«کاربران عزیز»

برای ورود به سایت مَگ بازی، باید از فیلترشکن استفاده کنید.
برای دانلود بازیها، فیلترشکن رو خاموش کنید.

دانلود بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition برای کامپیوتر

بازدید: 30,229 بازدید
دیدگاه: 24
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 5 فروردین 1403
دانلود بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition برای کامپیوتر

Horizon Zero Dawn یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌آفرینی اکشن و جهان باز است که توسط شرکت گوریلا گیمز توسعه یافته و به‌وسیلهٔ سونی اینتراکتیو انترتینمنت در فوریه و مارس 2017 برای کنسول PS4 منتشر شده‌است. در سال 2020 نسخه ویندوز بازی در دسترس قرار گرفت. شخصیت اصلی بازی دختری جوان به نام اِلوی است، یک شکارچی و تیراندازی ماهر که در جهانی پرجنب و جوش که ساکنین آن موجودات مکانیکی مرموزی به‌شمار می‌روند، به کاوش می‌پردازد. بازی محیطی جهان باز را برای کاوش در اختیار الوی می‌گذارد در حالی که او قادر به انجام مأموریت‌های اصلی و فرعی مرتبط با داستان است. بازیکن باید با استفاده از نیزه، سلاح‌های دوربرد و تاکتیک‌های مخفی‌کاری به مبارزه با موجوداتی مکانیکی تحت عنوان ماشین‌ها بپردازد که همچنین از بقایای آن‌ها نیز می‌تواند برای منابع خود استفاده کند. سیستم مهارت درختی برای بازیکن توانایی‌های جدید و پاداش‌های مجهول را فراهم می‌نماید.

نسخه فشرده جدید FitGirl اضافه شد

Horizon Zero Dawn v1.11.2-FitGirl

نسخه Complete Edition بازی Horizon: Zero Dawn شامل بازی اصلی، بسته‌ی الحاقی Frozen Wilds و تمام محتویات اضافی نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس خواهد بود. این نسخه با فاصله‌ی یک ماه از انتشار بسته‌ی الحاقی Frozen Wilds در ایالات متحده و در اروپا منتشر شد. بسته الحاقی Frozen Wilds در حال حاضر با قیمت 20 دلار فروخته می‌شود. نسخه دیجیتال دیلاکس بازی در شبکه پلی‌ استیشن 60 دلار قیمت دارد که شامل محتویات زیر است و همگی آنها در نسخه Complete Edition نیز وجود خواهند داشت. داستان بازی Horizon Zero dawn در اینده بسیار دوری که در حقیقت شبیه به گذشته ای بسیار دور است رقم می خود که همین یک جمله جادوی داستان بازی و ایده جذاب آن است. انسان ها از زمین و زندگی عادی و خانه و شهرهایشان طرد شده اند و دوباره مانند عصر حجر روی به زندگی قبیله ای و غارنشینی و زندگی در طبیعت آورده اند. دلیل این موضوع نیز قدرتمند شدن بیش از حد و بسیار زیاد موجودات رباتیکی است که زمانی توسط خود انسان ها خلق شده اند و اکنون زندگی آن ها را نابود کرده اند و مانند زمان دایناسورها بر زمین حکومت می کنند. شما در بازی در نقش دختری به نام Aloy قرار دارید که دختری کاملا فهمیده و زرنگ با ظاهری جذاب است که البته در مبارزات به همان اندازه باهوش و قدرتمند نیز هست. وی یک شکارچی جوان است که قصد دارد تا جواب سوالات بیشمار خود را در مورد زندگی انسان ها و نسل های قبلی و اجداد خود و سرنوشت نهایی انسان ها بیابد و در این راه کار سختی در پیش خواهد داشت. همان طور که می بینید کلیت داستان بازی بسیار جذاب و قدرتمند است و کاملا توانایی این را دارد که شما را به خود جذب کند و تا پایان بازی دنبال خودش بکشاند.

 


مطالب مرتبط


 

بازی Horizon Zero Dawn جهان سازی منحصر به فرد و زیبایی دارد. از موجودات رباتی گوناگون که در آسمان و زمین قدرت را در دست دارند. پوشش‌های متنوع گیاهی و اقلیم‌های متفاوت که هر کدام داستان و زندگی خاصی در آنها در جریان است. وقتی در نقشه نگاه می‌کنید کمپ‌های دزدان ، محل انواع ربات‌ها ، محل شهرها ، محل کمپ‌ها (جایی که می‌توانید بازی را در ان مکان‌ها سیو کنید) و… در بازی دیده می‌شود. در بخش‌های مختلف جعبه‌های گوناگون با لوت‌های متنوع و همینطور آیتم‌های خاص برای بدست آوردنِ یک جایزه‌ی ویژه در بازی در نظر گرفته شده که به هر چه بیشتر گشت زنی در بازی کمک می‌کند. در بازی Horizon Zero Dawn هر ماموریت بسته به مکان و نوع آن دارای داستان و درون مایه کاملا متفاوت و منحصر به فرد است‌. برخی مراحل فرعی شامل یک مبارزه با باس یا مینی باسِ منحصر به فرد می‌باشد. بعضی موارد باید وارد کمپ دزدان شوید تا آنجا را تسخیر کنید. هر کمپ از نظر ساختاری کاملا متفاوت و منحصر به فرد طراحی شده است. برخی مواقع باید وارد مکان‌هایی سری در دل دنیای تکنولوژی قدیم شوید که برای گذر از برخی قسمت‌ها باید معماهایی را حل کنید.

 

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی GOG تحت عنوان Horizon Zero Dawn v1.11.2-GOG فشرده سازی شده است.
  • آپدیت نسخه v1.11.2 در سه نسخه مختلف Steam, GOG و EpicStore بر روی این نسخه اعمال شده است. برای تغییر ورژن بازی خود بین این سه نسخه مختلف، تنها کافیست فایل .bat مربوطه را در فولدر بازی خود اجرا کنید، نسخه فعلی شما بعد از نصب بازی نسخه GOG است.
  • برروی ریپک فیت گرل زبان انگلیسی و فایل انتخابی Bonus Content لحاظ شده است، دو آلبوم موسیقی متن بازی نیز در این نسخه موجود میباشد.
  • برای فعال‌ سازی قابلیت واقعیت مجازی بازی کافی است که فایل اجرایی موجود در پوشه “REAL_mod_by_LukeRoss” را در محل نصب بازی خود اجرا کنید.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از 72 گیگابایت به 38.2 گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما 30 دقیقه تا 1 ساعت و 20 دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر 73.1 گیگابایت است.
  • حداقل 3 گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه های متعدد که توسط Razor12911 توسعه یافته اند، استفاده شده است.
تریلر
گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bits

Processor: Intel Core [email protected] or AMD FX [email protected]

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 780 (3 GB) or AMD Radeon R9 290 (4GB)

DirectX: Version 12

Storage: 100 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bits

Processor: Intel Core [email protected] or Ryzen 5 [email protected]

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 (6 GB) or AMD Radeon RX 580 (8GB)

DirectX: Version 12

Storage: 100 GB available space

راهنمای نصب

راهنمای نصب نسخه FitGirl:

1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2. فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید و سپس فایل setup.exe را اجرا کنید.

3. در ابتدای نصب تیک گزینه های DirectX و Visual C++ را حتما غیرفعال کنید و در صورت نیاز، بعدا جداگانه آن ها را نصب کنید.

توجه : اگر سرعت نصب برای شما پایین بود و بعد از گذشت 4 ساعت نصب بازی تمام نشد، لطفا در ابتدای نصب گزینه Limit 3GB RAM را فعال کرده و دوباره بازی را نصب کنید.

—–

نحوه رفع کامل مشکلات بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition:

حل مشکل کرش شدن یا همان بیرون پریدن بازی:

در مرحله اول باید ببینید درایور کارت گرافیک شما جدیدترین نسخه است یا نه! اگر جدیدترین نسخه نصب بود و همچنان این مشکل را داشتید باید به سراغ نصب برنامه C++ بروید و جدیدترین نسخه آن را نصب کنید. روش دیگر هم مربوط به Overaly برنامه‌ها است، یعنی در هنگام بازی شما میتوانید با استفاده از کلید ترکیبی یه شورتکات به آن برنامه از طریق بازی بسازید، برنامه‌هایی نظیر استیم، دیسکورد و حتی انویدیا جی فورس! برای کسانی که نسخه اورجینال بازی را در استیم دارند؛ شما ابتدا وارد استیم شوید و سپس از سربرگ “Steam” وارد گزینه “Setting” شوید. بعد از باز شدن صفحه‌ای جدید وارد قسمت “In-Game” شوید و سپس گزینه “Enable the Steam Overlay while in-game.” را غیر فعال کنید. یک راه دیگر هم هست که باید به دقت آن را انجام دهید. کلید ترکیبی CTRL+R را بزنید و عبارت “msconfig” را در آن سرچ کنید. بعد از باز شدن وارد سربرگ “Services” بشوید و گزینه “Disable all” رو بزنید و سپس OK را بزنید. بعد از انجام اینکارها سیستم خود ریستارت کنید.

—–

حل مشکل گیر کردن و لگ داشتن در کات سین‌ها:

از شایعه‌ترین مشکل‌های این عنوان همین موضوع است که در ویدیوهای میان بازی یا همان کات سین‌ها صدا با انیمیشن شخصیت‌ها هماهنگی ندارد. راه‌های مختلفی برای حل این مشکل ذکر شده که میتوانیم آن ها را تست کنیم. اولین راه این است که شما روی فایل اجرایی بازی کلیک راست کرده و روی گزینه “Run as Administrator” کلیک کنید. راه دیگر خاموش کردن Firewall ویندوز است. روش خاموش کردن فایروال در تمامی ویندوزها بسیار راحت است، به صورتی که شما باید اول باید وارد Control Panel خود شوید، در آنجا گزینه Windows Firewall را خواهید دید، روی آن کلیک کرده و سپس آن را خاموش کنید. راه دیگری که ارائه شده خاموش کردن گزینه Anisotropic Filtering از تنظیمات گرافیکی بازی است.

—-

افت فریم و سنگین بودن بیهوده در بازی:

در حال حاضر روش قطعی برای این مشکل بسیار شایع ارائه نشده است اما میتوان با روش‌های ارائه شده مقداری این موضوع را بهتر کرد. آپدیت کردن درایور کارت گرافیک یکی از گزینه‌های ارائه شده است. همچنین تغییر در تنظیمات گرافیکی نیز ممکن است کارساز باشد، بین این تغییرات پایین آوردن رزولوشن در حال حاضر بهترین کارایی را دارد. راه دیگری هم است که البته دستی است و قدیمی ولی با کارایی بالا! این روش در کارت گرافیک‌های NVIDIA جوابگو است. شما باید ابتدا وارد « Nvidia Control Panel » و بخش « ۳D Manage Setting » شوید. سپس کنار شما لیستی ظاهر میشود، شما بازی Horizon Zero Dawn را به آن اضافه کنید. حالا قسمت Texture Filtring Quality را گزینه‌اش را به High Performance تغییر دهید. سپس قسمت Adaptive را نیز به High performance تغییر دهید. در آخر گزینه Apply را بزنید.

—-

اجرا نشدن بازی بعد کلیک روی فایل اجرایی:

قبل از هرچیزی بازی را با گزینه ادمین اجرا نمایید، برای اینکار روی فایل اجرایی بازی کلیک راست کرده و روی گزینه “Run as Administrator” کلیک کنید. راه دیگر آپدیت کردن برنامه C++ Visual Studio distributables و DirectX می‌باشد. راه دیگر خاموش کردن Firewall ویندوز است. روش خاموش کردن فایروال در تمامی ویندوزها بسیار راحت است، به صورتی که شما باید اول باید وارد Control Panel خود شوید، در آنجا گزینه Windows Firewall را خواهید دید، روی آن کلیک کرده و سپس آن را خاموش کنید.

—-

غیر فعال بودن گزینه Anisotropic Filtering:

این مشکل زیاد شایع نیست ولی ممکن است برای شما هم پیش بیاید. این مشکل از این قرار است که وقتی شما وارد بازی می‌شوید در تنظیمات گرافیکی این گزینه غیر فعال است. از آنجایی که این فیلتر جز قوی‌ترین، بهترین و سنگین‌ترین گزینه‌ها در این عنوان است ولی هیچ راه حلی برای فعال کردنش نیست! استودیو سازنده راجب این مشکل اطلاع دارد و بزودی با پچ یا آپدیتی این مشکل را حل میکند و ما هم باید منتظر بمانیم.

—-

رفع ارور The Application Was Unable to Start Correctly 0xc00007b:

برای رفع این ارور باید نرم افزارهای Microsoft Visual C++ و Microsoft .NET Framework را نصب کرده باشید و بعد از نصب آن ها سیستم خود را ریستارت کنید. یا میتوانید فایل msvcp100.dll را از اینترنت دانلود کنید و سپس در مسیر “C:\Windows\System32” آن را کپی کنید.

—-

حل مشکل Fatal Error:

یکی از خطرناک‌ترین ارورهایی که در بازی‌ها میبینیم، ولی در واقع چنین نیست، شاید در ابتدا فکر کنید بازی شما به کلی خراب است ولی با نصب DirectX این مشکل در اکثر مواقع حل میشود! در صورت حل نشدن، بازی را دوباره نصب نمایید.

—–

حل مشکل horizon.exe has Stopped Working:

برای حل این مشکل پایین ارور سمت چپ گزینه‌ای به نام Veiw Problem Details وجود دارد، روی آن کلیک کنید تا متن مورد نظر ظاهر شود، ۷ خط اول متن را کپی کنید و در قسمت کامنت‌ها برای ما ارسال کنید تا سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی کنیم، همچنین اگر گزینه‌ی Veiw Problem Details در ارور شما نبود، در قسمت کامنت‌ها اعلام کنید تا با پرسش پاسخ مشکل را رفع نماییم.

—–

رفع مشکل سیاه بودن صفحه:

برای رفع این مشکل رایج که گریبان گیر حل مشکلات و ارورهای بازی Horizon Zero Dawn نیز است، شما چند گزینه محدود دارید که یکی آپدیت کردن درایور کارت گرافیک خود است که در لینک‌های بالا برایتان موجود است، و راه اصلی و ابداعی دیگر این است که ابتدا وارد بازی شده و سپس با زدن کلید ترکیبی Alt+Enter صفحه بازی شما کوچک‌تر یا به اصطلاح رو حالت Window Mode میرود. حال صفحه بازی برای شما نمایان میشود و حالا از تنظیمات بازی دوباره صفحه را به Full Screen تغییر دهید تا مشکل شما حل شود.

—-

حل مشکل بی کیفیت بودن بازی از لحاظ گرافیکی:

برای حل این مشکل به ترتیب زیر عمل کنید.

  1. کلید ترکیبی Ctrl+Al+Delete را بزنید.
  2. وارد Task Manager شوید.
  3. فایل اجرایی بازی را پیدا کرده و رویش کلیک راست کنید و گزینه‌ی Set Priority را بزنید و روی High بگذارید.

—–

حل ارور NvCamera64.dll:

این مشکل برای دارندگان کارت‌های Nvidia رخ میدهد و کسانی که GeForce Experience را دارند این ارور را دریافت میکنند. برای رفع این مشکل کافی است که برنامه GeForce Experience را غیرفعال یا پاک کنید تا مشکل شما برطرف شود.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 7 Aug, 2020
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 40.1 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

4.5/5 - (8 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

  1. حسن
    03 آبان 1402

    سلام این بازی روی سی پی یو i3_13100 نسل 13 میاره ؟ گرافیک و رم همه چی اوکیه

  2. ایلیا
    21 شهریور 1402

    سلام من این بازی رو نصب کردم گرافیک عالیه فقط مشکلی که دارم اینه که چمن ها توی بازی خیلی پیکسل پیکسلی میشن، نمی دونم چکار کنم.
    مشخصات سیستم: i5 7500 3.8ghz
    Rx 580 8gb
    12gb ram2133mhz

    • سیزی
      16 مهر 1402

      حاجی با این سیستمت پیکسل پیکسلی نشه باید شک کنی ،

      کارت گرافیکتو باید ارتقا بدی

    • مشتاق
      25 مهر 1402

      این مشکل توی پورت pc بازی موجوده کاریش نمیشه کرد مگه این که با یه کارت گرافیک قوی بازی رو با رزلوشن های بالاتر اجرا کنی

  3. حسین
    07 شهریور 1402

    دوستان این بازی شاهکاره من دیر بازی کردمش ولی بسیار لذت بخش بود 2.5 من و بیدار نگه داشت ( حتمی با به داستان بازی دقت کنید )

  4. KURD WARRIOR
    05 شهریور 1402

    ادمین گرامی بازی Armored core که جدید اومده رو چرا قرار نمیدین نسخه الامیگوس رو ؟منتظریم.

  5. hamid
    04 خرداد 1402

    سلام
    دانلود این بازی از سایت شما با نت ایرانسل نیم بهاست؟ لطفا زود پاسخ بدهید ?

  6. makan
    13 فروردین 1402

    سلام ببخشید من فایل بازی رو دانلود کردم ولی وقتی میخوام با برنامه winrar اکسترکت کنم ارور میده ok رو هم میزنم باز هم ارور میده انتی ویروسم هم خاموش هست . میشه کمک کنین . ممنون

  7. PROPHET
    07 فروردین 1402

    تو قسمت حل مشکلات، اکثر اون مشکلات دیگه وجود ندارن تو بازی و اینکه نوشتین برای سنگین بودن بیهوده ی بازی راه حلی نیست خیلی خنده داره.
    بازی بیهوده سنگین نیست و خیلی هم بهینه شدست، ولی اولین بار که بازی بالا میاد باید حداقل 10 دقیقه توی منو وایستید که shader compiling به پایان برسه، همیشه هم نشون نمیده که داره اینکارو میکنه ولی به مصرف سی پی یو تو تسک منیجر نگاه کنید مشخصه، وقتی مصرف سی پی یوتون خیلی کمتر شد یعنی تموم شده و میتونید برید تو گیم، روی اس اس دی نصبش کرده باشین خیلی سریعتره لودینگ تایم و این shader compiling تو دفعات دیگه ای هم که گیمو باز میکنید ممکنه اجرا بشه ولی سریعتره و باز با تسک منیجر میتونید ببینید کی تموم میشه اگه تو منوی اصلی خود بازی نشون نده پایین سمت راست. با یکی از سنگین ترین و گرافیکی ترین بازی هایی که تا حالا ساخته شده روبرو هستین، پس باید صبور باشید اگه سی پی یو پایینتر از i5 12600 دارین.
    قابل اشاره است که هر باری هم که درایور کارت گرافیک خودتونو آپدیت کنید shader compiling از اول شروع خواهد شد و بسته به سی پی یو شما بین 5 تا 20 دقیقه طول خواهد کشید.

  8. Ali
    29 بهمن 1401

    سلام وقت بخیر
    امکانش هست نسخه dodi رو هم قرار بدید؟؟

  9. پارسا
    29 آبان 1401

    سلام وقت بخیر
    ببخشید بازی برای من روی این سیستم اجرا میشه مشکل چیزی نداره؟

    Processor Device name DESKTOP – KSPVQBP Intel ( R ) Core ( TM ) i7-7820HQ CPU @ 2.90GHz 2.90 GHz Installed RAM 0.16 GB (15.9 GB usable) C71274FC – 88C6-45CA – 9099-8358F76E4E9D 00326-10000-00000 – AA655 Device ID Product ID System type 64-bit operating system, x64-based processor Pen and touch No pen or touch input is available for this display

    • Amir
      05 شهریور 1402

      مشخصات کارت گرافیکت چیه؟ گرچه که فکر میکنم با این سی پی یو هم به مشکل بخوری

  10. abbas
    14 اسفند 1400

    سلام من نسخه ۱.۰۸ فیتگرل رو دارم میخام ۱.۱۱کنمش بعد هاتفیکسو اعمال کردم بعدش اون دوتا پارت دیگه rui رو هم اعمال کردم ولی کرش میکنه بازیم گرافیکمم اخرین نسخس تمام ترم افزاراهم بروزن مشکل کجاس

  11. کیانوش
    11 اسفند 1400

    وقت بخیر
    محبت میکنید آپدیت Elamigos رو قرار بدین تا بشه روی فیت گرل هم نصب کرد.تشکر

  12. کیانوش
    26 بهمن 1400

    وقت بخیر
    آپدیت جدید برروی نسخه Fitgirl اعمال میشه یا فقط مخصوص Codex میباشد؟!!!

    • امیرحسین
      26 بهمن 1400

      سلام‌ کیانوش جان
      تست نشده، میتونید قبل از نصب اپدیت یک بکاپ از بازی بگیرید.

      • کیانوش
        26 بهمن 1400

        من میخواستم تازه از سایت شما دانلود کنم که برای همین پرسیدم، اگر امکانش هست و خودتون تست کردین، اعلام کنید تا با اطمینان fitgirl رو دانلود کنم، ممنونم

  13. hamed2912
    01 دی 1400

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم آپدیت جدید که ورژن 1.11.01 هست جداگانه قرار میگیره یا هنوز کرک نشده؟؟ این آپدیت مشکلات نسخه 1.11 رو برطرف کرده با تشکر از زحمات شما.

    • امیرحسین
      01 دی 1400

      سلام عزیز
      نسخه جدید اگه کرک و منتشر بشه حتما قرار میگیره

  14. ali
    22 آذر 1400

    سلام ، من نسخه فیت گرل رو گرفتم نصب کردم و بازی راحت اجرا میشه و آپدیت v1.10 رو میریزم هم مشکلی نداره و اجرا میشه ولی وقتی آپدیت v1.11 که تازه اومده رو میریزم وقتی میخوام بازی رو اجرا کنم ارور کرش کردن میده ، انتی ویروس کاملا غیرفعاله و اینکه تمام راهنمایی ها رو درست و بدون اشتباه چند بار انجام دادم ، لطفا یه راهنمایی بکنید ممنون

  15. Kamran
    18 آذر 1400

    بازی خیلی خوبیه دم سونی گرم با این بازی های عالی که میسازه امیدوارم بازیای بیشتر رو پورت کنه ♥
    اگر نسخه فیتگرل دانلود کنیم بعدش میشه با دانلود آپدیت 1.11 آپدیتش کرد؟و اینکه آیا نسخه جدید و آخرین نسخه رو گذاشتید؟

    • امیرحسین
      18 آذر 1400

      سلام
      بله آپدیت RUI روی نسخه های فشرده قابل نصبه
      بله v1.11 اخرین نسخه است

کانال تلگرام ما