دانلود بازی Silent Hill Homecoming برای کامپیوتر + دوبله فارسی

بازدید: 12,327 بازدید
دیدگاه: 2
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 27 مهر 1401
دانلود بازی Silent Hill Homecoming برای کامپیوتر + نسخه فارسی

دانلود بازی Silent Hill Homecoming برای کامپیوتر + نسخه فارسی

هنگامی که بازی Resident Evil منتشر شد توانست تحولی جدید در سبک بازی‌های ترسناک به‌وجود بیاورد، تا اینکه در سال 1999 شرکت Konami به سفارش شرکت Sony PlayStation بازی Silent Hill را که اولین و شاید زیباترین بازی از این سری بود را وارد بازار کرد. بازی که توانست شانه به شانه بازی Resident Evil جای خود را در میان بازی‌های این سبک باز کند.

دوبله hi-vu و asrebazi اضافه شد

Silent Hill Homecoming-ElAmigos | Farsi

و اما داستان بازی Silent Hill Homecoming الکس در تخت بیمارستان تسمه‌پیچ شده و یک دکتر در حال هل دادن تخت اوست. الکس با رها کردن خود از بند در دالان‌های به هم پیچیده‌ بیمارستان شروع به فرار می‌کند. در میانه‌ مسیر به برادرش جاشوا برمی‌خورد و به تعقیب وی می‌پردازد در نزدیکی آسانسور و درست در لحظه‌ای که امیدواراست سرانجام این تعقیب به خروج از بیمارستان بینجامد. ین قسمتی از کابوس هر روزه الکس است که در نهایت مجبور می‌شود به خانه خود (شِفِرد گُلن) باز گردد. الکس که یک سرباز تازه از نبرد برگشته و از بیمارستان ترخیص شده است برای پیدا کردن دلیل این کابوس‌ها و خاتمه‌ آن‌ها به شهر خود باز می‌گردد.

مکانی که بازی در آن رخ می‌دهد همانند گذشته دو قسمت دارد. یکی دنیای معمولی است که الکس در آن به جست‌وجو می‌پردازد. قسمت دیگر دنیای سایلنت هیل است که در آن اتفاقات عجیب رخ می‌دهد و موجوداتی که در درها و راهروها وجود دارند بسیار وحشتناک هستند. در این بازی شاهد چرخش میان این دو دنیا -که از هنرهای سازنده بازی است- خواهیم بود. در واقع در این سری شرایط متفاوت خواهد بود و آن نیز به دلیل استفاده‌ مناسب از نورها و سایه‌های مختلف است. محیط‌هایی که در بازی خلق شده مرموز است و بازیگر با عبور از آن‌ها و دیدن افکت‌های نوری و سایه‌ها بیشتر تحت تأثیر قرار می‌گیرد. این مسئله به این معنی است که کاراکترها و اجزای درون محیط به عمل‌های یکدیگر عکس‌العمل نشان‌ می‌دهند.

گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP / Vista

Processor: Dual core CPU such as Intel Core 2 Duo E6400 or AMD Athlon 64 X2 4200+

Memory: 1 GB (XP) or 2 GB (Vista)

Graphics: DirectX 9.0c compliant video card such as ATI Radeon HD-series graphics card (minimum 256 MB) or NVIDIA GeForce 7800-series graphics card (minimum 256 MB)

Sound:DirectX®: 9.0c compatible sound card

Hard Drive: 10 GB Free space

Controller Support:Mouse, Keyboard, Xbox 360 controller

راهنمای نصب

فایل های فشرده را اکسترکت کرده و فایل ستاپ را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : Nov 06 2008
  • فرمت : rar - iso
  • حجم فایل : متغیر در هر نسخه!
  • پسورد: magbazi.ir
 

باکس دانلود
پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

*** توجه ***

برای ورود به سایت از VPN های معتبر استفاده کنید، بعد از دسترسی به صفحات گیم، لینک های مدنظرتونو سیو و سپس بدون فیلترشکن با IDM به دانلود بپردازید، هیج محدودیتی در سرعت دانلود از سمت ما وجود ندارد.

امتیاز دهید

5/5 - (3 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

  1. Amin
    30 فروردین 1402

    سلام لطفا بازی silent hill 3 و silent hill the room رو هم قرار بدید. ممنون از سایت خوبتون??

  2. Hessam
    07 دی 1401

    سلام و عرض ادب بنده Silent Hill Homecoming-asrebazi-Farsi را دانلود کردم و بدرستی نصب شد ولی متأسفانه مشکل بزرگی دارد که نمی دانم چطور باید آن را حل کنم امیدوارم که شما بتوانید کمک نمایید. مشکل اینجاست که من نمی توانم بازی را ذخیره سازی کنم و بهم ارور می دهد که ذخیره بازی شما کامل است در صورتی که اینگونه است و اگر از بازی خارج بشوی باید همه مراحل را از اول طی کنید. لطفاً راهنمایی بفرمایید که مشکل در کجاست ممنون می شوم.