«کاربران عزیز»

برای ورود به سایت مَگ بازی، باید از فیلترشکن استفاده کنید.
برای دانلود بازیها، فیلترشکن رو خاموش کنید.

دانلود بازی The Texas Chain Saw Massacre برای کامپیوتر

بازدید: 665 بازدید
دیدگاه: 0
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 25 دی 1402
دانلود بازی The Texas Chain Saw Massacre برای کامپیوتر

دانلود بازی The Texas Chain Saw Massacre برای کامپیوتر

کشتار با اره برقی در تگزاس، یکی از فیلم‌های ترسناک و اسلشر معروف قدیمی محسوب می‌شود. فرنچایزی که سال 1974 با فیلمی به همین نام به دنیا معرفی شد و در ادامه، فیلم‌های بیشتری از آن منتشر شد. این فیلم -که بازی Texas Chain Saw Massacre هم برداشتی از آن است- حول محور یک سفر به جایی در ایالت تگزاس می‌چرخد. جایی که حالا آن‌ها متوجه اتفاقات عجیبی می‌شوند و باید راه فرار خودشان را پیدا کنند. این عنوان دارای بخش داستانی نیست و در حالت آنلاین خود، شما را در دو جهت متفاوت قرار می‌دهد‌.

The Texas Chain Saw Massacre v1.0.19.0-OFME

The Texas Chain Saw Massacre از لحاظ ظاهری بسیار خوب عمل کرده و در حالی که در دپارتمان گرافیک لزوما «فوق‌العاده» جلوه نمی‌کند اما دنیایی خوش‌ساخت و پایبند به نام خود را به تصویر می‌کشد. نقشه‌های بازی از جزئیات ظاهری خوبی برخوردارند و کاراکترها نیز به خوبی طراحی شدند، علاوه بر این موارد نورپردازی این بازی نیز بسیار عالی انجام شده و به لطف آن فضاسازی عالی و سنگینی خلق و به تصویر کشیده می‌شود. صداگذاری محیط و کاراکترهای بازی نیز یکی دیگر از نقاط قوت این اثر است به طوری که تمام کاراکترها مخصوصا قاتلان بازی از دیالوگ‌های متفاوت برخوردار بوده که به خوبی خصوصیات شخصیت سادیسمی آن‌ها را نمایان می‌کند و در این راستا حتی Edwin Neal بازیگر اصلی کاراکتر Hitchhiker در فیلم ابتدایی نیز برای صداگذاری این کاراکتر بازگشته است که برای من بسیار جذاب بود.

بازی ۳ نقشه مختلف دارد که هر کدام از آن‌ها با یک حالت روز و یک حالت شب در دسترس هستند. این باعث شده تا بازی تنوع جالبی با سوییچ شدن بین این نقشه‌ها داشته باشد. شما در نقش قربانی ممکن است با یک نفر دیگر از هم تیمی‌هایتان در قسمتی از نقشه اسپاون شوید و در ادامه با هم خیلی از پازل‌ها و چالش‌هایی که بازی سر راه شما قرار داده را پشت سر بگذارید. هیجان و تنشی که بازی در فصل‌های تعقیب و گریز پیش رویتان قرار می‌دهد واقعا استثنایی است. بازی روند نه چندان تند اما به شدت درگیرکننده‌ای را دارد و هر بار سعی می‌کند تا شما را به چالش بکشد. پس از گذشت چند ساعت و آشنایی با بازی، خیلی راحت‌تر می‌توانید نقشه فرار را بچینید چرا که راه‌های خروج مختلفی در هر نقشه دیده می‌شوند.

گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5 6th gen or AMD Ryzen 5 1600

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia Geforce GTX 1060 or AMD Radeon RX 580

Network: Broadband Internet connection

Storage: 30 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7 10th gen or AMD Ryzen 5 5600X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia Geforce RTX 3070 or AMD Radeon RX 6700 XT

Network: Broadband Internet connection

Storage: 30 GB available space

راهنمای نصب

1. فراموش نکنید که برای اجرای این بازی نیاز به ویندوز 10 ورژن v1909 به بالا یا هر ورژن از ویندوز 11 دارید. حتما از نسخه‌های Pro یا Enterprise استفاده کنید و از نصب‌بودن تمامی سرویس‌های بازی از قبیل Xbox و Multimedia Services و … مطمئن شوید تا مشکلی در اجرای بازی نداشته باشید.

2. از غیرفعال بودن آنتی ویروس و ویندوز دیفندر (به دلیل جلوگیری از حذف احتمالی کرک بازی) مطمئن شوید. سپس، فایل‌های دانلودشده از مگ بازی را توسط نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید.

3. به پوشه بازی مراجعه کرده و فایل “GDK_Helper.bat” را اجرا کنید. سپس “Developer Mode” را فعال نمایید (درصورت نیاز، ویندوز خود را یک بار ریستارت کنید).

4. از منوهای موجود در فایل bat، اقدام به نصب بازی نمایید.

5. جهت رعایت امنیت ویندوز خود، مجدد Developer Mode را غیرفعال کنید.

6. بازی را حتما از استارت منو ویندوز انتخاب کرده و اجرا کنید (از شورتکات روی دسکتاپ یا کلیک مستقیم بر روی فایل EXE در فولدر بازی خودداری کنید).

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 18 Aug, 2023
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 16.2 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

کانال تلگرام ما