«کاربران عزیز»

برای ورود به سایت مَگ بازی، باید از فیلترشکن استفاده کنید.
برای دانلود بازیها، فیلترشکن رو خاموش کنید.

سرور IRANMTA

دانلود بازی The Outlast Trials برای کامپیوتر

بازدید: 601 بازدید
دیدگاه: 4
نویسنده: مهدی
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1403
دانلود بازی The Outlast Trials برای کامپیوتر

دانلود بازی The Outlast Trials برای کامپیوتر

بازی The Outlast Trials یک بازی ویدیویی ایندی در سبک ترسناک اول شخص با عناصر مخفی کاری است که توسط استودیوی Red Barrels ساخته و منتشر شده است. این سومین قسمت از مجموعه بازی های Outlast به حساب می آید که نقش یک پیش درآمد را برای دو بازی اول ایفا می کند و وقایع آن در دوران جنگ سرد جریان دارد. این بازی در 18 می 2023 از طریق دسترسی زودهنگام برای رایانه های شخصی منتشر شد و با گذشت ماه ها سر انجام نسخه کامل بازی در 5 مارس 2024 عرضه شد.

The Outlast Trials (Early Access)-P2P

در دو نسخه اول مجموعه، داستان کاراکترهایی با شخصیت‌پردازی مشخص را دنبال می‌کردیم و همین موضوع مقدمه خوبی فراهم می‌کرد تا شاهد روایت قابل‌قبولی باشیم. اما در Outlast Trials قضیه به مراتب پیچیده‌تر از دو نسخه اول است؛ وقایع بازی در دوران جنگ سرد جریان دارد و حول کاراکترهایی است که در دنیای واقعی، وضعیت زندگی مناسبی ندارند و اکثرا بی‌خانمان هستند. این افراد به شکلی داوطلبانه امکان شرکت در یک پروژه را دارند که آن‌ها را به یک آزمایشگاه علمی منتقل می‌کند. البته که در ابتدا مشخص نیست قرار است چه بلایی سر این افراد بیاید و کاراکترها وقتی به خودشان می‌آیند که متوجه می‌شوند یک دوربین دید در شب به سر آن‌ها پیچ شده است و در همان مرحله آموزشی، باید مدارک شناسایی خودشان را تمام و کمال نابود کنند و آماده کار عجیبی شوند؛ شست و شوی مغزی! پس از پشت سر گذاشتن مرحله آموزشی، در هاب اصلی بازی و در حالی که یک اتاق به کاراکتر شما داده شده است بیدار می‌شوید و از اینجا به بعد، باید در تست‌ها و مراحل بعدی این آزمایش وحشتناک شرکت داشته باشید. افرادی که بتوانند مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارند، در نهایت تبدیل به اشخاصی با هویت کاملا جدید می‌شوند که دولت می‌تواند از آن‌ها برای اهداف خودش استفاده کند.

تمرکز گیم‌پلی همچنان فرار از موجودات جهش‌یافته است که به کمک یک دوربین خاص انجام می‌شود؛ با این تفاوت که سه جایگاه برای برداشتن آیتم‌‌های دفاعی، سلامتی و استقامتی دارید و اندکی می‌توانید از خود دفاع کنید. بازی در دو حالت تک‌نفره و co-op قابل انجام است و مسلما بخش تک‌نفره ترس و دلهره‌ بیشتری به شما القا خواهد کرد. برخلاف بازی‌های قبلی که ما یک فرد بیرونی و کاراکتر مثبت داستان بودیم، در اینجا هرچند به اجبار، اصلا شخصیت خوبی نیستید. با شست و شوی مغزی Murkoff و نصب تجهیزات خاص روی شما، حالا به عنوان یک موش آزمایشگاهی فرمان‌بردار، از او دستور می‌گیرید و هر ماموریت کثیفی که فکرش را می‌کنید به شما سپرده خواهد شد. از شست و شوی مغزی کودکان تا شکنجه کردن هم‌سلولی سابق خود که موفق به فرار و جاسوسی از Murkoff Corporation شده‌اند تا پیدا کردن کلیدهایی از اعضای بدن انسان‌ها و … که می‌تواند بر روحیه و روان گیمرهایی که شرایط سنی و روانی مناسب برای بازی را ندارند، تاثیرات بسیار مخربی داشته باشد. در ابتدای بازی، یک دوربین مخصوص روی چشم‌های شما نصب می‌شود که قابلیت دید در شب دارد و همچنان پیدا کردن باطری برای آن‌ها و در پی آن زنده ماندن و دیدن محیط بسیار مهم است. دشمنان هوش مصنوعی بسیار خوبی دارند و یکی از نکات قوت اصلی بازی نیز هوش مصنوعی بالای دشمنان در فواصل مختلف است. آن‌ها گاها مکان‌های مخفی را نیز بررسی می‌کنند و هیجان و ترس از مقابله با این موجودات در بازی کاملا حس می‌شود.

گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7-3770 or AMD Ryzen 5 1400

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 Ti, 2 GB or Radeon R7 360, 2 GB or Intel Arc A310, 4GB

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 40 GB available space

Additional Notes: Low 720p @ 30 FPS, DX11, Ray Tracing OFF

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: WIndows 10

Processor: Intel Core i7-6700K or AMD Ryzen 5 2600X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660, 6 GB or AMD Radeon RX Vega 56, 8 GB or Intel Arc A580, 8GB

DirectX: Version 12

Network: Broadband Internet connection

Storage: 40 GB available space

Additional Notes: High 1080p @ 60 FPS, DX12, Ray Tracing OFF

راهنمای نصب

1. ابتدا کلاینت EpicGames را دانلود و نصب کنید. با یک اکانت فیک ثبت نام و سپس لاگین کنید. فراموش نکنید که فروشگاه اپیک گیمز در ایران تحریم بوده و نیاز به استفاده از برنامه های تغییر IP دارید!

2. از غیر فعال بودن آنتی ویروس و ویندوز دیفندر خود مطمئن شده و سپس دیتای دانلود شده را توسط WinRar اکسترکت کنید.

3. در فروشگاه اپیک استور، بازی Hello Neighbor Mod Kit را به کتابخانه (Library) خود اضافه کنید. نیازی به دانلود بازی نیست، تنها کافیست یک بار درخواست اجرای بازی را بدهید.

4. بازی را توسط فایل Launcher.exe که در فولدر بازی شما می باشد اجرا کنید.

5. در محیط بازی سروری بسازید یا به سرور سایر کاربران متصل شوید.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 5 Mar, 2024
  • فرمت : rar - exe
  • حجم فایل : 19.2 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir

xChief

سرور SpiralGame


راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

4/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

  1. مجید
    22 خرداد 1403

    امیر حسین جان این کرک شده ؟ داستانش چجوریه ؟ باید استیم نصب کنیم یا بخریم ؟

    • مهدی
      23 خرداد 1403

      سلام. با اینکه نسخه کامل بازی منتشر شده و از حالت Early Access خارج شده، ولی هنوز کرک نشده و باید صبر کرد و دید در آینده نسخه کامل کرک میشه یا نه. ولی تا اون موقع با انجام راهنمای نصب بازی میتونید بازی رو بدون مشکلی روی PC انجام بدید.

  2. javad
    22 خرداد 1403

    سلام خسته نباشید آفلاین میشه بازی کرد دیگه درسته؟

    • مهدی
      23 خرداد 1403

      سلام. بازی حالت سینگل پلیر داره و میتونید به صورت تک نفره بازی کنید ولی در حال حاضر به صورت آفلاین فکر نمی کنم امکانش باشه. باید صبر کنیم و ببینیم در آینده نسخه کامل بازی که منتشر شده کرک میشه و اگر کرک بشه اونوقت می تونیم بخش داستانی رو به صورت آفلاین بازی کنیم. ولی تا اون موقع با انجام راهنمای نصب بازی میتونید بازی رو بدون مشکلی روی PC انجام بدید.

کانال تلگرام ما