دانلود بازی Fall Guys Ultimate Knockout برای کامپیوتر

بازدید: 3,605 بازدید
دیدگاه: 0
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 8 بهمن 1399
5 آبان 1400 در 6:20 ب.ظ
دانلود بازی Fall Guys Ultimate Knockout برای کامپیوتر

دانلود بازی Fall Guys Ultimate Knockout برای کامپیوتر

Fall Guys: Ultimate Knockout – PC

 

Fall Guys Ultimate Knockout یک بازی مهیج و سرگرم کننده نبرد سلاطین 2020 است که توسط Mediatonic ساخته و توسط Devolver Digital منتشر شده‌است. این بازی در سال 2020 برای ویندوز و PS4 در استیم منتشر شد. 

در بازی Fall Guys Ultimate Knockout حداکثر 60 بازیکن در یک بازی در سبک گیم‌پلی نبرد سلاطین شرکت می‌کنند. بازیکنان، به عنوان چهره‌های شبیه ژله، برای کمک به گیم‌پلی، در یک زمین بازی سه بعدی حرکت می‌کنند و حرکات دیگری مانند پریدن، گرفتن یا شیرجه زدن را انجام می‌دهند. هدف این است که با تکمیل موفقیت‌آمیز هر یک از مینی‌گیم‌های تصادفی از پیش انتخاب شده، به مرحله بعدی برسیم. برخی از مینی‌گیم‌ها شامل دویدن به سمت خط پایان در انتهای نقشه هستند، در حالی که برخی دیگر عناصر کار تیمی را اضافه می‌کنند.د ر هر بازی کوچک، موانع موجود در اطراف نقشه برای پیچیدگی اضافه شده‌است.بازیکنانی که خیلی کند هستند یا نیازهای خاصی برای یک بازی کوچک را ندارند، حذف می‌شوند. در دور نهایی، چند بازیکن باقی‌مانده در یک بازی پایانی با یک بازی کوچک تصادفی طراحی شده برای اندازه بازیکن کوچکتر، در یک مسابقه نهایی به رقابت می‌پردازند. برنده مسابقه آخرین بازیکن ایستاده‌است. ارز درون بازی مورد استفاده در Fall Guys Ultimate Knockout برای خرید لباس و احساسات برای شخصیت آن‌ها استفاده می‌شود. این بازی از معاملات خرد که امکان خرید ارز اضافی در بازی را دارند پشتیبانی می‌کند. تکمیل یک مسابقه، دو نوع ارز درون بازی، کودوس و تاج را به دست می‌آورد، که برای خرید اقلام کمیاب مشخص استفاده می‌شود. افزایش عملکرد در یک مسابقه، مقادیر بیشتری از ارز درون بازی را به شما پاداش می‌دهد.

 

تولید Fall Guys در حالی آغاز شد که تیم در مورد پروژه دیگری بحث کرد، در این مرحله یکی از اعضا اظهار نظر پرشوری کرد که به او یادآوری نمایش‌های بازی مانند قلعه تاکشی و وایپ‌اوت را از آن‌جا یادآوری کرد و وی ادامه داد تا برای ساختن یک سند زمین برای آنچه که می‌شود تبدیل به Fall Guys Ultimate Knockout شود. این یک ناک‌اوت است، یک بازی که باعث شد شرکت‌کنندگان خود را به پوشیدن لباس‌های با اندازه‌های بزرگ الهام بخشند از این ایده که شخصیت‌ها باید «آن عنصر بودن کاملاً منحصر به فرد، بد را برای کاری که ما می‌خواستیم از آن استفاده کنند» الهام بخشند . دانلود بازی Fall Guys Ultimate Knockout برای کامپیوتر نیم بها.

 

دانلود بازی Fall Guys Ultimate Knockout برای کامپیوتر با لینک مستقیم و پر سرعت نیم بها از مگ بازی.

تریلر
گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit only
Processor: Intel Core i5 or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660 or AMD Radeon HD 7950
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Gamepad Recommended

راهنمای نصب

بازی هنوز کرک نشده است.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 2020
  • پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

3.7/5 - (4 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.
کانال تلگرام ما