دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts کامپیوتر

بازدید: 4,940 بازدید
دیدگاه: 0
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1399
5 آبان 1400 در 6:36 ب.ظ
دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts کامپیوتر

Sniper Ghost Warrior Contracts یک بازی ویدیویی تیراندازی، تاکتیکی است که توسط استودیو بازیسازی CI Games توسعه و منتشر شده است. این بازی پنجمین نسخه از مجموعه بازیهای Sniper Ghost Warrior است و دنباله بازی Sniper Ghost Warrior 3 است. این بازی در تاریخ سال 2019 برای ویندوز ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در سراسر جهان منتشر شد.بازی Sniper Ghost Warrior Contracts نظرات نسبتاً مثبتی را از منتقدین دریافت کرد ، به طوری که برخی از داوران آن را بهبودی نسبت به نسخه های قبلی خود خواندند. دنباله این بازی با عنوان Sniper Ghost Warrior Contracts 2 قرار است در سال 2021 اکران شود.

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts نسخه FitGirl برای کامپیوتر

Sniper: Ghost Warrior Contracts-CODEX | FitGirl Repack

برخلاف نسخه قبلی یعنی Sniper Ghost Warrior 3 بازی Sniper Ghost Warrior Contracts به جای تمرکز روی بخش جهان باز از گیم پلی مبتنی بر ماموریت استفاده می کند. این بازی پنج نقشه قابل توجه ارائه می دهد که به بازیکنان امکان می دهد در مجموع بیست و پنج مأموریت را با به پایان برساند. داستان بازی Sniper Ghost Warrior Contracts، روایت‌گر گروهی مزدوری است که باید مداخلان و آشوبگران در کشور صربستان را از بین ببرد؛ اشخاصی که سعی دارند با نقشه‌های پلید خود، یک جنگ را میان روسیه و صربستان شعله‌ور کنند. ازاین‌رو بازیکن در نقش یک جست‌وجوگر یا همان Seeker قرار می‌گیرد که از کارفرمای خود جزئیات هر مأموریت را دریافت می‌کند و باید با کشتن اهداف و انجام کارهای مختلف، داستان را پیش ببرد. اولین مشکل Sniper Ghost Warrior Contracts، نبود شخصیت‌پردازی برای کاراکترهای بازی و یک داستان‌سرایی قابل قبول است. بااینکه شما در نقش یک مزدور بی‌نام و نشان هستید، اما تیم سازنده می‌توانست از شخصیت‌پردازی و پیش‌زمینه داستانی برای شما استفاده کند. درواقع استودیو سی‌آی گیمز سعی کرده است که قراردادهای Escalation بازی Hitman محصول سال 2016 را با شاخ و برگ دادن، به‌عنوان یک محصول جدید در دسترس مخاطب قرار دهد.

گیم پلی بازی Sniper Ghost Warrior Contracts حالتی مخفی کارانه دارد که شما به پایگاه های مخوف دشمن نفوذ کرده و ناشناس باقی بمانید و اهداف خود را از پای در آورید و ماموریت هایتان را به سرانجام برسانید. بازی از نظر شبیه سازی تک تیراندازی بسیار عالی و فوق العاده عمل کرده است و باید کاملا مواردی مثل فاصله از هدف و میزان و جهت وزش باد و .. را برای یک شلیک دقیق و کارامد در نظر بگیرید. در واقع باید بگویم بهترین قسمت کل گیم پلی بازی، همین اسنایپ کردن و تک تیراندازی های دقیق و نفس گیر و بی نهایت جذاب است. همان طور که در بخش گرافیک این مقاله اشاره کردم یکی از امضاهای این سری که از نسخه اول شاهدش بوده ایم مربوط به قابلیت صحنه آهسته bullet time effect است که به واقع زیبا و هیجان انگیز است. هدشات کردن دشمنان و مشاهده پاشیدن تمام سر و مغز آنها به اطراف با صحنه آهسته بسیار هیجان انگیز و البته خشن است و اصلا و ابدا تکراری نمی شود و همیشه دیدنش کیف دارد!  در واقع یکی از دلایل اصلی علاقه بازیباز به اسنایپ کردن دشمنان و هدشات کردن دقیق و ۱۰۰ درصد آن ها، همین مشاهده bullet time effect است که از لحاظ بصری حس خشونت معرکه و لذتبخشی دارد.

 


مطالب مرتبط


 

در طول بازی و با پیشروی در آن برخی گجت های مختلف را هم به دست می آورید که البته چندان پرتعداد نیستند. همچنین می توانید مواردی مثل Drone یا Turret را هم خریداری کنید تا در ماموریت ها بیشتر حمایت شوید. شما در بازی به مواردی مثل Med-Kit و چاقوهای پرتابی و نارنجک های دستی دسترسی دارید که در مواردی بسیار کارآمد هستند. همچنین نکته بهتر اینجاست که چند نوع گلوله مختلف برای شلیک با رایفلتان در بازی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که به وسیله این گلوله های گوناگون می توانید در زره دشمنان نفوذ کنید و گاها دشمنان را مارک کرده یا حتی به نقاط خاصی بکشانید. تازه خود رایفل ها هم انواع مختلفی دارند که می توانید از هر کدام خواستید استفاده کنید و مثلا روی آنها صدا خفه کن برای مخفی کاری نصب کنید یا با آن ها گلوله های فوق العاده قدرتمند و مرگبار که دشمنان را نابود یا حتی قطع عضو می کند شلیک نمایید. در گیم پلی بازی شاهد شخصی سازی های جذابی هم بر روی تجهیزات و ظاهر جلوی سلاح که در تصویر دیده می شود نیز هستیم که بازی را برای شما متنوع تر می کنند.

منبع توضیحات : مگ بازی و گیمفا

تریلر
گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i5 4460 / AMD FX 6350

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon HD 7870 (2GB VRAM)

DirectX: Version 10

Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8.1 / 10

Processor: Intel Core i5 4690k / AMD Ryzen 5 1600X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 or AMD Radeon RX 580x (4GB VRAM)

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

راهنمای نصب

1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2. فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید و سپس فایل setup.exe را اجرا کنید.

3. در ابتدای نصب تیک گزینه های DirectX و Visual C++ را حتما غیرفعال کنید و در صورت نیاز، بعدا جداگانه آن ها را نصب کنید.

توجه : اگر سرعت نصب برای شما پایین بود و بعد از گذشت 4 ساعت نصب بازی تمام نشد، لطفا در ابتدای نصب گزینه Limit 2GB RAM را فعال کرده و دوباره بازی را نصب کنید.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 2019
  • فرمت : rar - exe
  • حجم فایل : 8 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

راهنمای دانلود

*** توجه ***

برای ورود به سایت از VPN های معتبر استفاده کنید، بعد از دسترسی به صفحات گیم، لینک های مدنظرتونو سیو و سپس بدون فیلترشکن با IDM به دانلود بپردازید، هیج محدودیتی در سرعت دانلود از سمت ما وجود ندارد.

امتیاز دهید

4/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.