دانلود بازی Wasteland 3 Cult of the Holy Detonation برای کامپیوتر

بازدید: 4,014 بازدید
دیدگاه: 0
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 2 آذر 1400
دانلود بازی Wasteland 3 Digital Deluxe Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Wasteland 3 Cult of the Holy Detonation برای کامپیوتر

آپدیت نسخه Update v1.6.9.420-CODEX اضافه شد

Wasteland 3‎ یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌آفرینی و استراتژی است. این بازی دنباله بازی Wasteland 2 است که در تاریخ 28 اوت 2020 توسط استودیو بازیسازی inXile Entertainment برای پلتفرم های مک‌اواس، ویندوز، ایکس‌باکس وان، PS4 و لینوکس منتشر شد.

Wasteland 3 Cult of the Holy Detonation-CODEX

همانطور که گفته شد داستان بازی Wasteland 3 در ادامه‌ی وقایع قسمت دوم این سری رخ می‌دهد. در این بازی شما کنترل دو تن از از رنجر‌های صحرایی تیم نوامبر (Team November) را بر عهده می‌گیرید که به همراه گروه خود از صحرای داغ و سوزان آریزونا رهسپار ایالت سرد و برفی کلورادو می‌شوند تا رهبر محلی آنجا را در کنترل اوضاع آشفته کلورادو یاری دهند و در ازای انجام این کار آذوقه و منابعی که آریزونا شدیداً به آن نیاز دارد را تامین کنند. اما متاسفانه موقعیت گروه شما در میانه‌ی راه لو می‌رود و تیم نوامبر با حمله‌ای سنگین از طرف یکی از جناح‌های دشمن به نام دورسی‌ها غافلگیر می‌شود که اکثر همرزمان رنجر شما در آن قتل‌عام می‌شوند.

 


مطالب مرتبط


 

در بازی Wasteland 3 شما باید به هر نحوی شده از این تله جان سالم به در ببرید و خود را به رهبر گروه پیتریارک (Patriarch)  برسانید. بعد از جنگی بی‌امان شما موفق می‌شوید که از منطقه‌ی خطر بگریزید و بعد از دیدار با رهبر کلرادو دیدار کنید، او در ماموریتی که به شما محول می‌کند از شما می‌خواهد که قیام فرزندانش را که بر علیه او شورش کرده‌اند سرکوب کنید و هر طور شده به این نزاع پایان دهید. البته جنگ شما تنها با فرزندان پیتریارک نیست و این مشاجره خانوادگی تنها گوشه‌ای کوچکی از کل داستان Wasteland 3 است، چنانچه تمامی گروه‌ها و جناح‌های کلرادو مشکلات خود را دارند و تنها با کمک شما می‌توانند آنها را حل و فصل کنند. لوت کردن یکی از ارکان اصلی گیم‌پلی Wasteland 3 را تشکیل می‌دهد. صندوقچه‌های لوت در اقصی نقاط دنیای بازی حضور دارند و شما می‌توانید اجساد باقی مانده روی زمین را نیز بگردید. با این کار آیتم‌های مهمی پیدا می‌کنید که می‌توانند در ادامه مسیر بسیار موثر باشند. این بار تمام کارکترهای شما یک اینونتوری مشترک دارند و این طراحی جدید کار را برای سر و سامان دادن به آیتم‌ها بسیار ساده‌تر کرده است. وقتی از یک دنیای پساآخرالزمانی صحبت می‌کنیم مهم‌ترین چیز برای ما فضاسازی است. اینکه بتوانیم حس حضور در دنیایی مخروبه که در آن امید روز به روز کمرنگ‌تر می‌شود را حس کنیم. خوشبختانه Wasteland 3 در ارائه این دنیا نیز بی‌نقص کار کرده. اتفاقات مختلفی در سرتاسر ایالت کلرادو رخ می‌دهد که شما نیز می‌توانید در آن‌ها مشارکت کنید. از اتفاقات بد پیش‌گیری کنید و حتی فرزند زنی که بخاطر جرمی کوچک در حال اعدام است را نجات دهید. دنیای مخروبه Wasteland 3 به لطف طراحی بصری قابل قبول آن ملموس‌تر از هر زمان دیگری است. درواقع همین طراحی است که به شما انگیزه مضاعفی برای سر زدن به اقصی و نقاط دنیای بازی را می‌دهد. Wasteland 3 سرتاسر به همین منوال پیش می‌رود. شمایید و مردمانی که نیازمند کمک هستند، گروهک Dorsey که با بی‌رحمی‌ تمام دست به قتل و کشتار دسته‌جمعی می‌زند و درگیری‌ها و لوت‌ کردن‌ها و انتخاب‌های مهمی که سرنوشت بازی را تغییر می‌دهند. Wasteland 3 نمونه بارز یک نقش آفرینی کلاسیک است که می‌تواند ساعت‌ها شما را مجذوب خود کند.

منبع توضیحات: مگ بازی ، بازی سنتر و ویجیاتو

 

همینک میتوانید بازی Wasteland 3 را با لینک مستقیم و نیم بها از وبسایت مگ بازی دریافت کنید، جهنم یخ زده منتظر شماست!

تریلر
گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-3.3 GHz or better, or AMD Equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 760 or AMD Equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 45 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

 

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7-3770 GHz or better, or AMD Equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB), or AMD RX 480 (8GB)

DirectX: Version 11

Storage: 45 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

راهنمای نصب

1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2. فایل های فشرده را با نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3. به نصب بازی بپردازید.

4. فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5. تمام.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 3 Jun, 2021
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 23.5 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

3.7/5 - (3 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.
کانال تلگرام ما