دانلود بازی Kingdom Hearts Melody of Memory برای کامپیوتر

بازدید: 1,037 بازدید
دیدگاه: 0
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 12 فروردین 1400
17 فروردین 1400 در 5:59 ب.ظ
دانلود بازی Kingdom Hearts Melody of Memory برای کامپیوتر

دانلود بازی Kingdom Hearts Melody of Memory برای کامپیوتر

Kingdom Hearts Melody of Memory-CODEX

 

مجموعه بازیهای Kingdom Hearts از همان ابتدا، موسیقی فوق‌العاده قوی و قدرتمندی داشتند و در کنار آن، با ارائه داستانی جذاب، لحظات به یاد ماندنی را برای طرفدارانشان بوجود آوردند. به همین منظور و با توجه به سطح بسیار غنی موسیقی‌های این بازی، شرکت Square Enix تصمیم گرفت تا عنوانی مبتنی بر موسیقی این سری بسازد و حاصل کار، بازی Kingdom Hearts Melody of Memory شده است.

Kingdom Hearts Melody of Memory اولین بازی ریتمیک از مجموعه‌ Kingdom Hearts است که توسط Square Enix به‌عنوان یک بازی «اکشن، ریتمیک» معرفی شده است. در جریان بازی Melody of Memory، بعد از اینکه Heartlessها از پس‌زمینه تصویر ظاهر شده و به سمت شما حرکت می‌کنند، باید با فشردن کلیدهایی که صحت عملکرد آن‌ها براساس ریتم موسیقی متن بازی تعیین می‌شود، به آن‌ها حمله‌ور شوید. در این بازی بیش از ۲۰ کاراکتر منحصر‌به‌فرد طراحی شده که بسیاری از آن‌ها از مجموعه Kingdom Hearts به این بازی راه پیدا کرده‌اند. بسته به مرحله‌ای که در آن قرار دارید، کاراکترهای مختلف دیزنی نیز به کمک شما آمده و در قالب شخصیت‌های مهمان در جریان بازی حضور پیدا می‌کنند.

 


مطالب مرتبط


 

داستان بازی Kingdom Hearts Melody of Memory از این قرار است که Kairi سعی می‌کند از طریق رفتن به نوعی خواب عمیق و جست و جو در رؤیاهایش که از گذشته نشات گرفته، بتواند سرنخی از این که چگونه باید سورا را پیدا کنند، بیابد. بدین ترتیب ایده کلی داستان بر مبنای بازخوانی کل داستان سری از طریق رؤیاهای درون ذهن کایری شکل می‌گیرد. در نتیجه به جز همین مقدمه کلی و همچنین پایان قدرتمند بازی که به نوعی زمینه را برای نسخه‌های بعدی آن آماده می‌کند، تقریباً شاهد مورد داستانی خیلی جدیدی در این نسخه نیستیم. با این حال نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که Melody of Memory موفق می‌شود به شکلی زیبا و در زمانی محدود، یک جمع بندی کامل روی تمامی نسخه‌های سری و داستان آن‌ها داشته باشد. طبیعتاً کل داستان و ریزه‌کاری‌های آن را نمی‌توان در یک عنوان به نمایش در آورد اما بخش اصلی و هسته کلی داستان این سری، به طور کامل در Kingdom Hearts Melody of Memory به نمایش در می‌آید. از این رو حتی اگر خیلی با این مجموعه آشنا نباشید هم می‌توانید به سراغ این بازی بروید و هر چند احتمالاً به هر حال یکسری نکات از داستان را از دست می‌دهید، اما بخش عمده کل مجموعه را متوجه خواهید شد.

 

همینک میتوانید بازی Kingdom Hearts Melody of Memory را به همراه کرک معتبر CODEX + کرک فیکس با لینک مستقیم و نیم بها از وبسایت مگ بازی دانلود کنید.

تریلر
گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

OS: Windows 7 or higher (64 bit)
Processor: 2.6 GHz Intel® Core™ i5-750 or 3.2 GHz AMD Phenom™ II X4 955
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2 GB Direct3D 11 capable video card (GeForce GTX 780 or Radeon R280)
DirectX: Version 11
Storage: 24 GB available space

راهنمای نصب

1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2. فایل های فشرده را با نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3. به نصب بازی بپردازید.

4. فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5. تمام.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : Mar 30, 2021
  • پلتفرم: ویندوز
  • فرمت : rar - iso
  • حجم فایل : 7.81 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

باکس دانلود
پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

3/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.
کانال تلگرام ما