دانلود بازی Left Alive برای کامپیوتر

بازدید: 1,931 بازدید
دیدگاه: 2
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 1 خرداد 1400
دانلود بازی Left Alive برای کامپیوتر

دانلود بازی Left Alive برای کامپیوتر

بازی Left Alive اثبات می‌کند که پیاده‌سازیِ مطلقا اشکال‌دار ایده‌ها، الزاما فقط اندکی از پتانسیل آن‌ها را هدر نمی‌دهد. بلکه اگر شدت بی‌توجهی سازندگان نابخشودنی باشد، تک‌تک‌شان را به نابودی کامل می‌کشاند. بازیLeft Alive مجموعه‎ای از ایده‎ها هست که هرگز با هم همراه نشده و تجربه‎ای کامل را آن هم در زمانی مانند سال 2019 ایجاد نمی‎کنند. این بازی، جذاب نیست و حتی خوب هم نیست. در اوایل بازی، المان‎هایی امیدوار کننده نشان داده می‎شوند ولی با کمی پیشرفت تمامی این‎ها ناپدید شده مجبورید با مکانیک‎های نامتعادل و به شدت ضعیف طراحی شده بازی سر و کله بزنید.

Left Alive-EMPRESS

داستان Left Alive در دنیایی خیالی و در آینده‌ای نسبتاً دور اتفاق می‌افتد اما فضای کلی آن یادآور حال و هوای دوران جنگ سرد است. در دنیای بازی ابرقدرت‌های جهانی برای پرهیز از ناپایدار شدن نظم بازارها و از هم پاشیدگی اقتصاد جهانی، به جای جنگ و تقابل مستقیم با یکدیگر به استفاده از کشورهای کوچکتر و ایجاد جنگ‌های نیابتی برای تحت فشار قرار دادن یکدیگر روی آوردند. ماجراجویی ما در این اثر هم از لحظات آغازین یکی از همین جنگ‌های نیابتی شروع می‌شود. شهر Novo Slava مدت‌هاست که محل مناقشه «جمهوری گارمونیا» و «جمهوری روتنیا» بوده و گارمونیایی‌های که از موقعیت برزخی این مناقشه خسته شدند دست به یک یورش برق‌آسا به «نوو اسلاوا» می‌زنند و مردم این شهر ناخواسته وسط بازی خونبار و بی دلیل این دو قدرت گرفتار می‌شوند.

ماجرا از جایی جالب‌تر می‌شود که سیستم ذخیره‌سازی ضعیف بازی، هر بار و به خاطر هر مرگ منصفانه یا ناعادلانه، شما را آن‌قدر به عقب برمی‌گرداند که گاها حتی تصور دوباره پیمودن مسیری که پشت سر گذاشته‌اید، برای‌تان غیرممکن باشد. مخصوصا به این دلیل که موفقیت شما در رد کردنِ همه‌ی دشمنان، نه به تلاش و زحمت و خوش‌فکری‌تان، که به پشت سر گذاشتن مسیرهایی تعیین‌شده و انجام ساده‌ترین کارها خلاصه می‌شوند. Left Alive در همه‌ی درجه‌های سختی خود، عملا کاری کرده است که اگر بازیکن در ساعات اولیه‌ی بازی توسط دشمنان مشاهده شد، دیگر هیچ راهی برای زنده ماندن وی باقی نماند. فرقی نمی‌کند که بازی را روی آسان‌ترین یا سخت‌ترین حالت جلو ببرید. چرا که در هر حالت به محض دیده شدن، چند نفر از دشمنان با چند گلوله شما را خواهند کشت و امیدواری به فائق آمدن بر آن‌ها در نبردی اکشن نیز رویایی بی‌معنی است. تمامی آن‌ها به شکلی غیرمنطقی از شما قدرتمندتر هستند و باعث می‌شوند وعده‌های سازندگان، Left Alive به‌جای تبدیل شدن به اثری که دست بازیکن در رفتن به سراغ درگیری‌های مستقیم یا مخفی‌کاری را باز می‌گذارد، عملا تبدیل به دروغ‌هایی جذاب برای فروش آن بشوند. به بیان واضح‌تر، فقط در ده درصد از سرتاسر گیم‌پلی بازی، بازیکنان شانسی برای انتخاب مابین این دو را دارند و در همه‌ی شرایط دیگر، یا باید به غلت زدن و غلت زدن و غلت زدن پشت موانعی مشخص ادامه دهند. تازه دقت کنید که هرگز گزینه‌ای ترکیب‌شده از هر دو مورد گفته‌شده هم در بازی وجود نخواهد داشت و باتوجه‌به هوش مصنوعی بسیار ضعیف ساخته‌ی Square Enix بازیکنان حتی در آن مراحل محدود هم باید از ابتدا تصمیم به انتخاب یکی از این دو روش بگیرند و نمی‌توانند به تجربه‌ای چندلایه و غیر قابل پیش‌بینی امیدوار باشند.

تریلر
گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

OS: Windows® 7 SP1 / 8.1 / 10 64bit

Processor: Intel® Core™ i5-2400S AMD A8-7650K

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 760, NVIDIA® GeForce® GTX 1050, AMD Radeon™ R9 280

DirectX: Version 11

Storage: 35 GB available space

Sound Card: DirectSound® compatible device

Additional Notes: 30FPS at 1280×720 with graphics preset “LOW”

راهنمای نصب

1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2. فایل های فشرده را با نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3. به نصب بازی بپردازید.

4. فایل های موجود در پوشه EMPRESS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5. تمام.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 5 Mar, 2019
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 21.2 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

راهنمای دانلود

*** توجه ***

برای ورود به سایت از VPN های معتبر استفاده کنید، بعد از دسترسی به صفحات گیم، لینک های مدنظرتونو سیو و سپس بدون فیلترشکن با IDM به دانلود بپردازید، هیج محدودیتی در سرعت دانلود از سمت ما وجود ندارد.

امتیاز دهید

4/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

  1. arad
    03 خرداد 1400

    لعنت بهتون میگید چرا/: چطوری با اینکه سایتتون تازه وارده انقدهههه خوبید بوس پس کله مدیر سایت