دانلود بازی F.I.S.T. Forged In Shadow Torch برای کامپیوتر

بازدید: 1,383 بازدید
دیدگاه: 0
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 11 مهر 1400
دانلود بازی F.I.S.T. Forged In Shadow Torch برای کامپیوتر

دانلود بازی F.I.S.T. Forged In Shadow Torch برای کامپیوتر

دنیای بازی F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch هم از چندین بخش گسترده و بزرگ که به صورت پیوسته به هم متصل هستند، تشکیل شده است. شما می‌توانید در تمامی بخش‌های دنیای بازی F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch به کاوش و جستجو بپردازید و با رمز و رازهای این بازی بیشتر آشنا شوید. البته گسترده بودن جهان بازی به معنی جهان‌باز بودن بازی نیست، بلکه حد میان یک بازی پلتفرمر و یک بازی جهان‌باز است. محیط‌هایی که پیش روی شما قرار خواهند گرفت همگی دارای چند لایه و مسیر مختلف خواهند بود که شما اجازه‌ی کاوش و برخورد با یک سری معما و اسرار جالب و هیجان‌انگیز را خواهند داد.

F.I.S.T. Forged In Shadow Torch-FLT

داستان بازی در شهری به اسم Torch جریان دارد و در آن، گروهی از حیوانات قهرمان و جنگجو به مبارزه با هجمه‌ی ماشین‌ها و ربات‌ها می‌پردازند. شهر Torch در برابر صنعت ماشین‌آلات و ربات‌ها شکست خورده است و حال این حیوانات دلیر و قهرمان باید شهر را از تصاحب آنها در بیاورند. رایتون که شخصیت اصلی بازی F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch است، بعد از پایان نبردهای قدیمی و آرام شدن نسبی وضعیت، به مدت شش سال در مخفی‌گاه زندگی می‌کرد. اما همیشه قرار نیست که وضعیت همانطور که ما می‌خواهیم پیش برود؛ او مدتی بعد مطلع می‌شود که یکی از دوستان نزدیکش توسط یک ماشین غول پیکر دزدیده شده و هم‌اکنون جانش در خطر جدی قرار دارد. حال او از همیشه مصمم‌تر خواهد بود تا به مبارزه با این مهاجمان ماشینی بپردازد و دوباره محل زندگی خود را نجات دهد.

بازی F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch دارای داستانی حماسی، انگیزشی و سنگین است. شاید در نگاه اول که فهمیدید شخصیت‌ها و قهرمان‌های بازی، یکسری حیوانات هستند که با ربات‌ها وارد نبرد می‌شوند، فکر کردید با یک داستان ساده و سطحی رو به رو هستید، اما اینگونه نیست. عنوان F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch دارای یک داستان چند لایه و عمیق است که درک کامل آن، نیازمند تفکر و غرق شدن در داستان بازی است. محیط‌هایی که پیش روی شما قرار خواهند گرفت همگی دارای چند لایه و مسیر مختلف خواهند بود که شما اجازه‌ی کاوش و برخورد با یک سری معما و اسرار جالب و هیجان‌انگیز را خواهند داد که به طور کلی جدا از داستان اصلی بازی هستند و حتی ممکن است شما بدون پیدا کردن آن‌ها رد شوید و به مسیر خود ادامه دهید، بدون اینکه متوجه این مطلب شوید.

تریلر
گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-6400 or AMD FX 8320

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 960 or AMD Radeon R9 280

Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-6400

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 1060 6GB

Storage: 25 GB available space

راهنمای نصب

1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2. فایل های فشرده را با نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3. به نصب بازی بپردازید.

4. فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5. تمام.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 2 Oct, 2021
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 21 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.
کانال تلگرام ما