«کاربران عزیز»

برای ورود به سایت مَگ بازی، باید از فیلترشکن استفاده کنید.
برای دانلود بازیها، فیلترشکن رو خاموش کنید.

دانلود بازی Sniper Elite 3 Ultimate Edition برای کامپیوتر

بازدید: 8,733 بازدید
دیدگاه: 4
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 2 آبان 1400
Sniper Elite 3 Ultimate Edition

دانلود بازی Sniper Elite 3 Ultimate Edition برای کامپیوتر

بازی تک‌ تیرانداز نخبه 3 و یا Sniper Elite III یک بازی ویدئویی است که در سال 2014 منتشر شد. این بازی با تمام بسته های الحاقی و با بازسازی گرافیک با نام Sniper Elite 3 Ultimate Edition در دسترس قرار گرفت. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد.

Sniper Elite 3 MULi13-PLAZA

داستان بازى درباره شخصيتى به نام كارل است. شخصيتى كه در نسخه هاى پيشين نيز ايفاى نقش كرده بود. شايد انتخاب كارل به عنوان شخصيت اصلى امرى نه چندان جالب باشد چرا كه وى در نسخه هاى پيشين نيز ايفاى نقش كرده بود و داستان بازى به وقايع پيش از نسخه ى دوم بر مى گردد. اين بار كارل در آفريقا ظاهر مى شود. آلمان شرايط بسيار خوبى براى تصرف صحراى شمال آفريقا دارد و كارل بايد با ترور چندين شخصيت مهم و كليد به فرماندهان و افرادى با درجات بالا دست يابد و اطلاعاتى كسب كند. استودیو Rebellion براى روايت بهتر داستان از تصاوير كاميك گونه استفاده كرده كه بيشتر به درد قهرمانان DC و Marvel مى خورد تا روايت جنگ جهانى دوم! قطعاً استفاده از فيلم هاى موجود از جنگ جهانى دوم كارى عقلانى و در عين حال مفيد ترى مى بود.شخصيت پردازى دشمنان و شخصيت هاى منفى بسيار ضعيف است و به هيچ وجه نمى توان ضعيف بودن بيش از حد آن را توجيه كرد

گيم پلى نسخه ى سوم Sniper Elite بسيار گسترده تر از نسخه هاى پيشين است و مى توان پيشرفت چشمگير گيم پلى را مهم ترين نقطه ى قوت بازى دانست. مهم ترين ويژگى مجموعه Sniper Elite، نشان دادن آناتومى مقتول و تبديل دوربين به X Ray است. اين قابليت در نسخه سوم نيز وجود دارد و مشاهده ى خرد شدن استخوان هايى چون جمجمه و قفسه ى سينه بسيار لذت بخش است. البته در درجات سختى بالا تر، نمى توان هميشه موفق بود و همه ى فاكتور ها از جمله وزش باد نيز در مسير حركت گلوله ها موثر اند. در واقع بهترين بخش گيم پلى بازى استفاده از اسنايپر است و بسيار حرفه اى و كم نقص كار شده است و با كشتن دشمنان توسط اسنايپر در ساير بازى ها بسيار متفاوت است. براى گذراندن مراحل مى توان راه هاى مختلفى را پيش گرفت و بازى از لحاظ آزادى عمل در شرايط نسبتاً خوبى قرار دارد. مى توان با روش هاى مختلفى حواس دشمنان را پرت كرد و مراحل را به راحتى پيش برد. براى پرت كردن حواس دشمنان مى توان از پرتاب سنگ استفاده كرد. پرتاب سنگ بسيار كاربردى و موثر است.

تریلر
گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

OS: Microsoft® Windows® Vista (Service Pack 2) or Windows® 7 (Service Pack 1) or Windows® 8 or Windows 8.1. Windows® XP is NOT supported.

Processor: Dual-core CPU with SSE3 (Intel® Pentium® D 3GHz / AMD Athlon™ 64 X2 4200) or better

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Microsoft® DirectX® 10.0 compatible graphics card with 256 MB of memory (NVIDIA® GeForce® 8800 series / ATI Radeon™ HD 3870) or better

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 18 GB available space

Sound Card: Microsoft® DirectX® 10.0 compatible sound card or better

Additional Notes: Windows® XP is NOT supported. Ensure graphics and audio drivers are up to date.

راهنمای نصب

1.داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2. فایل های فشرده را با نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3. به نصب بازی بپردازید.

4. فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5. تمام.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 27 Jun, 2014
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 22.2 و 8.9 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

4.5/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

  1. KEANU2003
    30 آذر 1402

    سلام و خسته نباشید
    نسخه fitgirl هنوزم قدیمیه یا به روز شده؟

  2. Reza
    15 آبان 1401

    بازی اجرا میکنم. ولی صدا نداره

  3. شادین
    22 بهمن 1400

    سلام ، دلیل بالاتر بودن حجم Sniper Elite 3 نسخه ایی که در وبسایت شما قرار داره نسبت به نسخه های ارائه شده توسط سایر وبسایتهای معتبر دیگه ، چیه ؟

  4. hossein
    17 بهمن 1400

    سلام وقتتون بخیر ببخشین پرا نوشتین 22 گیگ وی حجمش بیشتر از 22 گیگه؟ نسخه پلازا .. تو همه سایت هام 22 گیگه ولی اینجا خیلی بیشره من دانلود کردم انشالاه که مشکلی نداشته باشه لظفا شما هم دلیلش رو بنویسین

کانال تلگرام ما