«کاربران عزیز»

برای ورود به سایت مَگ بازی، باید از فیلترشکن استفاده کنید.
برای دانلود بازیها، فیلترشکن رو خاموش کنید.

دانلود بازی Company of Heroes Complete Edition برای کامپیوتر

بازدید: 6,045 بازدید
دیدگاه: 4
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1401
دانلود بازی Company of Heroes Complete Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Company of Heroes Complete Edition برای کامپیوتر

گروهان قهرمانان (به انگلیسی: Company of Heroes) یک بازی ویدئویی استراتژی هم‌زمان است که توسط شرکت رلیک انترتینمنت توسعه یافته و به‌وسیلهٔ تی‌اچ‌کیو برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و مک‌اواس در 12 سپتامبر 2006 منتشر شده‌است. این عنوان اولین قسمت از سری گروهان قهرمانان و اولین بازی به‌شمار می‌رود که نماد بازرگانی بازی‌ها برای ویندوز را داشت. سوژه ی این بازی همانطور که گفته شد درباره جنگ جهانی دوم است و به بصورت Real-Time Strategy دنبال میشود. داستان بازی در مورد عملیات بزرگ و با شکوه نرماندی است. عملیاتی که سربازان زیادی را در ساحل اوهاما به کام مرگ کشاند. اولین صحنه ی COH همین عملیات را نشان میدهد و سربازان وطن دوست بدن خود را در مقابل رگبارهای گلوله قرار میدهند تا از اشغال آلمان ها جلوگیری کنند. داستان بازی از عملیات نرماندی در سال 1944 آغاز میشود و تا چندین ماه بعد از آن ادامه پیدا میکند.

Company of Heroes Complete Edition-PROPHET

اجازه بدهید از همان نسخه اول شروع کنیم؛ بدون شک ماموریت اول بخش داستانی Company of Heroes، یکی از بهترین بخش‌های این بازی هم به‌حساب می‌آید و در کنار فیلمی چون نجات سرباز رایان و بازی‌هایی مثل Call of Duty و Medal of Honor، یکی از بهترین تصویر‌های ارائه‌شده از نبرد D-Day است. مرحله با یک میان‌پرده سینمایی شروع می‌شود که نزدیک شدن قایق‌ها به سلاح و کشته شدن سرباز‌ها در اثر شلیک مسلسل‌های آلمانی را نشان می‌دهد. کارگردانی این صحنه واقعا عالی است و از همان ابتدا، این خبر را می‌دهد که قرار است با یک تجربه استراتژی متفاوت و حماسی روبه‌رو شویم. پس از این میان‌پرده سینمایی، نوبت به بازیکن می‌رسد تا با انتخاب و هدایت درست، 25 سرباز را از ساحل به نزدیکی سنگر‌های دشمن برساند تا بتوانند راهی برای از کار انداختن مسلسل‌های ثابت آلمانی‌ها پیدا و پیشروی را برای سایر نیرو‌ها راحت‌تر کنند. مرحله اول بازی، چند هدف مختلف را دنبال می‌کند.

اما در کنار روایت داستانِ خوب در بخش کمپین بازی، Company of Heroes از حیث گیم‌پلی هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشت. جدا از مراحل داستانی بازی که هرکدام سناریوی خاصی دارند، در حالت کلی روند Company of Heroes به کار‌هایی مثل جمع‌آوری منابع، تربیت نیرو و حمله به دشمن می‌شود. اما همین ویژگی‌های آشنا هم به شکلی متفاوت در این بازی صورت می‌گیرند. این سیستم باعث شده تا بازیکنان به جای متمرکز شدن در یک نقطه، مجبور باشند مدام نیرو‌هایشان را در نقشه حرکت دهند تا نقاط بیش‌تری را تصرف کنند و همین امر هم باعث می‌شود تا به جای مشاهده وضعیتی ایستا در بازی، مدام طرفین در حال نبرد با یکدیگر برای تصرف نقاط باشند. در بقیه بخش‌ها هم مکانیک‌های جالبی توسط رلیک در بازی استفاده شده بود که Company of Heroes را به اثری متفاوت و با ایده‌های نو تبدیل می‌کرد؛ مثلا بازیکنان قابلیت این را دارند تا یک سری مراکز درمانی بسازند و در صورتی که تعداد مشخصی از نیرو‌های آسیب‌دیده به این مراکز منتقل شوند، قادر خواهید بود یک اسکواد کامل و سرحال را تحویل بگیرید.

گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP or Vista

Processor: 2.0 Ghz Intel Pentium IV or equivalent or AMD Athlon XP or equivalent

Memory: 512 MB RAM

Graphics: DirectX 9.0c compatible 64MB video card with Pixel Shader 1.1 support or equivalent and latest manufacturer drivers

Storage: 1 GB available space

Sound Card: DirectX® 9.0c compatible 16-bit

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® XP or Vista

Processor: 3.0 Ghz Intel Pentium IV or equivalent

Memory: 1 GB RAM

Graphics: 256 MB NVIDIA GeForce 6800 series or better

Sound Card: DirectX® 9.0c compatible 16-bit

راهنمای نصب

1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2. فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3. به نصب بازی بپردازید.

4. فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5. تمام

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 11 Sep, 2006
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 7.65 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
باکس دانلود
پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

  1. متین
    27 بهمن 1401

    سلام میگم میشه روی ویندوز 7 میاره ایا؟

    • طاها
      13 تیر 1402

      رو اشغال ترین سیستم هم میاره

      • yamin
        23 تیر 1402

        سلام من چرا دانلود میکنم بازی کلیک میکنم با استیم‌میاره و میگه لایسنس شما معتبر‌نیست

کانال تلگرام ما