دانلود بازی eFootball 2022 برای کامپیوتر

بازدید: 11,007 بازدید
دیدگاه: 0
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 26 فروردین 1401
دانلود بازی eFootball 2022 برای کامپیوتر

دانلود بازی eFootball 2022 برای کامپیوتر

بازی eFootball 2022 به‌عنوان جانشینی برای سری PES کونامی چند روزی است که منتشر شده و با توجه به آن، نمی‌توان آینده درخشانی برای بازی‌های فوتبال کونامی متصور شد. از سال گذشته بود که کم کم، شاهد رویکرد متفاوتی از جانب کونامی بودیم؛ این شرکت سال گذشته به‌جای انتشار نسخه‌ای جدید از بازی، تصمیم گرفت تا یک آپدیت برای نسخه قبل منتشر کند و دلیل این موضوع را هم تمرکز بیش‌تر روی بازی بعدی مجموعه اعلام کرد که قصد داشت آن را با استفاده از موتور آنریل توسعه بدهد و از پتانسیل نسل جدید کنسول‌ها هم استفاده کند. این تصمیم هرچند همان زمان هم کمی بحث‌برانگیز شد، ولی از طرفی هم امیدوار‌کننده بود و خیلی‌ها انتظار داشتند تا به لطف فرصت توسعه دو سال، نسخه جدید بازی بتواند یک تجربه متفاوت و ایده‌آل باشد.

آپدیت شده تا 15 آپریل 2022

eFootball 2022 BuildID8458882 DC20220415-Steam

تقریبا دو سال از عرضه عنوان PES 2020 می‌‎گذرد. عنوانی که مورد توجه علاقه‎‌مندان سرسخت سری PES قرار گرفت و تازه در مسیر پیشرفت دیده می‎‌شد. همه منتظر معرفی PES 2021 بودند که کونامی خبر از ساخت یک سیزن آپدیت داد. دلیل کونامی تمرکز روی ساخت نسخه نسل نهمی جدید این سری با موتور آنریل انجین بود. سیزن آپدیتی که برخلاف تصور دوباره توانست با ارتقا محیطی و جلوه‌های بصری طرفدران را راضی کند. حالا چندین روز از انتشار عنوان eFootball 2022 می‎گذرد. به گفته کونامی، تمرکز تیم سازنده در این دو سال روی ساخت بازی eFootball 2022 بوده است؛ عنوان رایگانی که بیشتر شبیه به بازی‎‌های فوتبالی موبایل است تا چیزی که پیش‌تر از این سری دیده بودیم.

دریبل زدن هم به میزان قابل‌توجهی در eFootball 2022 سخت‌تر و آهسته‌تر از نسخه‌های پیشین صورت می‌گیرد و به جرئت می‌توان گفت که نود درصد مواقعی که اقدام به دریبل زدن می‌کنید، در نهایت موفق نخواهید بود و دریبل زدن به یک عذاب در بازی تبدیل شده است که دیگر همانند نسخه‌های قبل سرگرم‌کننده نیست. به هرحال این موضوع می‌تواند بازی را کمی به واقعیت نزدیک کند، زیرا در فوتبال واقعی هم دریبل‌زدن دربرابر مدافعان مدرن کار آسانی نیست، اما آیا یک دریبل ساده و عبور از سد مدافعان از طریق سرعت بالای بازیکنان هم در فوتبال واقعی وجود ندارد؟ بله درست متوجه شده‌اید، در این بازی کند‌ترین مدافعان هم به راحتی به سریع‌ترین مهاجمان می‌رسند و این موضوع نشان می‌دهد سازندگان می‌خواستند به هر نحوی سرعت را تا جای ممکن در این بازی کمرنگ کنند. البته این موضوع باعث نمی‌شود eFootball 2022 را در بخش دفاع مستحکم بدانیم، زیرا مدافعان گاهی اوقات رفتار‌هایی از خود نشان می‌دهند که به کلی از بازی ناامید می‌شوید.

گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 – 64bit

Processor: Intel Core i5-2300, / AMD FX-4350

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 660 Ti / Radeon HD 7790

Network: Broadband Internet connection

Storage: 50 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 – 64bit

Processor: Intel Core i5-7600 / AMD Ryzen 5 1600

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 590

Network: Broadband Internet connection

Storage: 50 GB available space

راهنمای نصب

1. ابتدا کلاینت استیم را از اینجا دانلود و نصب کنید. اجازه دهید تا آپدیت شود. وارد اکانت استیم خود شوید (اگر اکانت ندارید، اکانتی رایگان بسازید).

2. به صفحه رسمی بازی eFootbal 2022 در استیم مراجعه کنید. بر روی گزینه ی Install Game کلیک کنید تا بازی به صورت کاملا رایگان به اکانت شما اضافه شود.

3. دیتای دانلودشده خود از مگ بازی را اکسترکت کنید. وارد محیط استیم شوید. در گوشه ی بالا سمت چپ بر روی گزینه ی Steam و سپس Backup and Restore Games کلیک کنید. سپس گزینه ی Restore a Previous Backup را انتخاب کنید.

4. فایل های دانلودشده خود را به استیم آدرس دهید تا آن ها را شناسایی کرده و بازی را نصب کند.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 29 Sep, 2021
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 34 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

4.5/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.
کانال تلگرام ما