«کاربران عزیز»

برای ورود به سایت مَگ بازی، باید از فیلترشکن استفاده کنید.
برای دانلود بازیها، فیلترشکن رو خاموش کنید.

دانلود بازی Call of Duty 2 برای کامپیوتر

بازدید: 15,880 بازدید
دیدگاه: 1
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 11 تیر 1401
دانلود بازی Call of Duty 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Call of Duty 2 برای کامپیوتر

نقطه بازی Call of Duty 2 نيز ‌نمايش صحنه‌اي از بازي‌ بود كه به عمليات معروف ششم ژوئن، D-Day، اختصاص داشت و در اين بازي يكي از جذاب‌ترين مراحل به‌شمار مي‌رود. اشتباه نكنيد! قرار نيست دوباره شاهدِ عمليات سواحل Omaha و Utah باشيد كه بارها در بازي‌هاي اخير آن‌را تجربه كرده‌ايد. اين‌بار به Pointe du Hoc خواهيد رفت. در اين مرحله شما در نقش يك سرباز ارتش متفقين ظاهر مي‌شويد كه ‌بايد به‌همراه ديگر هم‌قطارانتان در برابر آتشِ توپخانه دشمن از صخره‌هاي 100 مايلي با طناب بالا برويد و پايگاه‌ تيربار نازي‌ها را تصرف‌كنيد. در اين بين صد‌ها نفر در خون مي‌غلتند و جلوي چشمان شما از بين مي‌روند. تمام اين‌صحنه‌ها بر پرده‌هاي بزرگي در سالن E3 در بالاي غرفه Activision نمايش داده مي‌شد تا دل شركت‌كنندگان را به لرزه در آورد!

Call of Duty 2-DODI

هنگامي كه بازي Call of Duty (فراخواني به خدمت) در سال 2003 به‌بازار آمد، نه‌تنها از استقبال چشمگير مخاطبان برخوردار شد. شايد تنها دليل اين برتري، تعبيه بي‌نقص واقعيت درون جنگ در يك دنياي مجازي بود. زيرا برخي از نكاتي كه در نسخه اصلي جايشان خالي بود، در اين نسخه آمده بود. تمام اين موفقيت‌ها به طرفداران بازي نويد ساخته‌شدن ادامه موفقي براي اين بازي را مي‌داد. يعني چيزي كه بتواند علاوه بر تكرار آن موفقيت‌ها، حرف تازه‌اي هم در دنياي مجازي جنگ داشته باشد. حال مي‌بينيم كه Activision در محصول جديدش، يعني Call of Duty 2 به اين اميدواري پاسخ مثبت داده‌است. اين بازي يك بازي جنگي بي‌نظير است و با بهره‌گيري از صداها و گرافيك فوق‌العاده، يكي از بهترين بازي‌هاي چند وقت اخير است كه توانسته در زمينه هوش مصنوعي و بازيِ چند‌نفره جذاب، از ديگر رقيبان خود در حوزه بازي‌هاي جنگي، يعني EA و Ubisoft، چندين گام جلوتر قرارگيرد. در اين شماره به قسمت دوم سری بازی Call of Duty كه اين‌روزها سر و صداهاي زيادي را برپا كرده‌است.

داستان با سرباز واسیلی ایوانویچ کوزلُف در مسکو آغاز می‌گردد. او در آنجا به همراه لشکر سیزدهم مسلح روسیه تحت نظر کمیسر لتلف تعلیم می‌بینند. تمرینات لشکر سیزدهم با حمله‌ی آلمانی‌ها متوقف می‌شود و ایوانویچ مجبور می‌گردد یک پانزرورفر (راکت‌انداز نازی‌ها) را منهدم نماید. سپس آن‌ها تحت فرماندهی ستوان لِئونف به استالینگراد می‌روند و پس از نابودی سربازان نازی، مقر فرماندهی آن‌ها را منهدم می‌کنند. سپس آن‌ها دستور می‌یابند تا سیم‌های مخابراتی را ترمیم نمایند. آن‌ها با مقاومت شدید نیروهای آلمانی و سه تانک رو به رو می‌شوند، اما در نهایت می‌توانند سیم‌ها را ترمیم نمایند. سپس آن‌ها دستور می‌یابند تا چندین مرکز نازی را در محوطه‌ی اطراف ایستگاه قطار تسخیر نمایند. نیروهای شوروی می‌توانند با استفاده از لوله‌های مستعمل به داخل خطوط دشمن نفوذ نمایند. آن‌ها ایستگاه قطار را تصرف می‌کنند، اما در همین حال با پاتک نیروهای دشمن رو به رو می‌شوند و مجبور می‌شوند ایستگاه را رها کرده تا دیگر مراکز نازی‌ها را به تصرف دربیاورند. آن‌ها یک تانک را منهدم نموده و مراکز نظامی آلمانی‌ها در اطراف ایستگاه قطار را پاک‌سازی می‌نمایند.

گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft Windows 2000/XP
CPU: Pentium IV 1.4GHz or AMD Athlon XP 1700
RAM: 512MB
HDD Space: 4.0GB
Video Card: Recommend nVidia GeForce 7 Series or Higher

راهنمای نصب

1. ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال کرده و سپس فایل setup بازی را از طریق Run as Administrator اجرا نمایید.

2. روی صفحه جدیدی که باز می شود، کلیک نمایید.

3. دکمه فلش به سمت بالای کیبورد را فشار دهید.

4. روی گزینه Install کلیک کرده و سپس گزینه Continue یا Proceed را انتخاب کنید.

5. در این مرحله مسیر نصب بازی را انتخاب نموده و سپس گزینه Next را بزنید.

6. در این صفحه می توانید به دلخواه یکی را انتخاب نمایید که در اکثر موارد زبان های غیر از انگلیسی را شامل می شود.

7. در نهایت گزینه Install را انتخاب نمایید.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 25 Oct, 2005
  • فرمت : rar - exe
  • حجم فایل : 2.65 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

باکس دانلود

دانلود بازی Call of Duty 2-DODI:

دانلود با لینک مستقیم

پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

4.5/5 - (8 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

  1. saeed
    21 آذر 1402

    expansion pack Call of Duty: United Offensive هم داره؟

کانال تلگرام ما