«کاربران عزیز»

برای ورود به سایت مَگ بازی، باید از فیلترشکن استفاده کنید.
برای دانلود بازیها، فیلترشکن رو خاموش کنید.

دانلود بازی Prince of Persia برای کامپیوتر – نسخه DODI

بازدید: 6,170 بازدید
دیدگاه: 2
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 7 مرداد 1401
دانلود بازی Prince of Persia برای کامپیوتر

دانلود بازی Prince of Persia برای کامپیوتر – نسخه DODI

اگر نسخه ی پیشین این سری را بازی کرده باشید حتما به تغییرات عمده ی این نسخه ی پی خواهید برد، یکی از عمده تغییرات، گرافیک بازی Prince of Persia است که بسیار زیبا و خوش قیافه شده است، اصلا به این فکر نباشید که با تغییر ظاهر گرافیک ، بازی افت کرده است، بلکه بسیار پویا و جالب تر شده. گرافیک بازی به قول خودمون کارتونی (Cel-Shaded) شده و این بد نیست اما شاید مورد پسند همه نباشد، نور پردازی واقعا به صورت عالی انجام شده ولی باز هم در کل دارای مشکلات و باگ هایی است که پس از گذشت چهار نسخه از بازی Prince of Persia هنوز مشکلات گرافیکی به طور کامل بر طرف نشده است ولی در کل گرافیک بازی Prince of Persia مورد پسند است.

Prince of Persia 2008-DODI

سری Prince of Persia از بازی هایی است که همیشه طرفداران مخصوص به خود را داشته، شاید بسیاری از ما با سه گانه معروف شن های زمان با این سریِ دوست داشتنی آشنا شده باشیم و خاطرات اصلی مان را نبرد شهزاده با شن ها و عناصر زمان ساخته باشند. اما آغاز این بازی های دوست داشتنی باز می گردد به سال 1989، زمانی که اولین نسخه از سری با خلاقیت های عجیب و غریب آقای جردن مچنر (Jordan Mechner) منتشر شد. مچنر که از کودکی عاشق قصه های هزار و یک شب بود، به عنوان اولین بازی رایانه ای اش، یک بازی ماجراجویانه در سبک پلتفرمر طراحی کرد که شخصیت و قهرمان اصلی اش، شاهزاده ای بی‌نام، از سرزمین پارس بود. بازی از نظر المان ها و عناصر داستانی اش، جز نام شهزاده پارسی، هیچ ارتباطی با سرزمین پارس و تاریخ ایران زمین نداشت. داستان بازی کاملاً بر اساس عناصر روایی هزار و یک شب و البته انیمیشن علاءالدین دیزنی نوشته شده بود. شهزاده قصه که مردی زندانی بود، برای نجات شاهزاده خانم باید از سیاهچال می گریخت و پس از گذشتن از موانع بسیار به جنگ وزیر جعفر می رفت. می گویند مچنر برای ساخت انیمیشن‌های روان بازی اش که در آن زمان توجه های بسیار را به خودش جلب کرده بود.

سرانجام بعد از تلاش‌های بسیار شاهزاده و الیکا درخت را دوباره زنده می‌کنند و تاریکی از میان می‌رود اما الیکا که به نابودی درخت وابسته بود می‌میرد و بازی به نظر می‌رسد که تمام شده و شاهزاده در حالی که تن بی‌جان الیکا را در آغوش گرفته و به سمت حیاط معبد می‌رود و موسیقی بازی و فضا شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. پایان تراژیک و صد البته حماسی. ولی یوبیسافت یک پایان دیگر برای این بازی در نظر گرفته است. در ادامه بازی اهریمن که می‌خواست دوباره برگردد به شاهزاده می‌گوید که اگر چهار درختی که در بیرون از معبد هستند را از بین ببرد الیکا دوباره زنده می‌شود. پسر هم که عاشق الیکا شده بود تصمیم می‌گیرد با اهریمن معامله کند. شاهزاده اهریمن را دوباره آزاد می‌کند (همان اهریمنی که کل بازی مشغول به دام انداختنش بودیم) و الیکا زنده می‌شود و دوباره تاریکی بازمی‌گردد. اینجا گیمر انتظار دارد که شاهزاده پلن بی را رو کند ولی خبری از این کار نیست. شاهزاده الیکا را در آغوش می‌گیرد و در حالی که همه چیز در حال نابودی است به مقصدی نامعلوم حرکت می‌کند و بازی تمام می‌شود. به همین دلیل است که بازی در برخی از نقدها ناامیدکننده نامیده شده ‌است.

گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

OS: Windows® XP/Windows Vista® (only)

Processor: Dual core processor 2.6 GHz Intel® Pentium® D or AMD Athlon™ 64 X2 3800+ (Intel Core® 2 Duo 2.2 GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ or better recommended)

Memory: 1 GB Windows XP/2 GB Windows Vista

Graphics: 256 MB DirectX® 10.0–compliant video card or DirectX 9.0–compliant card with Shader Model 3.0 or higher (see supported list)*

DirectX Version: DirectX 9.0 or 10.0 libraries

Hard Drive: 9 GB

Sound Card: DirectX 9.0 or 10.0–compliant sound card (5.1

راهنمای نصب

1. ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال کرده و سپس فایل setup بازی را از طریق Run as Administrator اجرا نمایید.

2. روی صفحه جدیدی که باز می شود، کلیک نمایید.

3. دکمه فلش به سمت بالای کیبورد را فشار دهید.

4. روی گزینه Install کلیک کرده و سپس گزینه Continue یا Proceed را انتخاب کنید.

5. در این مرحله مسیر نصب بازی را انتخاب نموده و سپس گزینه Next را بزنید.

6. در این صفحه می توانید به دلخواه یکی را انتخاب نمایید که در اکثر موارد زبان های غیر از انگلیسی را شامل می شود.

7. در نهایت گزینه Install را انتخاب نمایید.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 10 Dec, 2008
  • فرمت : rar - exe
  • حجم فایل : 1.77 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
باکس دانلود

دانلود بازی Prince of Persia 2008 – MULTi6-DODI:

دانلود با لینک مستقیم

پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

3.3/5 - (3 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

  1. گیمر
    16 مرداد 1401

    نسخه سوم شاهزاده را فراموش کردید قرار بدین

  2. احمد یاری
    07 مرداد 1401

    سلام
    روی ویندوز ۱۰ اجرا میشه؟؟

کانال تلگرام ما