«کاربران عزیز»

برای ورود به سایت مَگ بازی، باید از فیلترشکن استفاده کنید.
برای دانلود بازیها، فیلترشکن رو خاموش کنید.

دانلود بازی Witchfire v0.1.10 برای کامپیوتر

بازدید: 2,620 بازدید
دیدگاه: 2
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 11 آبان 1402
دانلود بازی Witchfire v0.1.10 برای کامپیوتر

دانلود بازی Witchfire v0.1.10 برای کامپیوتر

بازی Witchfire یک محصول انحصاری در دست توسعه برای فروشگاه Epic Games بوده که وظیفه توسعه و انتشار آن را شرکت The Astronauts به دوش میکشد. بی شک قرار استبا یکی از بهترین بازی های اکشن در سال 2023 رو به رو شوید. نیروهای اهریمنی که روحشان به تسخیر شیطان درآمده قرار است در بازی ویچ فایر مقابل شما قرار بگیرند. سلاح به دست در دنیایی بیرحم باید به دنبال نابودسازی نیروهایی باشید که جثه آنها چندین برابر شما بوده و همین موضوع سبب خواهد شد تا در برابر یکی از دشوار ترین گیم پلیهای جهان قرار بگیرید که برای عبور از تک تک مراحل آن باید زحمات بسیاری بکشید.

Witchfire v0.1.10 (Early-Access)-P2P

نیروهای اهریمنی در داستان بازی Witchfire نقش حیاتی شما را خدشه دار خواهند نمود زیرا آنها با تغییر دادن مسیر اصلی شما سعی بر انحراف نمودن اهدافی دارند که شما به دنبالش هستید. قدرت نیروهای تاریکی بسیار بیشتر از چیزی بوده که فکرش را میکنید زیرا در سیستم دشواری مراحل بازی Witchfire از یکسری موارد پیچیده با ارتباط هوش مصنوعی استفاده شده است که این موضوع قدرت نیروهای دشمن را بیشتر خواهد نمود و در پایان میتواند گیم پلی بازی Witchfire را طولانی تر نماید. بدنیست بدانید شرکت های محبوب بسیاری نظیر Painkiller، Bulletstorm و The Vanishing of Ethan Carter در ساخت بازی مشارکت داشته اند که حضور این استودیوهای قدرتمند میتواند به توسعه بهتر بازی کمک نماید. استفاده از موتور گرافیکی اختصاصی و جدید سبب خواهد شد تا از لحاظ ظاهری با یک بازی کاملا گرافیکی سروکار داشته باشید.

ویچ فایر یک بازی جادوگر مانند از استودیو The Astronauts بوده که محصول جدید خود را قصد دارد در دنیایی فانتزی و جدیدی پیاده سازی کند که براساس آن گیمرها قادر به حضور در شرایط جدیدی هستند که نمونه آن هم کمتر دیده شده است. داستان و روایتگری بازی از جایی آغاز می شود که شما باید در دنیایی که نیروهای تسخیر شده بسیاری در آن وجود داشته حضور پیدا کنید. دشمنان بازی از قدرت و جثه بالایی بهره مند هستند که این موضوع سبب خواهد شد تا چالش های پیش روی شما سخت تر از چیزی باشد که به نظر بیاید. ژانر بازی ویچ فایر را میتوان در سبک های اکشن و ترسناک دانست که در آن به ماجراجویی های بسیاری خواهید پرداخت. این مزیت ها میتواند دلیل خوبی برای سرگرمی در دراز مدت باشد زیرا گیم پلی بازی از زوایای بسیاری مورد توسعه قرار گرفته است که این موضوع میتواند گیمر را برای مدت زمان طولانی درگیر خود نماید.

گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-bit

CPU: Intel(R) Core(TM) i5-6600K CPU @ 3.50GHz (4 cores)

Memory: 8 GB

GPU: NVIDIA GTX1050 Ti

DirectX: DirectX 12

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 or later 64-bit

CPU: Intel(R) Core(TM) i5-8400 CPU @ 2.80GHz (6 cores)

Memory: 16 GB

GPU: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB

DirectX: DirectX 12

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 09/20/23
  • فرمت : rar - exe
  • حجم فایل : 23.7 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

4.7/5 - (3 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

  1. امیر
    31 فروردین 1403

    آبدیت این بازی فوق العاده منتشر شده . میخواستم از تیم خوبتون خواهش کنم که این ابدیت رو در سایت موجود کنین همراه با راهنمای نصب . متشکرم از سایت خوبتون

کانال تلگرام ما