دانلود بازی Kane & Lynch 2 Dog Days برای کامپیوتر

بازدید: 6,660 بازدید
دیدگاه: 1
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 19 تیر 1401
دانلود بازی Kane & Lynch 2 Dog Days برای کامپیوتر

دانلود بازی Kane & Lynch 2 Dog Days برای کامپیوتر

مدت زیادی از انتشار Kane & Lynch 2 Dog Days می گذرد. اما فکر کردیم که شاید هجوم بازی هایی مثل Mafia II و Halo : Reach این فرصت را از بازی کننده ها گرفته باشد تا Dog Days را بشناسند. برای همین هم با نقد این بازی با شما هستیم. همه ی شما شرکت IO-Interactive را میشناسید,شرکتی که با ساخت سری بازی های معروف Hitman  استعداد ساختن بازی های مخفی کاری را به همه نشان داد. در سال 2007 این شرکت بازی Kane & Lynch Dead Man را منتشر کرد که دارای مشکلات فنی  زیادی بود و با بازی های هم سبک خودش قابل مقایسه نبود. حال این شرکت نسخه ی دوم این بازی را با نام  Kane & Lynch 2:Dog Days عرضه کرد.

Kane & Lynch 2 Dog Days-GOG

با پیشرفت در بازی متوجه کاریزمای غایب بین کرکتر ها میشوید. در این شماره حتی دیگر شاهد یک هدف مشخص و داستان تقریبا منسجم هم نیستیم و pace کلی کاملا نابود شده است !! لینچ تبدیل به یک بچه ی غر غرو و بی ادب شده است که در طول بازی در مورد دوست دخترش که تقریبا هیچ گونه اطلاعاتی در موردش نمیابیم می نالد و با تکرار یک سری کلمات مشخص ساختار کلی دیالوگ های بازی را شکل میدهد و کین که در عوض یک individual ـه خاص و منحصربه فرد تبدیل به یک همراه اضافی + یک تفنگ شده است ! این مساله تاثیر هرچه بیشتر خود را به عنوان یک sequel میگزارد و شاید برخلاف شماره اول در طول بازی یک بار هم لبخندی بر روی لبان بازیباز پیرو روابط این دو کرکتر شکل نگیرد و حتی نقاط اوج اسکریپت تکراری و خسته کننده به نظر میرسند !

گرافیک بازی Kane & Lynch 2 Dog Days از لحاظ بصری در سطح خوبی قرار دارد و محیط های شهر شانگهای با جزئیات بالا و زیبا طراحی شده اند.اما گرافیک تکنیکی اصلا در سطح خوبی نیست،بافت ها بسیار ضعیف کار شده اند و با اینکه موتور فیزیکی بازی Havok است شاید بعضی از قسمت ها قابل تخریب باشند،اما از بس کیفیت پایین دارند و به سرعت ناپدید میشوند که نقطه ی ضعف!به حساب میآیند.انفجار ها و سایر افکت ها در سطح نامطلوبی قرار دارند و اصلا در سطح یک بازی در سال 2010 نیستند!هنگامی که لینچ توسط Hsings شکنجه میشود،خطوطی قرمز و عجیب بر تن او پدید میاید که اگر چاقو را در دست Hsings نمیدیدیم شاید با چیز دگیری اشتباه میگرفتیم! طراحی اسلحه ها،چهره ها و دشمنان هم اصلا خوب نیست،چهره های تکراری،طراحی سطحی اسلحه ها و… همه و همه دست به دست هم داده اند تا به این بازی لقب”افتضاح ترین”گرافیک سال را بدهیم!

گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP/Vista/7

Processor: Intel 3.0 GHz or AMD 2.5 GHz or higher

Memory: 1 GB (XP), 2 GB (Vista)

Graphics: Nvidia 7800 / ATI X1800 or better (Shader Model 3.0, 512 MB Video Memory)

DirectX®: 9.0c

Sound: DirectX 9.0c Compatible Sound Card

Controller Support: Xbox 360 Controller

راهنمای نصب

1. فایل های فشرده را اکسترکت کرده و فایل ستاپ را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

2. اقدام به نصب بازی کنید. بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 17 Aug, 2010
  • فرمت : rar - exe
  • حجم فایل : 7.7‌ گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

باکس دانلود
پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

*** توجه ***

برای ورود به سایت از VPN های معتبر استفاده کنید، بعد از دسترسی به صفحات گیم، لینک های مدنظرتونو سیو و سپس بدون فیلترشکن با IDM به دانلود بپردازید، هیج محدودیتی در سرعت دانلود از سمت ما وجود ندارد.

امتیاز دهید

4.3/5 - (3 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

  1. ستایش
    19 تیر 1402

    سلام وقت بخیر دونفره افلاین میشه
    مثل نسخه اول؟