«کاربران عزیز»

برای ورود به سایت مَگ بازی، باید از فیلترشکن استفاده کنید.
برای دانلود بازیها، فیلترشکن رو خاموش کنید.

دانلود بازی Fortnite v18.30 – 26 October 2021 برای کامپیوتر

بازدید: 15,090 بازدید
دیدگاه: 14
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 5 آبان 1400
دانلود بازی Fortnite (آخرین آپدیت) برای کامپیوتر

دانلود بازی Fortnite v18.30 – 26 October 2021 برای کامپیوتر

Chapter 2 بازی فورتنایت در تاریخ بیست و ششم اکتبر 2021چهارم آبان ماه 1400 با آغاز سیزن هشتم از Chapter 2 فورتنایت، سرویس اشتراکی ماهیانه جدیدی به نام Fortnite Crew به بازی اضافه اضافه می‌شود که 12 دلار قیمت دارد. اعضای Fortnite Crew از ابتدا تا انتهای فصل به‌صورت کامل به battle pass دسترسی خواهند داشت. Fortnite یک بازی ویدئویی آنلاین است که توسط استودیو اپیک گیمز توسعه یافتهٔ و در سال 2017 منتشر شد. پلتفرم‌های این بازی اکس باکس وان، PS4، مایکروسافت ویندوز و اندروید می‌باشند. این بازی توسط اپیک گیمز و پیپل کن فلای گسترش یافت و پچ جهانی بازی با اپیک گیمز بود. Fortnite از جایی شروع می شود که شما به همراه افراد آنلاین دیگر در جایی از محیط بازی منتظر تکمیل شدن تعداد افراد آنلاین می شوید و سپس بازی لانچ می شود. بعد از استارت بازی شما از یک اتوبوس مسخره از آسمان به سمت زمین پرتاب می شوید و با چتر فرود می آیید و زمین جایی نیست جز یک جزیره بهشتی! بعد از فرود باید سریع بدنبال آیتم باشید تا در مقابل 99 نفر بازیکن آنلاین دیگر بتوانید دفاع کرده و یا آن ها را از بین ببرید.

آپدیت تا تاریخ 26 اکتبر 2021 اضافه شد

Fortnite به عنوان یکی از تلاش های شرکتی که این روز ها و پس از قطع همکاری خود با مایکروسافت دیگر چندان موفقیتی کسب نکرده است و تقریبا تمام درآمدش از حق استفاده از موتور بازی سازی اش یعنی Unreal Engine  بدست می آید. آنریل انجین که حتی خود قدرت دهنده اجرای عناوینی مانند PlayerUnknown’s battleground هستند و با آن که منبع در آمد خوبی برای Epic Games محسوب می شود ولی بعد از پایان دوره Gears of War های ساخته این شرکت، EG خود نیز به حاشیه رانده شده بود. با وجود عرضه و موفقیت چشمگیر عناوینی مانند Team Fortress 2،  OverWatch  و سایر بازی های با سبک مشابه که علاوه بر زمان به شدت کمتر برای طراحی و راحتی ساخت و عین حال نیاز کمتر برای طراحی دقیق فیزیک و سایر عناصری که یک بازی را شکل می دهند، سبب شد که Epic Games نیز برای ساخت عنوانی در این سبک وسوسه شود و نتیجه کار همان طور که انتظارش می رفت به شدت نا امید کننده بود و به احتمال زیاد هزینه های ساخت بازی نیز به سختی تامین شد. البته همان طور که انتظار می رود هیچ سازنده ای بازی خود در چنین شرایطی رها نمی کند و با پشتیبانی از آن و عرضه محتوای بیشتر سعی در زنده نگاه داشتن عنوان خود دارد، داستانی که برای عناوینی مانند Warframe و یا حتی Rainbow Six Siege به خوبی جواب داد که سبب شد عنوانی مانند R6 که در زمان عرضه با موج شدید نقد های منفی همراه شده بود، حالا پس از دو سال در لیست 10 بازی پر فروش سال نیز قرار گیرد. به همین ترتیب EG با همین تاکتیک سعی کرد که عنوان خود را زنده نگه دارد و بهترین راه نیز ارائه یک بازی در سبکی می باشد که از قضا این روز ها بیشترین طرفدار را نیز دارد و به این ترتیب Fortnite Battle Royale ساخته شد که شاید نتوان گفت کپی برداری کرده است ولی بدون شک ایده های بسیاری از PUBG را در بازی خود پیاده کرده است.

رایگان بودن بازی Fortnite Battle Royale تاثیر بسیار مهمی نیز بر موفقیت های این بازی داشته است که اولا عدم نیاز پرداخت پول برای یک بازی در این سبک که کم کم جای خود را در میان گیمر ها باز می کند و در ثانی امکان بازی کردن بر روی کنسول ها که تا کنون هیچ عنوانی در این سبک نداشته اند سبب شده است که به سرعت و با توجه به موفقیت های پیاپی بتل گراند بر روی رایانه های شخصی، با استفاده از این تبلیغ مثبت برای این سبک، به راحتی خود را مطرح کنند ولی اولا مشخص نیست که با عرضه سایر عناوین خصوصا  PUBG برای کنسول ها و دیدن محصول نهایی که شاید هم تا انتها بازی رایگان نماند ایا این عنوان باز هم موفق باقی خواهد ماند یا خیر که باید پاسخ این سوال سوال را نیز به آینده سپرد ولی سوال اصلی آن است که در این شرایط آیا تهی این عنوان ارزشش را دارد  و باید گفت که هم به دلیل رایگان بودن و هم به دلیل آن که بر روی کنسول ها گزینه دیگری وجود ندارد دانلود بازی Fortnite به شدت توصیه می شود.

منبع توضیحات : گیمفا

تریلر
گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

CPU: Core i3 2.4 Ghz
CPU SPEED: Info
RAM: 4 GB
OS: Windows 7/8/10 64-bit
VIDEO CARD: Intel HD 4000

 

سیستم پیشنهادی:

Nvidia GTX 660 or AMD Radeon HD 7870 equivalent DX11 GPU
2 GB VRAM
Core i5 2.8 Ghz
8 GB RAM
Windows 7/8/10 64-bit

راهنمای نصب

1. V.P.N خود را وصل کنید. چرا که ایران تحریم است. آخرین نسخه Epic Installer را از اینجا دانلود و نصب کنید. پس از اجرا، اجازه دهید تا به صورت کامل آپدیت شود.

2. از طریق این لینک برای خود اکانتی بسازید.

3. نرم افزار Epic Games Launcher را اجرا نمایید. با اکانتی که در گام دوم ساخته اید، لاگین کنید.

4. در محیط نرم افزار، از تب بالا، بازی Fortnite را انتخاب کنید. اقدام به دانلود و نصب بازی نمایید. به محض اینکه دانلود شروع شد (حداقل یک درصد)، آن را متوقف کنید (علامت ضربدر در لانچر را بزنید). نرم افزار را باز نگه دارید، نیازی به بستن نیست! نیاز به پاک کردن هیچ فولدری نیست!

5. دیتای دانلود شده از مگ بازی را اکسترکت نمایید. در ادامه سه پوشه داخل پوشه ی اکسترکت شده Fortnite وجود دارد، آنها را کپی کرده و به مسیر نصب لانچر Paste کنید مسیر پیش فرض :

C: / Program Files / Epic Games

دقت کنید که باید سه پوشه را منتقل کنید. نه دیتای درون آن ها را، اگر اشتباه انجام دهید، دیتای شما شناسایی نخواهد شد.

6. در محیط نرم افزار بر روی گزینه ی Install مجدد کلیک کنید تا فایل های شما شناسایی شوند. پس از اتمام شناسایی، اگر آپدیت جدیدی منتشر شده باشد، ابتدا دریافت خواهد شد.

7. پس از اتمام و تایید دیتای شما، گزینه ی Launch نمایان می شود.

 

چند نکته مهم:

1. به مسیر C:\Program Files\Epic Games\Fortnite رفته و اگر پوشه ای شبیه .lyfd مشاهده میکنید آن را حذف نمایید. (اگر نبود مشکلی نداره)

2. در صورتی که پس از مرحله Verifying فایل ها حذف می شوند و حجم زیادی دانلود می شود، تمامی فایل ها را پاک کرده و دوباره از اول کپی کنید ولی اینبار هنگام کپی مجدد فایل ها پوشه Engine را حذف کنید و سپس گزینه Resume را انتخاب کنید.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : OCT-26-2021
  • پلتفرم: ویندوز
  • نیاز به اینترنت: بله
  • حجم فایل : 28.3 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

3.8/5 - (5 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

  1. یاسین
    29 خرداد 1402

    اپدیت جدید نمیزارین؟?

  2. ...
    05 بهمن 1401

    نمیشه یه لینک بذارین کلشو دانلود کنیم؟‌

  3. nothin
    17 تیر 1401

    سلام
    میشه لطفا اپدیت 6 july رو قرار بدید؟

  4. امیر
    02 بهمن 1400

    سلام
    برای چی اینجا الکی زده ۲۸ گیگ من دان کردم ۳۲ گیگ بود؟

  5. ashkan
    14 دی 1400

    من الان دارم میریزم تا حالا اپدیت داده که اشکال نداره؟

    • امیرحسین
      14 دی 1400

      سلام
      خیر اپدیت نشده، دانلود نکنید تا زمانی که نسخه جدید اضافه بشه!

      • ashkan
        14 دی 1400

        اپدیت جدید رو کی میزارید؟

        • امیرحسین
          14 دی 1400

          اپدیت ها خیلی پشت سر هم اتفاق میفته و واقعا چون زیادم استقبال نشده از خیر آپدیت ها گذشتم بازم اگه شما اصرار داری حتما به زودی اضافه میشه

  6. mahdi
    15 شهریور 1400

    روی این سیستم چند FPS میده INTEL Pentium G2020 2.9GH RAM4 grafhic GT220 2gig

    • Soltan-_-
      20 مهر 1401

      نمیاره اصلا کارت گرافیک و رم رو ارتقا بدی شاید 40fps low بیاره

  7. مهران
    01 مرداد 1400

    اول از سایت خوبتون ممنون و بهتره بگم خیلی آبدیت میده کلا ریسکیه یکم دانلود از سایت ها فورتنایت رو بهتره از خوده اپیک گیمز دانلود کرد چون یکم نسخه اش فرق کنه فایلتون رو پاک میکنه و از اول دانلود میکنه

    • امیرحسین
      01 مرداد 1400

      سلام دوست عزیز. ما سعی میکنیم بلافاصله بعد از انتشار آپدیت در‌همین صفحه قرار بدیم. سپاس بابت همراهیتون

  8. سینا
    15 فروردین 1400

    اگر میشه اپدیت 14 فروردین رو بزارید
    ممنونم

    • امیرحسین
      15 فروردین 1400

      سلام سینا جان واقعا خسته شدیم از بس این بازی هر روز آپدیت داد!
      چشم سعی میکنیم سریعتر نسخه جدید و آماده کنیم

کانال تلگرام ما