«کاربران عزیز»

برای ورود به سایت مَگ بازی، باید از فیلترشکن استفاده کنید.
برای دانلود بازیها، فیلترشکن رو خاموش کنید.

دانلود بازی Just Cause 3 نسخه FitGirl برای کامپیوتر

بازدید: 12,839 بازدید
دیدگاه: 2
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 2 بهمن 1399
5 آبان 1400 در 6:28 ب.ظ
دانلود بازی Just Cause 3 + ALL DLC نسخه fitgirl برای کامپیوتر

دانلود بازی Just Cause 3 برای کامپیوتر

|نسخه فشرده FitGirl ورژن 1.05|

Just Cause 3 یک بازی ویدئویی جهان باز در سبک اکشن و ماجرایی است که توسط استودیو Avalanche Studios توسعه داده شده و شرکت Square Enix این بازی را در سال 2015 برای ویندوز و دیگر کنسول ها منتشر کرده است. این بازی سومین قسمت از مجموعه بازی‌های Just Cause به است که دنباله بازی 2 Just Cause در سال 2010 است.

داستان Just Cause 3 در وهله‌ی اول به این منظور طراحی شده که با گیم‌پلی بازی بیشتر آشنا شوید و ذهنیتی از قابلیت‌های آن داشته باشید. چند مرحله‌ی اول نقش بخش آموزشی بازی را دارند و به مرور با پیشروی در داستان و ارتقای قابلیت‌ها، دیگر حتی نیاز به آن نخواهید داشت. در نسخه‌ی سوم بازی قضیه از این قرار است که یک حاکم ظالم به نام ژنرال دی‌راوِلو کشور مدیچی را تحت تسلط خود درآورده و سخت و به دنبال ماده‌ای به نام باواریوم است، عنصری قدرتمند که در ساخت و حفاظت از تجهیزات پیشرفته نظامی استفاده می‌شود. او کنترل همه‌ی پایگاه‌های نظامی و شهرک‌های مدیچی را در دست دارد و از تکنیک‌های رایج پروپاگاندای دیکتاتورها هم برای تبلیغ خود استفاده می‌کند. حالا این وظیفه‌ی ریکو رودریگز، شخصیت اصلی بازی است که به کمک تیم کوچکش به مبارزه‌ی او برود و پرچم‌ دشمن را پایین بکشد. برای این که داستان زیادی هم ساده‌لوحانه جلوه نکند، یکی دو پیچش داستانی در آن گنجانده شده تا حداقل دلیلی برای دیدن کات‌سین‌ها داشته باشید. با این تفاسیر انتظار شخصیت‌پردازی از جاست کاز نداشته باشد، کاراکترهای بازی بعد سوم خودشان را از دست داده‌اند و هرکدام در طول داستان روی یک خط ثابت حرکت می‌کنند و واکنش‌های کاملاً قابل پیش‌بینی‌‌ای دارند. صحبت از داستان جاست کاز راه به جایی نمی‌برد و بیشتر ما را از نگاه جنبه‌های اصلی بازی دور می‌کند، پس بهتر است برویم سراغ چیزی که تکیه‌گاه اصلی Just Cause 3 است.

یکی از بزرگ‌ترین نکات مثبت بازی جاست کاز 3 وسعت نقشه این بازی است که برای کند‌و‌کاو در تمامی گوشه و کنار آن باید زمان فراوانی را صرف کرد. البته میزان گستردگی این نقشه تقریباً چیزی برابر با نقشه موجود در بازی Just Cause 2 است. به این معنی که جزیره مدیشی نیز درست مانند جزیره پانائو از محیطی به وسعت 1000 کیلومتر مربع بهره می‌برد. جالب اینجاست که وسعت کلی نقشه در بازی Just Cause از هر دو دنباله‌اش حدود 12 کیلومتر مربع بیشتر بود. با این حال با‌وجود گستردگی نقشه و تنوع عوارض محیطی موجود در آن، می‌توان در بازی Just Cause 3 دقیقاً همان نقایصی را مشاهده کرد که در نسخه‌های پیشین این سری نیز وجود داشتند.

 

هم اکنون می‌توانید بازی Just Cause 3 را از وب‌ سایت مگ بازی دانلود کنید.

تریلر
گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

OS: Vista SP2 / Windows 7.1 SP1 / Windows 8.1 (64-bit Operating System Required)

Processor: Intel Core i5-2500k, 3.3GHz / AMD Phenom II X6 1075T 3GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 (2GB) / AMD Radeon HD 7870 (2GB)

Storage: 54 GB available space

راهنمای نصب

1. ابتدا آنتی ویروس خود را به طور کامل غیر فعال نمایید.

2. سپس فایل دانلودی از مگ بازی را با نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید و فایل نصبی setup را اجرا کنید و مراحل نصب را تا انتها پیش ببرید.

3. کرک به صورت خودکار نصب میشود.


نکات نصب نسخه FitGirl

در هنگام نصب، دقت داشته باشید که تیک گزینه های اضافی را بردارید. گزینه های اضافی “Update DirectX”، سایر زبان های غیر از انگلیسی و نسخه های مختلف C++ بازی (در صورتی که دانلود نکرده اید) می باشند. دقت کنید که توصیه می شود تمامی نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی پیش نیاز Microsoft Visual C++ از 2005 الی 2015 را بر روی سیستم خود نصب کنید تا مشکلی نداشته باشید.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 2010
  • فرمت : rar - exe
  • حجم فایل : 17.6 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

راهنمای دانلود

*** نکته مهم قبل از دانلود ***

+ برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

+ توجه داشته باشید که تنها برای ورود به سایت نیاز به فیلتر شکن دارید.

امتیاز دهید

3.7/5 - (4 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.
  1. امیرعلی
    30 دی 1401

    آقا من نسخه fitgirl دانلود کردم الان تو ستاپش روی 36درصد گیر کرده نسخه فیتگرلش واقعا افتضاحه

  2. یارمحمدی
    17 خرداد 1401

    سلام، ادمین جان نسخه جدید DODI هم محبت میکنید بذارید، چون ریپک فیتگرل روی ویندوز ۱۰ اجرا نشد بخاطر قدیمی بودنش، ممنون لطف کنید بذارید??

کانال تلگرام ما