«کاربران عزیز»

برای ورود به سایت مَگ بازی، باید از فیلترشکن استفاده کنید.
برای دانلود بازیها، فیلترشکن رو خاموش کنید.

دانلود بازی Cloudpunk – City of Ghosts برای کامپیوتر

بازدید: 2,271 بازدید
دیدگاه: 0
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 5 خرداد 1400
دانلود بازی Cloudpunk برای کامپیوتر

دانلود بازی Cloudpunk – City of Ghosts برای کامپیوتر

اگر در یک دنیای Cyberpunk زندگی میکردید و شغل شما رساندن بسته به دست افراد مختلف بود، این تجربه را چگونه تصور میکنید ؟ این سوالی است که میتوان جواب آن را در بازی Cloudpunk تجربه کرد. بازیی در سبک ماجراجویی که در آینده و دنیایی Cyberpunk جریان دارد. کارکتر بازی با نام Rania به عنوان یک مسئول حمل و نقل به تازگی کار خود را در شرکت Cloudpunk شروع کرده و باید بسته ها و سفارش های مختلف را در شهر Nivalus را با استفاده از Hover (وسایل پرنده داخل شهر) به دست مشتریان برساند.

Cloudpunk City of Ghosts-CODEX

داستان بازی در شهری خیالی به نام «نِوالیس» (Navalis) رخ می‌دهد که در آسمان‌ها بوده و پذیرای انواع و اقسام انسان‌هاست. بازیکنان در این شهر در نقش دختری خاورمیانه‌ای به نام «رانیا» (Rania)‌ قرار می‌گیرند. «رانیا»، که در گذشته یک موزیسین بوده، با درگذشت مادرش به‌دلیل فقر و تنگدستی تصمیم به کوچ رفته و از محل زندگی‌ خودش به Navalis مهاجرت می‌کند. وی در این شهر شغل کسی را دارد که با دریافت دستورات از سمت کمپانی غیرقانونی «کِلاودپانک» (Cloudpunk)، محموله‌های غیرعادی جابه‌جا کرده و گاها به رابطه‌های زیرزمینی ناخودآگاه کمک می‌کند. اساس و بنیان Cloudpunk در همین چند جمله خلاصه می‌شود: قاچاق و پست بسته‌هایی که بطور عادی، مطابق قوانین شهر، اجازه‌ی صادر شدن را ندارند. برای Rania که بخاطر نداشتن هیچ‌گونه پیش‌زمینه‌ی چندان غنی قادر به یافتن شغل نیست، کار برای یک گروه زیرزمینی مانند Cloudpunk تنها مورد ممکن است. اما چیزی که Rania نمی‌داند، این بوده که از طریق همین جابه‌جایی ساده قرار است سرنوشت هزاران ساکن شهر مذکور را تعیین کند. Cloudpunk روایت یک جنایت ساده نیست، بلکه داستان اسراری است که با گذشت زمان فراموش شده.

گیم‌پلی بازی، در راستای داستانش، به جابه‌جایی محموله با یک ماشین پرنده یا با پای پیاده خلاصه می‌شود. شما از سمت بخش کنترل ماموریت دریافت کرده، به محل محموله می‌روید و در انتها ان را به دست مشتری می‌رسانید. بعضی مواقع ماموریت‌های شما کمی تغییر کرده و ممکن است حتی مثل یک تاکسی اشخاصی را سوار کنید. ماشین شما از سلامت بدنه و سوخت برخوردار است، لذا باید حواستان باشد که حین رانندگی به جایی نخورده یا سوخت ماشین را مدیریت کنید. بزرگراه‌های شهر Navalis و مجموعا همه نقاط آن پر از ماشین‌های معلق است. برای همین رانندگی در‌‌ آن می‌تواند چالش‌برانگیز شود، بخصوص آن‌که ماشین‌های پرنده مثل ماشین‌های عادی که تا به حال دیده‌اید رفتار نکرده و کنترلشان می‌تواند کمی سخت باشد. بازیکنان همچنین می‌توانند ماشین خود را شخصی‌سازی کنند که البته بایستی مبلغی را در ازای هرگونه مورد جدید پرداخت کرده و سپس از امکانات جدیدشان لذت ببرند. گیم‌پلی بازی متاسفانه با وجود شروع خوبش نمی‌تواند بازیکن را تا مدت زیادی پای خود نگه دارد، چرا که هیچ‌گونه چالش یا پیچش بخصوصی را در خود جای نداده است. از آنجایی که طول بازی حدودا ده ساعت است، به راحتی می‌توان تصور کرد که ده ساعت صرفا از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر چگونه می‌تواند موجب خستگی بازیکن شود. اگر در بازی چالش‌های ریزی مثل مسابقه یا Time Race وجود داشت، احتمالا چنین خرده‌ای به آن نمی‌گرفتیم، اما در وضعیت کنونی آنقدر کشش ندارد که بتواند مخاطبش را آنگونه که باید پای خود نگه‌دارد. نتیجه‌ی این امر، برآورده نشدن پتانسیل روایت بازی و لطمه دیدن آن است. هرچند که گیم‌پلی بازی مجموعا چیز بدی نیست، اما اصلا در حد و اندازه‌ی سایر بخش‌های Cloudpunk نبوده و نیاز به کار بیشتر داشت.

تریلر
گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/10 (64 bit)

Processor: AMD / Intel CPU (AMD FX-4300 or Intel i3-4130 or newer)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD / NVIDIA dedicated graphics card, with at least 2GB of dedicated VRAM and Shader Model 5.1 support (AMD R9 285 and NVIDIA GeForce GTX 760 or newer)

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 7 GB available space

راهنمای نصب

1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2. فایل های فشرده را با نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3. به نصب بازی بپردازید.

4. فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5. تمام.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 25 May, 2021
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 9.6 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
باکس دانلود
پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

کانال تلگرام ما