دانلود بازی The Witcher Enhanced Edition Directors Cut برای کامپیوتر

بازدید: 12,256 بازدید
دیدگاه: 5
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 13 تیر 1401
دانلود بازی The Witcher Enhanced Edition Directors Cut برای کامپیوتر

دانلود بازی The Witcher Enhanced Edition Directors Cut برای کامپیوتر

بازی ویچر یک بازی ویدیویی در سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط یک شرکت لهستانی با نام سی دی پروجکشن رد (CD Project Red) ساخته و منتشر شده است. این بازی اولین بار فقط برای رایانه های شخصی عرضه شد. زمانی که کمپانی CD Project Red این بازی را منتشر کرد به دلیل حجم پایین و سیستمی که برای بازی نیاز بود بسیار مورد استقبال گرفت چرا که تقریبا تمامی افرادی که رایانه شخصی داشتند می توانستند آن را نصب و بازی کنند. این بازی از جمله بازی هایی است که با وجود داشتن نکات منفی متعدد از جذابیت و هیجان بسیار بالایی برخوردار است.

The Witcher Enhanced Edition Directors Cut-FitGirl

داستان بازی ویچر 1 بر اساس رمان های ویچر روایت می شود که نوشته Andrzej Sapkowski می باشد. داستان بازی ویچر را می توان بدون شک یکی از برجسته ترین ویژگی ها و نقاط قوت آن دانست. داستان بازی به گونه ای روایت می شود که تمام اشکالات و ایرادات آن را پوشش می دهد. در بازی گیمر، شخصیت گرالت را کنترل می کند که یک ویچر است که بعد از 5 سال پیدا شده است. ویچرها افرادی هستند که آموزش ها و تعلیمات سختی دیده اند و بعد از عبور از آزمایش های بسیار خطرناک تبدیل به ویچر شده اند که می توانند به مبارزه با هیولاها بپردازند. از جمله مهم ترین ویژگی های ویچرها می توان به مواردی مانند خارج شدن روح از بدن و از دست دادن احساس، طول عمر بالا، افزایش سرعت ترمیم زخم ها، بالا بودن سرعت و عکس العمل، مقاومت بالا در برابر مریضی ها و ویروس ها، قدرت دید بالا و … اشاره کرد. بازی به صورت کلی دارای 5 بخش مختلف است که هر کدام داستان جداگانه ای دارند.

گرافیک بازی The Witcher زیاد جالب نیست و بسیار ضعیف است، حتی در مقایسه با بازی های زمان خود و اگر به بازی های 4k عادت کردید اصلا از این بازی خوشتان نخواهد آمد. این مشکلی است که با نصب کردن چند mod برای بهتر کردن گرافیک به‌ٰراحتی حل می‌شود ولی انیمیشن کاراکتر ها متأسفانه به همان شکل می‌ماند. این هم برمی‌گردد به استودیو سی دی پراجکت، بگذارید توضیح بدهم. استودیو این بازی را از سال 2002 شروع به ساختن کرد. در آن وقت استودیو سی دی پراجکت فقط 15 تا کارکن داشت و استودیو بسیار کوچیکی بود. تا وقتی که بازی در سال 2007 روانی بازار شد این استودیو به 100 کارکن رسید. این بازی از سال 2002 تا 2007 دو بار کاملا از اول ساخته شد زیرا این استودیو در آن موقع هیچ بازی نساخته بود و کارکنان هم تجربه‌ای نداشتند. پس بسیار اشتباه است که این بازی را با بازی های الان یا آن موقع مقایسه کرد. به نظر من گرافیک این بازی نسبت به تجربه کم، نیروی کم و پایین بودن حمایت مالی استودیو، بسیار عالی است.

گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

Supported OS: Microsoft® Windows® /XP/Vista

DirectX Version: DirectX 9.0c (included) or higher

Processor: Intel Pentium 4 2.4 GHz or Athlon 64 +2800 (Intel Pentium 4 3.0 GHz or AMD Athlon 64 +3000 recommended). Athlon XP series, such as the Athlon XP +2400, is not supported

Graphics: NVIDIA GeForce 6600 or ATI Radeon 9800 or better (NVIDIA GeForce 7800 GTX or ATI Radeon X1950 XT or better recommended)

Memory: 1 GB RAM (2 GB RAM recommended)

Sound: DirectX version 9.0c-compatible sound card

Hard Drive: 15 GB Free

راهنمای نصب

1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2. فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و سپس فایل setup.exe را اجرا کنید.

3. در ابتدای نصب تیک گزینه های DirectX و Visual C++ را حتما بردارید (غیرفعال کنید) و در صورت نیاز، بعدا جداگانه آن ها را نصب کنید. سپس اقدام به نصب نمایید.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 16 Sep, 2008
  • فرمت : rar - exe
  • حجم فایل : 6.7 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

باکس دانلود
پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

*** توجه ***

برای ورود به سایت از VPN های معتبر استفاده کنید، بعد از دسترسی به صفحات گیم، لینک های مدنظرتونو سیو و سپس بدون فیلترشکن با IDM به دانلود بپردازید، هیج محدودیتی در سرعت دانلود از سمت ما وجود ندارد.

امتیاز دهید

5/5 - (5 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

  1. mo
    23 دی 1402

    سلام
    نسخه 2 بازی اجرا میشه روی سیستمم ولی این نسخه اجرا نمیشه و همش پیام میده که مینیمم رو نداری. لانچرشم تنظیمات نداره که بخوام تغییر بدم. راهنمایی کنید ممنون میشم

  2. محمد
    14 اردیبهشت 1402

    سلام وقتتون بخیر روی سیستم من یخورده لگ داره مشکلش چی میتونه باشه ؟؟؟
    ram:16
    cpu:i7
    gpu:2

  3. علیرضا
    14 شهریور 1401

    من نمیتونم تو بازی گل بچینم. یعنی نوشته آبی بالای گلا نیست. چند بارم بازی رو حذف کردم دوباره نصب کردم بازم همینه.

    • معصومه
      01 اردیبهشت 1402

      باید تو قسمت intelligence گزینه ی herb رو فعال کنی که گیاه ها رو بشناسه و بتونه بچینه

  4. مهدی
    21 مرداد 1401

    عالی