دانلود بازی Evil Dead The Game برای کامپیوتر

بازدید: 3,106 بازدید
دیدگاه: 4
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1401
دانلود بازی Evil Dead The Game برای کامپیوتر

دانلود بازی Evil Dead The Game برای کامپیوتر

زمانی که بازی Evil Dead The Game در Summer Fest سال 2020 معرفی گردید سریعا به یکی از مورد انتظارترین عناوین برای من مبدل شد و از آن روز برای تجربه‌ی آن لحظه شماری می‌کردم. حقیقتا تاخیرهای متوالی این عنوان در طول سال 2021 و بازاریابی ضعیف سازندگان، به شدت من را از این که این عنوان نیز به سرنوشت Friday The 13th دچار شود نگران کرد اما خوش‌بختانه پس از تجربه‌ی این بازی باید بگویم که با وجود برخی مشکلات این عنوان هر آن چیزی است که طرفداران فرنچایز Evil Dead رویایش را در سر می‌پروراندند.

Evil Dead The Game-0xdeadc0de

در مسیر راه باید به دنبال وسایلی همچون گلوله، جعبه کمک های اولیه و اسلحه های سرد و گرم مختلف باشید تا بتوانید هیولاها و جانوران عجیب و غریب اطراف خود را از بین ببرید. در بازی شما نمی توانید به مقدار زیاد گلوله یا اسلحه پیدا کنید پس مراقب استفاده از گلوله هایتان باشید. برای پیدا کردن پورتال باید چندین تکه از یک نقشه را پیدا کنید و با یکی کردن آن ها مکان یک خنجر خاص را بیابید سپس با گرفتن خنجر و چند نقشه دیگر می توانید جای پروتال داخل جنگل را پیدا کنید و توسط آن از جنگل فرار کنید. البته شما می توانید به صورت تک نفره در نقش شیطان قرار بگیرید و با چهار پلیر آنلاین مقابل خود رقابت کنید. هیولا می تواند با ترساندن زیاد شخصیت های بازماندگان آن ها را تسخیر کند و آن ها را به جان یکدیگر بیاندازد و یا می تواند پورتال هایی باز کند و انواع هیولا و شیاطین مختلف از کوچک تا بزرگ و حتی باس فایت های متفاوت را روانه بازماندگان کند.

شما در نقش Survivorها وظیفه دارید 3 قطعه نقشه را در مپ گسترده‌ای که در آن قرار گرفته‌اید پیدا کنید و با استفاده از آن مکان دقیق Kandarian Dagger و صفحات Necronomicon بیابید. پس از به دست آوردن خنجر و صفحات کتاب، به مبارزه با Dark Ones بپردازید و در نهایت با استفاده از کتاب، اهریمن را از دنیای انسان‌ها تبعید کنید. این مراحل دارای کات‌سین‌های خاصی نیستند و صرفا با استفاده از برخی تصاویر، روایت کننده‌ی بخش‌های نمادینی از فیلم‌های این فرنچایز یا سناریوهای تازه از کاراکترهایی همچون King Arthur هستند. با این وجود این بخش از مشکلاتی رنج می‌برد که بزرگترین آن‌ها نداشتن Checkpoint در طول مراحل است. برخی از این مراحل بسیار چالش برانگیز هستند و با وجود آن که هر کدام حدود 15 تا 20 دقیقه برای به پایان رساندن زمان نیاز دارند اما به دلیل نبود هیچ‌گونه Checkpoint و یا سیوی در طول آن‌ها، شما در صورت شکست خوردن مجبور هستید دوباره از همان ابتدا به پای تجربه‌ی این مراحل بنشینید که می‌تواند خسته‌کننده و تکراری شود.

گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 64 bit

Processor: TBD

Memory: 8 GB RAM

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64 bit

Processor: i7-7700/ Ryzen 2600X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GTX 1070 Ti/ RX 5600 XT

راهنمای نصب

1. فیلترشکن خود را وصل کنید. چرا که ایران تحریم است. آخرین نسخه Epic Installer را از اینجا دانلود و نصب کنید. پس از اجرا، اجازه دهید تا به صورت کامل آپدیت شود.

2. از طریق این لینک برای خود اکانتی بسازید.

3. نرم افزار Epic Games Launcher را اجرا نمایید. با اکانتی که در گام دوم ساخته اید، لاگین کنید.

4. در محیط نرم افزار، بازی Hello Mod Kit را انتخاب کنید و به Library خود ادد کنید.

5. به فولدر دیتای بازی خود مراجعه کنید. بازی را توسط فایل اجرایی launcher.exe به صورت run as administrator اجرا کنید.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 05/13/22
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 10.6 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

باکس دانلود
پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

*** توجه ***

برای ورود به سایت از VPN های معتبر استفاده کنید، بعد از دسترسی به صفحات گیم، لینک های مدنظرتونو سیو و سپس بدون فیلترشکن با IDM به دانلود بپردازید، هیج محدودیتی در سرعت دانلود از سمت ما وجود ندارد.

امتیاز دهید

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

  1. یاسین
    21 مهر 1402

    سلام به سازندگان سایت مگ بازی چرا موقع دانلود ارور میده که نمیشه دانلود کرد؟ میگه که سرور خصوصی نیست امکان داره مهاجمان قصد سرقت اطلاعات شما رو از این سرور داشته باشم

  2. مصطفی کارجان
    04 خرداد 1401

    سلام اولا میومد ولی الان ارور میده
    ??
    the online service is currently unavailable

  3. آرمان
    30 اردیبهشت 1401

    سلام
    ادمین بازی بخش داستانی هم داره یا کلا آنلاین محور هستش؟!