دانلود بازی The Medium Deluxe Edition برای کامپیوتر

بازدید: 3,053 بازدید
دیدگاه: 8
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 2 آذر 1400
دانلود بازی The Medium برای PC

دانلود بازی The Medium Deluxe Edition برای کامپیوتر

The Medium یک بازی ویدئویی در سبک بازیهای ماجراجویی و ترسناک است که توسط استودیو بازیسازی لهستانی Bloober Team ساخته شده و در تاریخ 28 ژانویه 2021 برای ویندوز منتشر شد.

The Medium Deluxe Edition-CODEX

در بازی The Medium شما در نقش کاراکتری به نام ماریان را برعهده خواهید گرفت. فردی که در دنیای واقعی و ارواح باید به سپری کردن مراحل بپردازد. به دنبال قتل یک کودک در سال‌ها قبل، شما باید به یک هتل متروکه‌ای سفر کنید که اتفاقی وحشتناک در آن رخ داد. شما باید در این هتل با یافتن و کسب اطلاعات، مطلع شوید آن کودک توسط چه کسی به قتل رسید. اگرچه The Medium عنوانی ترسناک است اما چالش برانگیز بوده و باید به کشف معما بپردازید. توسعه دهنده اعلام کرده دنیای بازی شهر کراکف لهستان است و انتقال بین دو دنیا فاقد هر نوع لودینگی خواهد بود. بازی The Medium همچنین الگوی زیادی از سری Silent Hill گرفته است و حتی آهنگ ساز افسانه ای ژاپنی، آکیرا یامائوکا، هم در ساخت موسقی بازی شرکت داشته است. بر اساس صحبت طراح ارشد بازی، دمو ساخته شده توسط استودیو باعث شده است که یامائوکا به ساخت موسیقی آن ترغیب شود. او در ادامه گفته است که مکانیسم های گیم پلی این بازی روی نسل فعلی کنسول ها درک نخواهد شد. دانلود بازی The Medium برای کامپیوتر با لینک مستقیم و نیم بها.

 


مطالب مرتبط


 

داستان بازی The Medium بسیار مبهم جلو می‌رود و شامل یکسری نکات اخلاقی است که ممکن است هر بازیکنی را اذیت کند. همه چیز متفاوت از چیزی است که انتظارش را دارید و باید به جنبه‌هایش دیگری نگاه کنید. شما به‌عنوان یک مدیوم، باید بیش از دیگران بتوانید همه چیز را تجربه کرده، شنیده و اتفاقات را نظاره کنید. دیدگاه‌های جدید خود را برای درک بهتر اتفاقاتی که در پیرامون شما رخ می‌دهد، به کار بگیرید. همه چیز در حال تغییر است و شما باید این موضوع را درک کنید.

گیم‌پلی بازی چیز کاملا جدیدی است که تاکنون نمونه‌ی آن را ندیده‌اید. این گیم‌پلی شما را در هر دو جهان قرار می‌دهد و زمان نیاز خواهید داشت تا کاملا با آن مچ شوید. دنیای فیزیکی و دنیای ارواح را باید به‌صورت همزمان جلو ببرید و از تعاملاتی که بین آن‌ها وجود دارد، برای حل معماهای دوگانه واقعیت بازی استفاده کنید. از این توانایی‌ها باید برای باز کردن مسیرهای جدید و بیدار کردن خاطراتی که در گذشته قرار دارند نیز می‌توانید استفاده کنید. دنیای ارواح، درواقع همان بازتابی آیینه‌ای مانند، از تاریکی واقعیت خودمان است. این مکان دلهره‌آور بوده و اعمالی در آن رخ می‌دهد که ناراحت کننده است. اسرارهای شیطانی در آن وجود دارد و می‌توانند شکل قابل نمایش به‌خود بگیرند.

 

دانلود بازی The Medium نسخه CODEX و نسخه جدید Deluxe Edition برای کامپیوتر با ترافیک نیم بها و لینک مستقیم از وبسایت مگ بازی.

تریلر
گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

OS: Windows 10 (64bit version only)

Processor: Intel® Core™ i5-6600 / AMD Ryzen™ 5 2500X

Memory: 8 GB RAM

Graphics: @1080p NVIDIA GEFORCE® GTX 1650 Super or GTX 1060 / Radeon™ R9 390X

DirectX: Version 11

Storage: 55 GB available space

Sound Card: DirectX compatible, headphones

راهنمای نصب

1. ابتدا آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

2. سپس فایل های فشرده را با نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده را استفاده از نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3. به نصب بازی بپردازید.

4. فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5. از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 2021
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 42 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

4.5/5 - (4 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.
  1. علیرضا
    17 مرداد 1401

    سلام بازی بسیار جالبی هست که نظیرش رک قبلا ندیدم و من تازه امروز تموم کردم.
    توضیح مهم. این باز شدیدا گرافیک رو استفاده می کنه و کاهش کیفیت بازی تو تنطیمات اصلا رو fps تاثیری نمی زاره. رو گرافیک من ۸ گیگ 6600xt صد در صد گرافیک رو استفاده می کرد و تا ۷۶ درجه هم دما بالا رفت ولی Fps من بین ۴۰ تا ۸۰ تغییر می کرد ولی در مراحل آخر که مغزم سوت کشید fps به ۲۷ رسید و هرکاری می کردم بالاتر نمی رفت. پس با در نظر گرفتن این شرایط بازی رو انجام بدید و اگر لازمه یوتیوب رو نگاه کنید تا ببینید گرافیکتون چطور تو این بازی عمل می کنه مخصوصا قسمت هایی که بازی دو قسمتی می شه دنیای وقعی و اینه

  2. حامد
    11 بهمن 1399

    توی تنظیمات سایه های بازی مشکل داره و medium , high هیچ فرقی باهم ندارن fps رو نابود میکنن، توصیه میکنم فعلا سایه ها رو روی Low بزارید.

  3. سارا
    11 بهمن 1399

    سلام. نسخه ای که برای دانلود قرار دادید، کرک شده‌ست؟

  4. Radin
    11 بهمن 1399

    سلام خسته نباشید خدمت همتون که اینقدر زحمت میکشید.
    اقا سیستم من
    i5 8400
    RX570 Gaming 4G
    ۱۶ gig
    هستش.
    اجرا میکنه گیم رو؟
    بازم ممنون.

  5. Ali
    11 بهمن 1399

    سلام نسخه dodi و کی میزارید ؟

کانال تلگرام ما