دانلود بازی Resident Evil – رزیدنت اویل برای کامپیوتر

بازدید: 5,590 بازدید
دیدگاه: 2
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 27 دی 1399
3 آبان 1400 در 3:43 ب.ظ
دانلود بازی Resident Evil - رزیدنت اویل برای کامپیوتر

دانلود بازی Resident Evil برای کامپیوتر

 

Resident Evil که در ایران با نام رزیدنت اویل و اقامتگاه شیطان نیز شناخته می‌شود، عنوان یک مجموعه بازی ویدئویی به سبک ترس و بقا است که توسط شرکت CAPCOM ساخته و منتشر شده ‌است.

مجموعه Resident Evil در حقیقت، نخستین بازی ارائه‌شده در قالب ژانر ترس و بقا است و در ابتدا تنها بازی ویدئویی بود و سپس تبدیل به یک فرانشیز شد، و از روی داستان آن، کتاب کمیک، رمان، نمایشنامه‌های آوایی و سری فیلم‌های سینمایی و انیمیشن نیز ساخته شد. داستان کلی این مجموعه راجع به ویروس تی (سلاحی که باعث ایجاد جهش‌های بیولوژیکی و ایجاد مرده‌های متحرک و هیولاهای دیگر می‌شود) که توسط شرکت خیالی آمبرلا خلق شده‌است و تلاش چند شخصیت زن و مرد برای مهار و مبارزه با پیامدهای آن است.

 


مطالب مرتبط


 

نسخه اول بازی Resident Evil در سال 1996 در سبک سورویوال هارور منتشر شد، اما با گذشت زمان، از تلفیق چند سبک دیگر در آن نیز استفاده شد. این مجموعه دارای ترکیبی از سبک اکشن و الهام گرفته از فیلم‌های ترسناک و حل معماها می‌باشد، اما از نسخه رزیدنت ایول 4 به بعد تمرکز بازی بیشتر بر روی صحنه‌های اکشن و ارتقاء سلاح در بازی بوده، و شامل معماهای کمتر و ساده‌تر از نسخه‌های قبل می‌باشد.

گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP
CPU: Intel Pentium III , AMD Athlon MP
RAM: 128 MB
VIDEO CARD: 64 MB of Viddeo Memory
SOUND CARD: Yes
FREE DISK SPACE: 1 GB

راهنمای نصب

1. ابتدا آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

2. سپس فایل دانلودی از مگ بازی را با WinRar اکسترکت کنید.

3. سپس فایل Resident Evil 1 – Classic Pc Game.uif را با استفاده از برنامه Mount iso اجرا کنید و فرایند نصب را پیش ببرید.

4. از بازی کردن لذت ببرید.


توجه : برای اجرای بازی های قدیمی بر روی ویندوز 8.1 یا 10 راست کلیک کنید، به بخش Properties رفته و در بخش Compatibility گزینه Xp یا 98 را انتخاب نمایید.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 1996
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 400 مگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

باکس دانلود
پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

*** توجه ***

برای ورود به سایت از VPN های معتبر استفاده کنید، بعد از دسترسی به صفحات گیم، لینک های مدنظرتونو سیو و سپس بدون فیلترشکن با IDM به دانلود بپردازید، هیج محدودیتی در سرعت دانلود از سمت ما وجود ندارد.

امتیاز دهید

3.5/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

  1. kian
    14 آذر 1402

    به عنوان یکی از طرفداران چند ساله رزیدنت اویل، وقتی نسخه های قبل 4 رو بازی می کردم واقعا حل معماها و ترسناک بودن بازی بیشتربود. نسخه 4 به بعد مثل بقیه بازی های اکشن شد و جنبه معمایی بودن اون خیلی خیلی کم شد.

    • آریان
      16 بهمن 1402

      با شما موافقم.همین الان که بنده هم زمان هم ویلیج هم رزیدت 2 رو دارم پلی میدم متوجه این تغییر به طور واضح شدم.ولی نسل به نسل گیمینگ فرنچایز ها دچار تغییر میشن تغییراتی که میتونن سبک بازی رو عوض کنن. تغییراتی که شاید ما خوشمون بیاد شایدم بدمون بیاد یا گیمر های نسل جدید که سلایقشون فرق میکنه (بعضی هاشون) رو جذب کنن.مثل اساسینز کرید که مثلا مخفی کاری رو به بازی اضافه کرد و هزاران تغییر دیگه که یوبیسافت تو فرنچایز های معروفش داد.کپکام هم همینطور.