دانلود بازی Saints Row The Third Remastered v1.0.6g برای کامپیوتر

بازدید: 4,767 بازدید
دیدگاه: 3
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 3 خرداد 1400
دانلود بازی Saints Row The Third Remastered برای کامپیوتر

دانلود بازی Saints Row The Third Remastered v1.0.6g برای کامپیوتر

بازی Saints Row The Third Remastered با حفظ گیم‌پلی و داستان به‌شدت جذاب و سرگرم‌کننده‌ی نسخه‌ی اصلی و ترکیب آن با جلوه‌های چشم‌نواز نسل هشت، یکی از برترین ریمسترهای سالیان اخیر را در دسترس بازیکنان قرار می دهد. یکی از خصوصیات بسیار جالب و نو آورانه این بازی که شاید خیلی سخت بتوانید در عناوین دیگر Open World پیدا کنید،به شدت فانتزی و خنده دار بودن بازی است که همین امر بازی را بسیار جالب و خلاقانه کرده است. صدای کاراکتر ها، وضعیت محیط اطراف و…همگی جلوه ای فانتزی و جالب به خود گرفته اند. در این بازی تغییرات زیادی نسبت به شماره قبلی اش به وجود آمده اما استویدو سازنده بازی همچنان همان استودیو Volition inc میباشد.

Saints Row: The Third Remastered v1.0.6g (GOG)

داستان این قسمت از سری بازی‌های Saints Row باز هم همان ماجراهای همیشگی نبرد میان خلاف‌کاران گروه Saints با دیگر گروه‌های تبهکار شهر را روایت می‌کند. شما در ابتدا می‌توانید کاراکتر مورد نظر خود را بسازید و پس از طی کردن یک فصل افتتاحیه‌ی به‌شدت جذاب و نفس‌گیر، ماجراهای بازی را شروع کنید. سه گروه مورنینگ استار (Morning Star)، دکرز (Deckers) و لوچادورز (Luchadores) از جمله گنگ‌های شهر هستند که یک به یک، شما را به مبارزه می‌طلبند. ماجرا اما زمانی جالب می‌شود که نیروهای ارتش برای ریشه‌کن کردن این گروه‌ها، وارد ماجرا می‌شود و یک داستان جذاب، درمی‌گیرد. ماجرای بازی هنوز هم آن گیرایی سابق را حفظ کرده است. کاراکترهای متنوع، پردازش خوب شخصیت‌های بازی مخصوصا شخصیت اصلی، بالا و پایین‌های خاص و باکیفیت داستان و همچنین باز بودن دست گیمر در نحوه‌ی پیش‌روی داستان از جمله نکات حائز اهمیت روایت The Third بودند و هستند. روایت نحوه‌ی مبارزه با هر یک از این گروه‌ها، حال‌وهوای خاص خودش را دارد. در کل، باید گفت که هنوز هم داستان بازی، آن گیرایی و خوش‌ریتمی سابق را دارد و اگر با حال‌وهوای فانتزی و طنز خاص‌ش کنار بیایید، ساعت‌ها لذت و سرگرمی را برایتان ترتیب داده است.

عنوان Saints Row The Third Remastered تنوع را در تقریبا همه چیز دارد. ماموریت های فرعی، ماموریت های اصلی، شخصی سازی، ماشین، سلاح و حتی محیط هایی که بازی در آن ها دنبال می شود. شما انوع و اقسام وسایل نقلیه را در شهر خواهید دید. حتی تانک و هلیکوپتر هم در Saints Row The Third Remastered غایب نیستند. پیش از این، در نسخه اصلی هم شاهد حضور چنین چیزهایی بوده ایم. منتهی این آفرها در Saints Row The Third Remastered گسترده تر هستند. همین موضوع هم باعث می شود که این بازی، حتی نسبت به نسخه اصلی هم متنوع تر به نظر برسد. کم نیستند افرادی که دوست دارند سوار یک تانک شده و شهر و هر ماشین و عابر پیاده ای که در Steelport می بینند را نابود کنند. این دسته از گیمرها، به این راحتی ها از Saints Row The Third Remastered دل نمی کنند. دنیای بازی این ظرفیت را دارد که در آن، تقریبا هر کاری که دوست دارید را انجام دهید. سیستم‌ها و مکانیک های بنیادین بازی طبیعتا بدون تغییر باقی مانده اند. سیستم شوتینگ بازی، سیستم درایوینگ بازی و دیگر موارد این چنینی، تغییری نکرده اند. مکانیک های Saints Row The Third اکثرا در بهترین فرم ممکن قرار نداشته اند، ولی خب انتظارات را برآورده کرده اند. بنابراین، همچنان از این نظر، بازی Saints Row The Third Remastered بازی تقریبا بدون ایرادی است. دقیقا به یاد ندارم که آیا این مشکل در نسخه اصلی بازی هم بود یا خیر، ولی در این نسخه، سیستم کنترلینگ بازی گاهی اوقات آزاردهنده است. به طور کلی منتهی، گیم پلی بازی بدون تغییر مانده و البته همین انتظار هم می رود. اگرچه چندین سال از انتشار نسخه اصلی بازی گذشته، ولی همچنان گیم پلی بازی آزاردهنده نخواهد بود. این موضوع در رابطه با خیلی از بازی هایی که ریمستر شده اند، صدق نمی کند.

تریلر
گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (720p on Low Settings)
Processor: AMD / Intel CPU, running at 3.4 GHz or higher: AMD FX 6000 series or Intel Core i5-3000 series or newer is recommended.
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated graphic card, with at least 4GB of dedicated VRAM and with at least DirectX 11 and Shader Model 6.0 support: AMD Radeon 500 series or NVIDIA GeForce GTX 660 or newer.
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (1080p on High Settings)
Processor: AMD / Intel processor running at 3.5 GHz (AMD FX 8000 series or Intel Core i5 4000 series or newer is recommended).
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated graphic card, with at least 6GB of dedicated VRAM (or more) and with at least DirectX 11 and Shader Model 6.1 support. (AMD Radeon RX 5700 and NVIDIA GeForce GTX 1000 series or newer.
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 25 GB available space

راهنمای نصب

1. فایل های فشرده را اکسترکت کرده و فایل ستاپ را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

2. اقدام به نصب بازی کنید. بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 2021
  • ورژن : v1.0.6g
  • فرمت : rar - exe
  • حجم فایل : 41.8 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

3/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.
  1. علی
    03 خرداد 1400

    سلام دانلود این بازی نیم بهاست؟؟

    • امیرحسین
      03 خرداد 1400

      سلام علی جان
      هر چیزی که از سایت ما دانلود کنید نیم بهاست.

کانال تلگرام ما