دانلود بازی Super Mario 3D World Plus Bowsers Fury برای کامپیوتر

بازدید: 2,670 بازدید
دیدگاه: 2
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 2 اسفند 1399
بازی Super Mario 3D World Plus Bowsers Fury

دانلود بازی Super Mario 3D World Plus Bowsers Fury برای کامپیوتر

Super Mario 3D World Plus Bowsers Fury v1.1.0 PC-FitGirl Repack

 

Super Mario 3D World Bowsers Fury نسخه توسعه یافته بازی Super Mario 3D World برای نینتندو سوییچ است که در تاریخ 12 فوریه 2021 به عنوان سی و پنجمین سالگرد سوپر ماریو منتشر شد. بازی Super Mario 3D World همچنین از بخش آنلاین پشتیبانی می کند که هر دو در نسخه اصلی غایب بودند.

 

داستان بازی Super Mario 3D World Plus Bowsers Fury از این قرار است که بعد از تعمیر یک لوله شیشه‌ای به وسیله ماریو و لوئیجی، یک پری کوچک (Sprixie) ظاهر شده و به آن‌ها می‌گوید که باوزر آن‌ها را اسیر کرده است و از ماریو برای آزادسازی آنان کمک می‌خواهد. ماریو به همراه دوستانش وارد لوله می‌شود تا به سرزمین این پری‌ها وارد شده و آنان را از دست باوزر نجات دهد. در عنوان Bowser’s Fury، ماده‌ای سیاه‌رنگ و عجیب به باوزر برخورد کرده که باعث تبدیل او به موجودی بسیار غول‌پیکر و عظیم شده و امنیت جزیره گربه‌ای را به خطر انداخته است. به همین منظور فرزند باوزر به سراغ ماریو آمده که جلوی باوزر را در نبردهایی حماسی بگیرد.

 


مطالب مرتبط


 

در عنوان Super Mario 3D World Plus Bowsers Fury که اولین بار برای Wii U عرضه شد، نینتندو قصد داشت تا دوباره یک ماریو با دنیایی سه‌بعدی عرضه کند. البته نکته خاصی که در مورد این عنوان وجود دارد، این است که بعضی مراحل آن همچنان از نوعی منطق دوبعدی استفاده می‌کنند اما خود مرحله عمق دارد و می‌توان به قسمت‌های پشتی و جلویی صفحه هم دسترسی پیدا کرد. بدین ترتیب، جنبه جدیدی از محیط‌های دوبعدی برای بازیکنان آشکار می‌شود. نقطه قوت تمامی بازی‌های اصلی ماریو، طراحی مرحله خاص و جذاب آنان است. نینتندو در این بازی و اکثر عناوین، عموماً از شیوه خاصی برای توسعه مراحل استفاده می‌کند. بدین شکل که معمولاً هر چند مرحله که در یک دنیای خاص جریان دارند،‌ یک مکانیزم خاص و ویژه را وارد بازی می‌کنند. این مکانیزم خاص در مراحل ابتدایی به شکل ساده به بازیکنان معرفی می‌شود و به تدریج معماهای پلتفرمینگ سخت‌تری حول آن شکل می‌گیرد و بعد از چند مرحله، به حد نهایی آن می‌رسیم. بدین ترتیب در طول چند مرحله، سازندگان از یک مکانیزم یا ایده جدید، به شکل‌های گوناگون استفاده می‌کنند و سپس وارد دنیای بعدی می‌شویم که عموماً مکانیزم دنیای قبلی را کنار گذاشته و مکانیزم جدید خود را وارد بازی می‌کند.

همراه وبسایت مگ بازی باشید با دانلود بازی Super Mario 3D World Plus Bowsers Fury برای کامپیوتر.

تریلر
گالری تصاویر
راهنمای نصب

1. فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2. پس از اتمام نصب می‌توانید بازی را اجرا کنید. دو امولاتور منتشرشده توسط Yuzu Switch در این نسخه قرار دارد. نسخه Mainline v538 و دسترسی زودتر از هنگام v1444 که بنا به دلخواه خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

نکته: این بازی انحصاری Nintendo Switch است و فقط توسط امولاتور Yuzu قابل اجرا بر روی کامپیوتر است، به همین دلیل ممکن است اجرای بازی با مشکلاتی همراه باشد که با پیشرفت در مسیر بازی این مشکلات کاهش می یابند.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : FEB-12-2021
  • فرمت : rar - exe
  • حجم فایل : 1.35 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

باکس دانلود
پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

4/5 - (3 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.
  1. علیرضا
    23 اسفند 1399

    سلام بازی اجرا نمیشه و با ارور MSVCP140_CODECVT_IDS.dll همراه است، میگه باید دوباره نصبش کنی ولی دوباره نصب میکنم باز هم همین ارور را میده، لطفا راهنمایی کنید.

    • امیرحسین
      23 اسفند 1399

      سلام علیرضا جان
      این ارور مربوط به ویندوز شماست نه بازی!
      برای رفع ارور اینجا کلیک کنید و طبق آموزش پیش برید انشالله که مشکد تون حل میشه.

کانال تلگرام ما