دانلود بازی Generation Zero – Dangerous Experiments برای کامپیوتر

بازدید: 3,789 بازدید
دیدگاه: 1
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 22 دی 1401
دانلود بازی Generation Zero Resistance برای کامپیوتر

دانلود بازی Generation Zero – Dangerous Experiments برای کامپیوتر

عنوان Generation Zero یک بازی اکشن و جهان باز با محوریت بقاست که توسط Avalanche Studios ساخته شده؛ استودیوی سوئدی که بیش‌تر آن را به خاطر سری عناوین Just Cause به خاطر می‌آوریم. بااین‌حال، این ساخته‌ جدید، توسط گروه کوچکی در استودیو «اولانچ» تولید شده و از همین رو تفاوت‌های زیادی به‌خصوص در ریتم و روند با دیگر آثار این شرکت از جمله سری Just Cause دارد. شاید تنها شباهت آن، استفاده از موتور بازی‌سازی مشهور این استودیو یعنی Apex Engine باشد که در این عنوان هم مورد استفاده قرار گرفته است.

Generation Zero Dangerous Experiments-FitGirl

در واقع بازی Generation Zero یک عنوانCo-oP محور است، چیزی که شاید شما را به یاد نمونه‌های معروفی چون Left 4 Dead بیندازد. سازندگان تلاش کرده‌اند تا برای بازی یک هویت مستقل تعریف کنند و نشان دهند که بازی آن‌ها یک کلون روباتی از عناوین مطرح نیست. بازی الهام‌گیری‌های زیادی از خوب‌های این سبک داشته و تقریبا در جای جای آن می‌توانید عناصر آشنای عناوین PvE محور را پیدا کنید. این به خودی خود یک اشکال نیست و اتفاقا بازنویسی درست ایده‌های جاافتاده در کنار تالیف یک سری ایده‌ی نو، می‌تواند یک بازی را از صرفا خوب بودن به ماندگاری برساند. با این حال، شاهد رخ دادن هیچ کدام از این اتفاقات در Generation Zero نیستیم. بازی در حالی آغاز می‌شود که در ابتدا، شما از آن خوشتان می‌آید. طراحی خوب محیط‌ها و اتمسفر جالب سوئد در این عنوان، به شما نوید یک بازی خوب را می‌دهد. شما به یک ساختمان می‌روید و لوت می‌کنید، و دقیقا مقداری آن‌طرف‌تر، باید از یک ماشین پلیس مهمات اولیه را برای اسلحه‌ی اول خود بردارید. درست وقتی این کار را می‌کنید روبات‌ها به سمت شما می‌آیند و جهنم شروع می‌شود. مگر می‌توان به‌صورت تک‌نفره از پس آن‌ها خصوصا وقتی که چند تا از آن‌ها متوجه حضور شما در منطقه می‌شوند برآمد؟ با یکی – دو ضربه شما باید از بسته‌ی کمک‌های اولیه‌ی خود استفاده کنید که خودش زمان می‌گیرد و به شما اجازه نمی‌دهد تا بتوانید به آن‌ها شلیک کنید. آن‌ها به‌شدت رفتار تهاجمی دارند و مقابله با آن‌ها به صورت تک‌نفره، بعضی اوقات غیرممکن به‌نظر می‌رسد و نیازمند بارها و بارها تلاش است.

در بازی Generation Zero با شش نوع ربات طرف هستیم. از ربات‌های غول پیکر گرفته تا ربات‌ها ریز جثه. مشکلی که از همان ابتدای بازی به چشم می‌آید هوش مصنوعی به شدت اغراق شده ربات‌ها است. ظاهرا درک سازندگان بازی از هوش مصنوعی، چندان درک درستی نیست و ربات‌ها را تبدیل به دشمنانی بدون کوچکترین نقطه ضعف کرده‌اند. ربات‌ها از فاصله دور متوجه حضور شما می‌شوند و خدا نکند که به دنبال‌تان بیافتند. فرار کردن از دست این موجودات عجیب به شدت سخت و زجرآور است. نکته فاجعه بار درصد خطای شلیک ربات‌ها است. این درصد تقریبا صفر است. فرقی ندارد در چه فاصله‌ای باشید یا حتی مانعی میانتان باشد یا نه. ظاهرا درخت‌ها و دیگر موانع هم چندان در برابر تیر دشمنان مانع نمی‌شوند. در سمت دیگر سیستم Inventory یا همان موجودی بازی قرار دارد که به شدت تاریخ مصرف گذشته است و تقریبا همیشه برعلیه بازیکن عمل می‌کند. سیستم موجودی بسیار محدود است و همیشه دچار مشکل کمبود فضا هستید. از طرفی دیگر ایجاد میانبر برای دسترسی به ابزار و مهمات بدون قطع کردن گیم‌پلی هم بسیار ناکارآمد و اعصاب خرد کن است و تقریبا هر چند دقیقه باید بازی را متوقف کنید و سر و سامانی به ابزار و وسایل‌تان بدهید.

تریلر
گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64bit OS – Windows 7 with Service Pack 1

Processor: Intel i5 Quad Core

Memory: 8 GB RAM

Graphics: nVidia GTX 660 / ATI HD7870 – 2GB VRAM / Intel® Iris™ Pro Graphics 580

Storage: 35 GB available space

راهنمای نصب

1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2. فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و سپس فایل setup.exe را اجرا کنید.

3. در ابتدای نصب تیک گزینه های DirectX و Visual C++ را حتما بردارید (غیرفعال کنید) و در صورت نیاز، بعدا جداگانه آن ها را نصب کنید. سپس اقدام به نصب نمایید.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 2019
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 11.1 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

باکس دانلود
پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

3.7/5 - (3 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.
  1. محسن
    09 اسفند 1402

    سلام آپدیتش حدودا ۱۰ روز پیش بیرون اومده، لطفا قرار بدین
    متشکرم

کانال تلگرام ما