دانلود بازی Subnautica Below Zero برای کامپیوتر

بازدید: 1,571 بازدید
دیدگاه: 0
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1400
دانلود بازی Subnautica Below Zero برای کامپیوتر

دانلود بازی Subnautica Below Zero برای کامپیوتر

بازی Subnautica Below Zero دنباله‌ی داستان نسخه‌ی اول را روایت می‌کند و بازیکنان را باری دیگر به سیاره‌ی 4546B باز می‌گرداند. درحالی‌که بقا همچنان هدف اصلی بازی است، بازیکنان باید با زیست بوم‌های پوشیده از یخ و موجودات متخاصم نیز دست‌وپنجه نرم کنند. بازیکنان با آزادسازی ابزارهای بیشتر و ساخت یک محل سکونت اطلاعات بیشتری از این سیاره به دست می‌آورند و پرده از اسرار آن برمی‌دارند. بازی Subnautica Below Zero اثری جهان‌باز اکشن و ماجراجویی بود که در سال 2018 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد که در نهایت نسخه کامل در 13 می 2021 منتشر و توسط CODEX بلافاصله کرک شد.

Subnautica Below Zero-CODEX

بازی Subnautica Below Zero جزو آن دسته از آثار جذاب و سرگرم کننده منتشر شده طی سال‌های اخیر است که بازیکنان را به کشف و اکتشاف دعوت می‌کند. عنوانی که در آن روی سیاره‌ای به‌غیر از زمین قرار خواهید گرفت و باید به اکتشاف در آن‌جا بپردازید. اما در این بین با مشکلاتی نیز دست و پنجه نرم خواهید کرد که از جمله آن می‌توان به یک کوسه وحشتناک اشاره کرد. کوسه‌ای که شما را ممکن است در یک قدمی رسیدن به کشفی مهم بکشد. تمام کشفیات خود را باید به سفینه‌ای که با آن آمده‌اید ارسال کنید و این سفینه نیز در طول راه، امکاناتی را برایتان ارسال خواهد کرد. به طور کلی می‌توان تجربه بازی Subnautica Below Zero را سرگرم کننده و جالب دانست.

شما در بازی قدم به یک محیط پرشده از آب و یخ می‌گذارید تا پاسخ برخی پرسش‌ها را پیدا کنید. مثل همیشه همان اول کار پای یک سقوط خطرناک در میان است که بقا در شرایط موجود را سخت‌تر می‌کند. موجودات زنده‌ی حاضر در این منطقه توانایی حمله و آسیب زدن به گیمر را دارند. تازه سرما هم به‌تنهایی از پس به چالش کشیدن گیمر برمی‌آید. راستی دیگر خبری از هیچ‌کدام از افراد فرستاده‌شده به این منطقه نیست؛ انسان‌هایی که یکی از آن‌ها سم، خواهر شخصیت اصلی بازی Subnautica Below Zero است. ساخت ابزار و پناهگاه و واکنش نشان دادن با نهایت سرعت تنها برخی از کارهایی هستند که به هدف بقا باید در بازی Subnautica: Below Zero انجام شوند.

تریلر
گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64-bit

Processor: Intel Core i3 / AMD Ryzen 3 2.6ghz+

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Intel HD 530 or better

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

راهنمای نصب

1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2. فایل های فشرده را با نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3. به نصب بازی بپردازید.

4. فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5. تمام.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 2021
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 6.87 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

باکس دانلود
پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

3.3/5 - (3 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.
کانال تلگرام ما