دانلود بازی Siege Survival Gloria Victis برای کامپیوتر

بازدید: 2,976 بازدید
دیدگاه: 0
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1400
دانلود بازی Siege Survival Gloria Victis برای کامپیوتر

دانلود بازی Siege Survival Gloria Victis برای کامپیوتر

Siege Survival Gloria Victis یک عنوان با سبکی نسبتا جدید و خلاقانه است که در آن شاهد ترکیب سبک‌های مختلف از بازی‌های رایانه در آن هستیم. Siege Survival Gloria Victis در اروپای قرون وسطی روایت می‌شود. شروع بازی با حمله گروهی از نظامیان که از آن‌ها با نام ازمیرها (Ismirs) یاد می‌شود به منطقه‌ای در اروپا که نامی از آن برده نمی‌شود آغاز می‌گردد. ازمیرها با نهایت بی‌رحمی و سنگ دلی شروع به قتل عام مردم و سربازان می‌کنند. در اینجا بازی با دیالوگ‌هایی که به شرح اوضاع می‌پردازند آغاز می‌شود.

Siege Survival Gloria Victis-FLT

داستان بازی Siege Survival Gloria Victis شروع بسیار خوبی دارد و نوید یک بازی قدرتمند را می‌دهد اما در بخش شخصیت پردازی‌ها شاهد نوسانات زیادی هستیم که نیاز به یک بازبینی اساسی را به توسعه دهندگان گوش‌زد می‌کند. اما جالب است بدانید در Siege Survival هیچ گونه دیالوگ صوتی رد و بدل نمی‌شود و تمامی داستان از طرق متن نوشتاری بیان می‌شود. هر چند این موضوع شاید در نگاه اول کمی نگران کننده به نظر برسد اما بعد از مدتی متوجه جذابیت آن شده و نبود دیالوگ‌های صوتی را به هیچ عنوان حس نخواهید کرد. اما در بخش گیم‌پلی Siege Survival Gloria Victis شاهد یک تجربه‌ای متفاوت و سرگرم کننده‌ای هستیم که ترکیبی از سبک‌های استراتژیک هم‌زمان (RTS)، مخفی کاری، ماجراجویی، شبیه ساز و حتی RPG است. بازی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است اما به طور کلی دوربین در محیط بازی به صورت ایزومتریک قرار گرفته و شما قادر به کنترل شخصیت‌های مختلف از دید بالا هستید. همچنین در بازی چرخه شبانه روز در نظر گرفته شده که این امر نوع فعالیت شما را به دو بخش تقسیم خواهد کرد. در بازه زمانی صبح تا غروب آفتاب شما موظف هستید که در پناهگاه حاضر شده و با کمک نجات یافتگان به توسعه آن از طریق ساخت کارگاه‌های مختلف بپردازید.

Siege Survival Gloria Victis از نظر گرافیکی هم عملکرد خوبی را از خود نشان داد. با توجه به اینکه با یک بازی مستقل طرف هستیم خوشبختانه می‌توان گفت که توسعه دهندگان توانسته‌اند عنوانی با کیفیت گرافیکی خوب و متناسب با سایر عناوین روز ایجاد کنند. البته باز هم تأکید می‌کنم که این موضوع به معنای آن نیست که باید این بازی را با عناوینی با پشتوانه قدرتمند مقایسه کنیم؛ بلکه در واقع این بازی نسبت به سایر عناوین همرده خود عملکردی خوب را داشته است. در طول بازی برخی باگ‌های گرافیکی هم مشاهده می‌شود اما با توجه به اینکه با نسخه نهایی بازی طرف نیستیم می‌توان از آن‌ها چشم پوشی کرد و امیدوار بود که تا زمان عرضه که بیش از  3 ماه زمان دارد این مشکلات کوچک هم حل شوند. علاوه بر موارد ذکر شده خوشبختانه این عنوان از نظر عملکرد اجرایی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد و در بالاترین سطح تنظیمات گرافیکی نیز نرخ فریم مناسبی را می‌توان دریافت کرد.

تریلر
گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 Sp. 64-bit

Processor: Intel Core i3 or AMD Athlon II X4 with at least 2,7 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GT 740, Radeon HD 7750 – at least 1GB GPU memory

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

راهنمای نصب

1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2. فایل های فشرده را با نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3. به نصب بازی بپردازید.

4. فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5. تمام.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 2021
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 5.2 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

باکس دانلود
پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

*** توجه ***

برای ورود به سایت از VPN های معتبر استفاده کنید، بعد از دسترسی به صفحات گیم، لینک های مدنظرتونو سیو و سپس بدون فیلترشکن با IDM به دانلود بپردازید، هیج محدودیتی در سرعت دانلود از سمت ما وجود ندارد.

امتیاز دهید

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.