دانلود بازی eFootball PES 2020 برای کامپیوتر

بازدید: 20,260 بازدید
دیدگاه: 1
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1401
دانلود بازی eFootball PES 2020 برای کامپیوتر

دانلود بازی eFootball PES 2020 برای کامپیوتر

eFootball PES 2020 در ادامه سیر تکامل مجموعه که از چند سال پیش آغاز شده، فوتبالی ارائه می‌کند که بیشتر از هر PES دیگری، شبیه به واقعیت است. قبل از هر چیز، اجازه بدهید شروع یک مسابقه فوتبال در PES 2020 را باهم مرور کنیم. وقتی اولین‌بار تیم‌ها را انتخاب می‌کنید و پس از دستکاری ترکیب و انتخاب ورزشگاه وارد بازی می‌شوید، اگر نسخه قبل را تجربه کرده باشید شاید تغییر خیلی زیادی را احساس نکنید. نمایش فضای بیرونی ورزشگاه‌های مشهورتر بازی مثل آلیانز آرنا یا ورزشگاه امارات باشگاه آرسنال و پس از آن به‌تصویر کشیده شدن چهره بازیکنان و داور‌ها در تونل ورودی ورزشگاه شباهت خیلی زیادی به همین صحنه‌ها در PES 2019 دارند و حتی پس از ورود به خود ورزشگاه هم اتفاق خیلی جدیدی نمی‌افتد و نمایش نمای کلی از تماشاگرانی که از سال گذشته به بعد کیفیت طراحی آن‌ها به مراتب بهتر از همیشه شد.

eFootball PES 2020 DP8.0 LITE DC20200718-Steam + ByPass

PES 2020 بدون شک بهترین دستپخت کونامی طی دهه گذشته به شمار می‌آید. گیم‌پلی این نسخه با حفظ هیجان توانسته واقع گرایانه تر باشد. موردی که شاید  موجب سخت تر شدن بازی شده اما به هیچ وجه توی ذوق نمی‌زند. دو تفاوت بزرگ این نسخه با با عناوین قبلی در سانتر و شوت خلاصه می‌شود. سانتر و شوت بسیار واقع گرایانه تر شده و برای انجام هر چه بهتر این دو باید در وهله نخست به قدرت کلی بازیکنان ، Skill آن‌ها و پا تخصصی‌شان دقت کنید. به طور مثال در نسخه‌های قبلی وینگ‌های شما بدون توجه به پای اختصاصی‌شان ، سانترهای دقیقی داشتد در حالی که این روند شامل PES 2020 نمی‌شود. اگر وینگ‌های شما به مانند نیمار یا مسی باشند ، یعنی تخصص آن‌ها نفوذ به درون محوطه و شوت زدن باشد ، آن‌گاه آن‌ها گزینه مناسبی برای سانتر نیستند زیرا این دست وینگ‌ها در صورت عدم دربیل مدافعان مجبورند با پای غیر تخصصی خود سانتر کنند که در این صورت به احتمال فراوان توپ شما به مقصد نمی‌رسد. این موضوع در زدن شوت هم رعایت شده و حتی بهترین مهاجمان هم اکثرا در شوت زدن با پای غیر تخصصی خود ناموفق هستند.

مثل همیشه سری Pro Evolution Soccer از نظر گرافیکی و بصری فوق العاده است و چه از نظر کیفیت بصری کلیت بازی و چه از نظر کیفیت و واقعی بودن چهره بازیکنان بهترین شبیه ساز فوتبال است. eFootball Pro Evolution Soccer 2020 نیز از این قاعده مستثنی نیست و شاهد بهترین نسخه این سری از لحاظ گرافیکی تا به امروز هستیم که بسیار بهینه شده و صیقل یافته به نظر می رسد. در تمامی زمینه های گرافیکی بازی حتی نسبت به نسخه قبلی پیشرفت کرده است و از فیزیک برخوردها تا چمن مسابقه و نورپردازی همه و همه به وضوح بهتر و دقیق تر و زیبا تر از قبل کار شده اند. در واقع با این که از نظر پایه و اساس گرافیکی، بازی شباهت زیادی به نسخه 2019 دارد ولی باز هم سازندگان سعی کرده اند در جنبه های مختلف بازی را بهبود ببخشند و پولیش کنند تا شاهد گرافیک و جلوه های بصری بهتری در این نسخه جدید باشیم و در این کار هم موفق شده اند. از نکات اصلی که در گرافیک بازی کاملا به چشم می خورد و به نوعی امضای این سری از گذشته تا امروز هم بوده است، شبیه سازی بسیار بسیار عالی و زیبای بازیکنان و چهره آن هاست که واقعا باید در این مورد به سازندگان آفرین گفت.

گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 SP1/8.1/10 – 64bit

Processor: Intel Core i5-3470 / AMD FX 4350

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 670 / AMD Radeon HD 7870

DirectX: Version 11

Storage: 40 GB available space

Additional Notes: Resolution 1280 x 720

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 – 64bit

Processor: Intel Core i7-3770 / AMD FX 8350

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 760 / AMD Radeon R9 270X

DirectX: Version 11

Storage: 40 GB available space

Additional Notes: Resolution 1920 x 1080

راهنمای نصب

کاربران عزیز لطفا دقت داشته باشید که این روش، کرک آفلاین نیست و یک روش بایپس است. تفاوت چیست؟ تفاوت در این مورد است که برای استفاده از این روش، حتما باید نسخه رایگان بازی را به اکانت استیم خود اضافه کنید و سپس با استفاده از روش بایپس، نسخه رایگان بازی را به نسخه کامل تبدیل کنید.

در این روش، تمامی تیم ها، استادیوم ها و Game Modeها فعال شده هستند و از این لحاظ محدودیتی نیست. کرک سالم و آفلاین بازی مشخص نیست چه زمانی منتشر می شود، اما به محض انتشار آن را قرار خواهیم داد. در حال حاضر، این روش کاملا تست و تاییدشده هست و مشکلی ندارد. برای نصب روش بایپس لطفا مراحل زیر را دنبال کنید:

1. ابتدا کلاینت استیم را از اینجا دانلود و نصب کنید. اجازه دهید تا آپدیت شود. وارد اکانت استیم خود شوید (اگر اکانت ندارید، اکانتی رایگان بسازید).

2. حتما باید از سرویس های رفع تحریم یا فیلترشکن استفاده کنید! چرا که این بازی، کاربران ایرانی را تحریم کرده است. لطفا دقت کنید که فیلترشکن هایی مانند سایفون، اولتراسرف و … کاربردی ندارند. چرا که شما باید کل شبکه سیستم خود را تغییر دهید. یعنی از روش هایی مانند VPN یا KERIO یا OpenVPN یا Cisco استفاده کنید. فیلترشکن های رایگان عموما کاربردی ندارند. البته سرویس هایی مانند وبسایت شکن نیز قابل استفاده است که DNS را کاملا عوض می کند.

3) دیتای دانلودشده خود از مگ بازی را اکسترکت کنید. فولدری به نام “eFootball PES 2020” در دسترس شما قرار می گیرد. این فولدر را به محل نصب نرم افزار استیم خود، زیرشاخه steamapps / common منتقل کنید. فرض کنید که ما استیم را در درایو C نصب کرده ایم (محدودیتی در درایو ندارد، هر درایوی که بخواهید می توانید نصب کنید!)، آدرس بدین صورت می شود:

C: / Program Files (x86) / Steam / steamapps / common

 

4. پوشه “eFootball PES 2020” را باید در آدرس مذکور در گام سوم کپی کنید.

5. به صفحه رسمی بازی PES 2020 در استیم مراجعه کنید (حتما با کلاینت خود استیم وارد این صفحه بشوید نه با مرورگر اینترنت خود). بر روی گزینه ی Install Game که در جلوی باکس Play eFootball PES 2020 LITE قرار دارد، کلیک کنید تا بازی به صورت کاملا رایگان به اکانت شما اضافه شود.

6. دیتای دانلودشده که در گام چهارم به درستی کپی کرده اید، توسط کلاینت استیم شناسایی خواهد شد و اگر آپدیتی نیاز باشد، دریافت می شود. پس از Verify شدن فایل ها، بازی به صورت کامل به اکانت شما اضافه خواهد شد (شما در واقع نسخه رایگان بازی را در اختیار دارید).

7. یک بار باید بازی را پیش از اعمال بایپس، اجرا کنید تا کلیدهای فعال سازی بازی، در سیستم شما قرار بگیرند. به صفحه اصلی بازی که رسیدید، خارج شده و بازی را کاملا ببندید.

8. بایپس جداگانه که قرار داده ایم را دانلود کنید. حتما از غیرفعال بودن آنتی ویروس خود مطمئن شوید و سپس فایل فشرده را اکسترکت کنید.

9. تمامی محتویات درون پوشه را در محل نصب دیتای استیم خود کپی و جایگزین کنید (آدرسی که در گام سوم بازی را کپی کرده اید).

10. بازی را توسط کلاینت استیم اجرا کنید. در ساختاری کاملا قانونی و رایگان، شما به تمامی امکانات بازی دسترسی خواهید داشت! توجه داشته باشید که این روش، روش بایپس می باشد و ممکن است هرلحظه ار کار بیافتد.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 10 September 2019
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 29.3 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

4/5 - (3 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

  1. رضا
    28 اسفند 1401

    سلام کرک بازی کی میاد؟
    ممنون میشم جواب بدین.

کانال تلگرام ما