«کاربران عزیز»

برای ورود به سایت مَگ بازی، باید از فیلترشکن استفاده کنید.
برای دانلود بازیها، فیلترشکن رو خاموش کنید.

دانلود بازی Kane and Lynch Dead Men برای کامپیوتر

بازدید: 5,318 بازدید
دیدگاه: 2
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 19 تیر 1401
دانلود بازی Kane and Lynch Dead Men برای کامپیوتر

دانلود بازی Kane and Lynch Dead Men برای کامپیوتر

یکی از بازی‌هایی که از آن لذت بردیم ولی به لحاظ کیفی و فنی مشکلات زیادی داشت عنوان Kane & Lynch Dead Men  بود. بازی محبوبی که توسط استودیو سازنده Hitman ساخته شد و بعدا نسخه دوم آن‌هم با نام Dog Days منتشر شد که نمراتی بهتر از نسخه اول کسب کرد ولی در نهایت به متای جالبی دست پیدا نکرد. سری Kane & Lynch به قدری محبوب بود که اگر سری به فروم‌های خارجی بزنید متوجه عده‌ای می‌شوید که از IO Interactive خواسته بودند به جای ساخت Hitman جدید، نسخه سوم Kane & Lynch را بسازد. البته بارها شایعه ساخت نسخه سوم این سری پرطرفدار شنیده شد ولی هرگز خبری از یک Kane and Lynch جدید نبود.

Kane and Lynch Dead Men-GOG

داستان بازی درگیر دو شخصیت کاملا متفاوت به نامهای : kane و lynch می باشد که در زیر به بررسی و بیوگرافی این دو شخصیت می پردازیم: Adam Kane: Traitorخیانتکارکه بخاطر جدایی از همسر و فرزندانش به شدت ناراحت بوده و برای رسیدن به اهدافش حد و مرزی نمی شناسد. فردی که سپس به عضویت گروه های باند و قاچاق از جمله گروه seven در می آید وبخاطر مسائل امنیتی ، قتل قاچاق و گروگان گیری توسط پلیس فدرال آمریکا تحت تعقیب می باشد. آدام پس از جدایی از همسر و فرزندانش توسط دوستش ساموئل گفته می شود پسر عموش هست و رابط گروه 7 بود وارد این گروه میشود ولی بعدها به علت خیانت علاوه بر پلیس تحت تعقیب این گروه تبهکار نیز قرار میگیرد. بعد ها پلیس در یک کلوپ این فرد را دستگیر و به زندان فدرالیEndless منتقل میکند. مبنای داستانی و روند مراحل بازی نیز حول و حوش این مسائل میچرخد که بعدا بیشتر توضیح داده خواهد شد. یک فرد دیوانه و عصبانی و خائن ملقب به : Lynch یک مرد 40 و چند ساله که مدت 3 سال در بیمارستان روانی تحت بستری بوده و بعد از یک سال زندگی با همسرش ، وقتی که از خواب بلند میشود جنازه زنش را می بیند که به طرز فجیعی کشته شده است.

دستتان در زمینه دستور به هم تیمی‌هایتان باز است و کارهای مفید زیادی می‌توانید بدین ترتیب انجام دهید. می‌توانید به آن‌ها دستور دهید تا در یک نقطه دور هم جمع شوند ( به اصطلاح گیمی: regroup ) یا به نقطه‌ای خاص بروند و یا یک هدف خاص را از پای درآورند. با کمی تجربه متوجه می‌شوید که بهترین دستور کدام است. با توجه به شرایط کلی بازی بهتر است دوستانتان را نزدیک خودتان نگه دارید تا هم بتوانید از آن‌ها مراقبت کنید و هم آن‌ها بتوانند این لطف را در حق شما بکنند. فرستادن آن‌ها به دنبال دشمن همیشه پیامد مثبتی ندارد و خیلی جاها منجر به مرگ نیروهای خودی و تمام شدن بازی برای شما می‌شود. از طرفی، با در نظر گرفتن هوش مصنوعی ضعیف نیروهای خودی، اینکار خیلی عاقلانه نیست. نکته مهم دیگر در گیم پلی بازی Kane & Lynch Dead Men مربوط به سلامتی شماست. اولا که نوار سلامتی به شما نشان داده نمی‌شود و خودتان باید متوجه باشید که چه موقع جانتان بیشتر در خطر است و باید استراتژی خود را عوض کنید. نکته دیگر این است که شما بلافاصله بعد از زمین خوردن نمی‌میرید. اگر از بازی‌های امسال Ghost Recon Wildlands را بازی کرده باشید متوجه هستید که صحبت در چه موردی است.

گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

System: Windows 7/8/10
Processor: Intel Pentium 4 2Ghz or AMD Athlon XP 1800+
Memory: 1GB
Graphics: 128 MB NVIDIA 6600 or better/ATI X1300 or better
Storage: 7GB

سیستم پیشنهادی:

System: Windows 7/8/10
Processor: Intel Pentium 4 3Ghz or AMD Athlon XP 3000+
Memory: 2GB
Graphics: 128 MB NVIDIA 8300 or better/ATI X1800 or better
Storage: 7GB

راهنمای نصب

1. فایل های فشرده را اکسترکت کرده و فایل ستاپ را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

2. اقدام به نصب بازی کنید. بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 13 Nov, 2007
  • فرمت : rar - exe
  • حجم فایل : 7.4 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

باکس دانلود
پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

4.7/5 - (4 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

  1. کوروش
    19 تیر 1401

    بینظیر هستی امیرحسین جان
    سپاسگزارم ازت??

کانال تلگرام ما