دانلود بازی GreedFall The De Vespe Conspiracy برای کامپیوتر

بازدید: 3,698 بازدید
دیدگاه: 1
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 11 تیر 1400
دانلود بازی GreedFall The De Vespe Conspiracy برای کامپیوتر

دانلود بازی GreedFall The De Vespe Conspiracy برای کامپیوتر

بازی Greedfall یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط کمپانی Spiders ساخته شده است و در تاریخ 10 سپتامر 2019 منتشر شده است. میتوان از Greedfall به عنوان یک بازی نقش آفرینی تکنیکی نام برد. از همان ابتدای بازی شما مانند هر بازی نقش آفرینی به انتخاب نوع کلاس و قیافه ی شخصیت و حتی جنسیت آن می پردازید و بعد جلوتر بازی شما را وارد دنیایی می کند که پر از داستان های گوناگون است. بازی محیطی نیمه آزادنه دارد و شما می توانید در محیط های بزرگ بازی به گشت زنی و پیدا کردن داستان ها و اتفاقات متفاوت و مختلف بپردازید. اما برخی ضعف های بازی نمیگذارد شما از تمام پتانسیل آن حداکثر استفاده را ببرید! ضعف هایی مثل مبارزات تکراری و کسل کننده نمیگذارد شما از  ماموریتهای اصلی و فرعی و اتفاقات متنوعی که هر آن در دنیای بازی در حال رخ دادن است به صورت کامل لذت ببرید.

GreedFall The De Vespe Conspiracy-FLT

در بازی Greedfall شما در نقشِ فردی با نام دی‌ساردت(De Sardet) ایفای نقش می کنید. او یک بازرگانِ نجیب زاده است. او به دنبال حل مسائلی خاص به جزیره ی Teer Fradee پا می گذارد. بیشتر داستان بازی در این جزیره در جریان است. جزیره ای که گروههای گوناگونی قسمت های مختلف آن را در دست دارند و در هر بخش جزیره شما اتفاقات خاصی را تجربه خواهید کرد. در اصل دی‌ساردت برای پیدا کردن درمان یک بیماری مرگبار به این جزیره پا گذاشته است . پس شما شاهد درد ، بیماری و تاریکی نیز در این جزیره خواهید بود. داستان بازی پر از فراز و نشیب است و ضعف هایی را نیز در دل خود دارد ولی در کل از آن می توان به عنوان نقطه قوت کل بازی یاد کرد.

در اوایل بازی شما میتوانید در خیابان های مه آلود و گل گرفته ی سرین که میتواند تداعی کننده ی لندن یا فرانسه در دهه ی 70 میلادی باشد بازی را انجام دهید. در ادامه ی بازی به جزیره ی Teer Fradee خواهید رفت و در آنجا بازی را پیش خواهید برد.خود جزیره مناظر زیبایی دارد و میتواند لحظات زیبایی را از لحاظ بصری برایتان تداعی کند.اما ممکن است برخی مشکلات فنی در برخی موارد شما را اذیت کند. مشکلاتی مانند افت فریم در برخی صحنه ها دیده می شود و حتی در برخی موارد ممکن است بازی شما را به دسکتاپ پرت کند و همچنین لودینگ های طولانی شما را خسته کند! از نظر مدلی محیط بازی زیبا و هنری طراحی شده است اما مدلِ چهرها به هیچ عنوان جالب نیستند و به نسبت بازی های روز اصلا مناسب طراحی نشدند.

سیستم تکنیکیِ گیم پلی بازی Greedfall  در مواجهه با دشمنان مختلف در برخی موارد جذاب و با فکر است اما در بیشتر موارد اکشن های بازی بسیار کسل کننده و عذاب آور هستند. بازی شما را به جا خالی دادن ، جهش کردن و موقعیت مناسب برای استفاده از دو نوع حمله ی سبک و سنگین دعوت می کند. باید خوش فکر بود و به موقع دست به حمله زد تا هم کمترین آسیب به کاراکتر وارد شود و هم اینکه به دشمن بیشترین آسیب وارد شود. در برخی موارد استفاده از pistol میتواند راه حل مناسبی برای هواس دشمنان را پرت کردن باشد.

در بازی به خاطر دارا بودن گیم پلی تکنیکی میتوان به صورت کامل در وسط حمله ی دشمن آن را متوقف کرد ( مانند سری بازی Dragon age)و در زمان مناسب دست به حمله زد. برخی موارد این متوقف کردن یک دید کلی نسبت به صحنه های نبرد به شما می دهد و فرصت مناسبی است که لحظه مناسب حمله را شناسایی کنید. اما انجام دادن مکرر این روش بازی را به ورطه ی تکرار و حوصله سر بری می برد. بازی به سنت بازیهای RPG دارای loot های مختلفی نیز است که بر روی قدرت شخصیتِ شما تاثیر می گذارد.محدودیت هایی نیز برای هر کلاس خاص در نظر گرفته شده است. هر  چند در بازی به اندازه ی کافی item گیرتان می آید که از این نظر مشکلی برایتان پیش نیاید.

تریلر
گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10 (64 bits)

Processor: Intel Core i5-3450 (3.1 GHz) / AMD FX-6300 X6 (3.5 GHz)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 2 GB, GeForce GTX 660/Radeon HD 7870

Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10 (64 bits)

Processor: Intel Core i5-4690 (3.5 GHz)/AMD FX-8300 (3.3 GHz)

Memory: 16 GB RAM

Graphics: 4 GB, GeForce GTX 980 / Radeon RX 590

Storage: 25 GB available space

راهنمای نصب

1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2. فایل های فشرده را با نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3. به نصب بازی بپردازید.

4. فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5. تمام.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 30 Jun, 2021
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 20.2 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

راهنمای دانلود

*** توجه ***

برای ورود به سایت از VPN های معتبر استفاده کنید، بعد از دسترسی به صفحات گیم، لینک های مدنظرتونو سیو و سپس بدون فیلترشکن با IDM به دانلود بپردازید، هیج محدودیتی در سرعت دانلود از سمت ما وجود ندارد.

امتیاز دهید

4.5/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

  1. arash
    10 اردیبهشت 1401

    سلام
    i3 4160
    ram8
    gtx950 2g
    اجرا میشه؟ ممنون