دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای کامپیوتر

بازدید: 4,573 بازدید
دیدگاه: 1
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1401
دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای کامپیوتر

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای کامپیوتر

هر ساله ما درفصل پاییز شاهد هنرنمایی شرکت کونامی و انتشار نسخه جدیدی از سری بازی های Pro Evolution Soccer هستیم. امسال نیز شرکت کونامی نسخه جدیدی از این بازی را ارئه داد. اما این عنوان همیشه پیروز نبوده است. تقریبا از سال 2008 به بعد نسخه های منتشر شده توسط کمپانی کونامی دچار یکنواختی در گیم پلی و هوش مصنوعی فاجعه بر انگیز شد. هسته اصلی بازی که شامل فیزیک بازیکنان می شد دیگر جواب گوی نیاز ها و هماهنگ با پیشرفت های بازی نبود و از همان سال هاافت PES شروع شد.اما امسال کونامی دست به استفاده از موتور بازی سازی جدیدی با نام Fox Engain زده است. کونامی اکنون امیدوار است که با استفاده از این موتور رقیبی دیرینه و قدرتمند خودFifa را شکست دهد.

Pro Evolution Soccer 2014-RELOADED

یک گیم پلی خوب و جذاب می تواند به تنهایی یک بازی را نجات دهد و به طور کلی رکن اصلی یک بازی محسوب می شود. حال این را در نظر بگیرید در یک بازی ورزشی که داستان در آن به معنای واقعی کلمه هیچ است و این وظیفه بر روی دوش گیم پلی بازی است تا مخاطب را پای بازی نگه دارد. فرانچایز PES هیچ گاه سعی نکرده یک شبیه ساز کامل فوتبال باشد و بیشتر جنبه ارکید آن در نظر گرفته می شود ، ولی در چندین نسخه قبل نشان بر این بوده است که سازندگان بازی بین ساخت یک شبیه ساز و ارکید بلاتکلیف مانده اند و این را می توان در اضافه و حذف کردن امکانات و مکانیک های جدید گیم پلی در چند نسخه اخیر به وضوح دید . در نسخه قبل ، بازی به یک تعادل خوبی در قسمت گیم پلی دست یافته بود و هر کسی می توانست به نوعی از بازی لذت ببرد ولی سازندگان تغییراتی را در بازی اعمال کرده اند که به هر چه ساده تر شدن بازی کمک کرده اند.

سرعت بازی PES 2014 به طرز خیلی خاصی دچار تغییرات شده است و باعث می‌شود کمی محتاط‌تر در بازی عمل کنید و همان طور که اشاره شد گیم‌پلی بازی به  الِمان‌های شبیه ساز بودن بیشتر نزدیک شده است.معمولا پرو را با نام فوتبال جاپنی (!) بی‌منطقی می‌نامند که هر آماتوری هم می‌تواند با زدن کلید مربع از وسط زمین دروازه حریف را باز کند.به درستی این حرف کاری نداریم ولی در هر حال مکانیک جدید Trueball بازی باعث شده که فوتبال روان تری را تجربه کنیم و صد البته شبیه‌ساز متفاوت تری را نسبت به فیفا داشته باشیم.تمامی انیمیشن های بازی از جمله حرکت توپ و اجزای بدن بازی‌کن به لطف مکانیک “توپ واقعی” مسکنی برای پروبازان است.برخلاف شماره‌های قبلی قدرت بازی‌کنان تقریبا در یک سطح قرار گرفته است و اختلاف قدرت آقای گل ها با بازی‌کن های مختلف فاحش نیست و سازندگان به شکلی تمام تلاش خود را کرده اند که مفهوم استراتژی را برای مخاطب بازتر کنند.

گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7
Graphic Card: GeForce 510, Radeon HD 5450 512MB
CPU: Pentium D 820 2.8GHz, Athlon LE-1640
RAM: 1 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c

سیستم پیشنهادی:

Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7, Windows 8
Graphic Card: GeForce GT 440, Radeon HD 5550 1024MB
CPU: Core 2 Duo E7400 2.80GHz, Athlon II X2 255
RAM: 4 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c

راهنمای نصب

1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2. فایل های فشرده را با نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3. به نصب بازی بپردازید.

4. فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5. تمام.

اطلاعات فایل
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 6 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

باکس دانلود
پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

3/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.
  1. حسین
    27 مرداد 1402

    چگونه اپدیت کنم بازی

کانال تلگرام ما