دانلود بازی Battlefield Bad Company 2 برای کامپیوتر

بازدید: 12,020 بازدید
دیدگاه: 8
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1401
دانلود بازی Battlefield Bad Company 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Battlefield Bad Company 2 برای کامپیوتر

بتلفیلد زیر نظر یک استدیو خبره و با تجربه برای سالیان سال همواره از یک ضعف بزرگ رنج می برد و آن هم چیزی نبود جز گمنام بودن. با وجود تمام موفقیت ها از منظر منتقدین باز هم با وجود عناوینی همچون ندای وظیفه و یا برادر بزرگ تر یعنی مدال افتخار، باز هم این سری به جایگاه اصلی خود نمی رسید. البته مشکل اصلی در دیدگاه این استدیو به عناوین اول شخص بود و در واقع مشکل اصلی از آن جایی نشات می گرفت که دایس سالیان پیش فهمیده بود که آینده تقریبا تمام بازی های کامپیوتری در گرو فقط یک چیز است و آن هم آنلاین شدن است!

Battlefield: Bad Company 2 – Updated to version 795745 (19.09.2011)-Elamigos

بدون شک می توان Battlefield Bad Company 2 را یکی از بهترین بازی تیراندازی سال 2010 دانست که قادر بود تقریبا تمامی استانداردهای یک شوتر موفق را رعایت کرده و در محصول نهایی پیاده سازی کند. بازی از یک بخش Campaign پشتیبانی می کند که همان طور که از نامش پیداست، بخش آفلاین بازی بوده و از یک داستان معین بهره می برد. بخش داستانی بازی حول چهار سرباز با نام‌های Preston Marlowe, Terrence Sweetwater, George Haggard and Samuel Redford می چرخد، سربازانی که در روسیه در حال مبارزه هستند تا یک سلاح نظامی را از روسیه بدزدند و آن را به دولت خود تحویل دهند. علی رغم مقاومت سربازان روس، تیم اعزام شده به روسیه موفق به انجام دادن ماموریت خود می شوند و البته سلاح دزدیده شده در نهایت مشخص می شود که تقلبیست و ادامه ماجرا! به طور کلی به غیر از بازی‌هایی خاص مثل سه گانه MW کال آف دیوتی و یا Call of Duty Black Ops 2، اکثر شوترهای اول شخص تمرکز خود را بر روی بخش داستانی نمی‌گذارند. در مورد Battlefield: Bad Company 2 هم این قضیه تقریبا صادق است و از نظر داستان نمی تواند با بازی‌های دیگر سال 2010 رقابت کند.

یکی از بهترین قسمت های بازی بخش گرافیک آن است. محیط ها بسیار بزرگ هستند و از اجزای بسیار زیادی هم تشکیل شده اند. برای اینکه کمی بیشتر متوجه این موضوع شوید، باید گفت مکان هایی که در بازی دیده می شوند، خیلی بهتر و بسیار بزرگتر از آن چیزی هستند که در بازی Modern Warfare 2 دیده اید. بازی در محیط های مختلفی مانند جنگل، سرزمین های پوشیده از برف، بیابان و… در جریان است. تمام این قسمت ها با زیبایی بسیار خاصی در بازی قرار گرفته اند. مطمئن باشید که در هیج بازی اکشن اول-شخصی این تنوع محیط را مشاهده نکرده اید. بیش از نود درصد از اشیا، ساختمان ها و دیگر مواردی که در محیط بازی دیده می شوند، تخریب پذیر هستند. شما با نارنجک انداز یا سلاح های سنگین می توانید ساختمان های مختلف و سایر اشیاء قرار گرفته در محیط را از بین ببرید. کلا در این بازی فیزیک بخش بسیار مهمی تشکیل داده است و انصافا هم سازندگان برای هر چه زیباتر و بهتر نشان دادن آن کم کاری از خود نشان نداده اند. همچنین افکت های تصویری بسیار زیبا مانند انفجارها، صحنه های تخریب و… بسیار خوب در بازی دیده می شوند. از دیگر قسمت های خوب بازی طراحی سربازان، شخصیت های بازی، وسایل نقلیه نظامی و سلاح های موجود در آن است.

گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP

Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz

Memory: 2GB

Graphics: 256 MB Video Card (GeForce 7800 GT / ATI X1900)

DirectX®: DirectX 9, 10, and 11 support

Hard Drive: 15 GB

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista or Windows 7

Processor: Intel Core 2 Quad or higher

Memory: 2GB

Graphics: 512 MB Video Card (GeForce GTX 260/ ATI Radeon 4870)

Controller Support: Support for Logitech G15 and G19 keyboard LCDs in multiplayer

راهنمای نصب

1. ابتدا آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

2. فایل های فشرده را با نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید.

3. فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools بصورت Mount اجرا کنید.

4. اکثر این فایل ها دارای اتوران می باشند، بازی را از طریق Setup نصب نمایید.

5. نسخه های فشرده ElAmigos نیاز به کرک ندارند و در حین عملیات نصب، به طور خودکار کرک می شوند، بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 2 Mar, 2010
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 7.35 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

باکس دانلود
پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

*** توجه ***

برای ورود به سایت از VPN های معتبر استفاده کنید، بعد از دسترسی به صفحات گیم، لینک های مدنظرتونو سیو و سپس بدون فیلترشکن با IDM به دانلود بپردازید، هیج محدودیتی در سرعت دانلود از سمت ما وجود ندارد.

امتیاز دهید

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

  1. متین
    25 آبان 1402

    سلام خسه نباشین من خیلی بتلفیلد ۱ رو بازی کردم اگه شما هم بازی کرده باشین یادتون هس تو شخصیت ادوارد که راننده تانک بود صحنه های اینده رو نشون میداد من الان کنجکاوم ادامه بتلفیلد ۱ کدوم بازیه همه بتلفیلد هارو گشتم اما ادامه ای پیدا نکردم ممنون میشم جواب بدین?

  2. جاواد
    29 فروردین 1402

    الان سرور فعال داره که بشه ان بازی کرد؟

  3. کوروش
    31 اردیبهشت 1401

    درود بر امیرحسین گرامی
    لطف میکنید نسخه DODI بازی هم قرار بدین
    سپاسگزارم عزیز

  4. hamed
    31 اردیبهشت 1401

    سلام خدمت امیر حسین عزیز خسته نباشی اگه اجازه بدین آموزش آنلاین بازی کردن این بازی رو مختصر توضیح بدم، از امیر حسین عزیز میخوام این فایل رو از لینک زیر دانلود و به صفحه بازی با اعلام آموزش آنلاین بازی اضافه کنه حجمش ۸ کیلوبایته کلا!
    لینک فایل
    خب بریم سراغ آموزش:
    بازی رو دانلود و نصب کنین نسخه ال آمیگوس این بازی بهترین ریپک هست چون کرک آنلاین فقط رو این نسخه جواب میده، حالا فایلی برای آنلاین بازی کردن هست رو دانلود و داخل پوشه بازی انتقال بدین حالا فقط یه ثبت نام در سایت مربوطه مونده اونم از لینک زیر اقدام کنین بعد عملیات ثبت نام، بازی رو آنلاین اجرا و مشخصات وارده در سایت رو داخل بازی اعمال کنید بعد از بخش مولتی پلیر قسمت سرور یبکار Refresh رو بزنین سرور ها میاد لذت ببرید!
    لینک ثبت نام:
    https://veniceunleashed.net/

    ☆راسی دوستانی که میخوان بازی با dx 11 اجرا بشه، داخل پوشه بازی دنبال فایل با نام steam بگردین که آخرش dll نباشه اون رو با notepad باز کنین دنبال dx version بگردین و عدد رو به ۱۱ تغییر بدین لذت ببرین!

    • hamed
      31 اردیبهشت 1401

      برای تغییر ورژن dx به documents ویندوز برین پوشه این بازی رو پیدا کنین برین داخل تو یکی از پوشه ها فایل کانفیگ هس اونو با نوت پد باز کنین واژه dx version رو پیدا کنین یا شبیه این بعد به ۱۱ تغییر بدین

  5. Javad62
    30 اردیبهشت 1401

    سلام ، ببخشید اینجا کامنت میزارم اگه امکانش هست بازی Ghost Recon Future Soldier ورژن ۱.۸ نسخه دودی را برا دانلود بذارید با تشکر