دانلود بازی The Evil Within 2 برای کامپیوتر

بازدید: 7,295 بازدید
دیدگاه: 2
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1401
دانلود بازی The Evil Within 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی The Evil Within 2 برای کامپیوتر

آپدیت نسخه Update v1.05-CODEX اضافه شد

زمانی که در سال 2014 بازی The Evil Within منتشر شد، خیلی‌ها به سبب حضور شینجی میکامی در راس تیم سازنده آن، انتظار یک شاهکار تمام‌عیار را از بازی داشتند. با این حال و با اینکه The Evil Within بازی باکیفیتی بود، اما بی‌نقص و بدون مشکل هم نبود. اما فروش خوب بازی باعث شد تا سازنده‌ها سراغ ساخت نسخه دوم این اثر هم بروند و این بازی اولین بار در جریان نمایشگاه E3 2017 معرفی شد. یکی از تفاوت‌های اصلی بازی The Evil Within 2 با نسخه اول، در این است که دیگر شینجی میکامی شخصا بازی را نساخته و بیش‌تر نقش نظارتی بر آن داشته است. اما بگذارید خیال‌تان را از این بابت راحت کنم که The Evil Within 2، کماکان سبک خاص بازی‌های میکامی را یدک می‌کشد.

نسخه فشرده FitGirl اضافه شد

The Evil Within 2-CODEX | FitGirl

در هر صورت هر چه که باشد امسال شاهد عرضه نسخه دوم یکی از عناوین خوب از سوی یک سازنده عالی برای طرفداران این سبک هستیم که حتی اگر شما چندان هم عاشق  دل شیفته سبک ترسناک هم نبودید باز هم نسخه اول بازی The Evil Within به طور قطع شما را راضی نگاه می داشت. یکی از نکات خوب در رابطه با بازی عدم نیاز به معنای واقعی برای تجربه نسخه اول، برای درک داستان نسخه دوم است که جای ستایش دارد. داستان بازی از جایی شروع می شود که مردی تنها و زخم خورده در گوشه ای از یک رستوران در حال تماشای کابوس واقعی زندگیش است، کشته شدن دخترش جلوی چشمانش در آتش سووزی و در حالی که هیچ کاری از دستش بر نمی آید. التبه این کابوس زمانی نیمه تمام می ماند که بیدار می شود و می بیند در برابر افرادی از شرکتی شیطانی به نام موبیوس قرار دارد که از وی درخواستی ساده دارند. موبیوس سعی دارد دستگاهی بسازد که در آن با ایجاد حس خوشی و شادمانی سبب ایجاد آن حس برای سایر مردم دنیا شود ( به همیین سادگی و البته دستشان درد نکند !) ولی تنها کاندیدایی که برای این دستگاه قابل استفاده بود دختر سباستین ( کاراکتر بازی) بود که از قضا موبیوس حتی کشته شدن وی را نیز به صورت ساختگی ایجاد کرده بود تا بتواند بدون مشکلی دستگاهش را بسازد و حالا همه چیز به هم ریخته است و موبیوس بار دیگر دست به دامان شما شده است.

قسمت ترس و وحشت بازی The Evil Within 2 نیز از تعادل خوبی برخوردار است. با این که این ترس در برخی مواقع کم‌رنگ می‌شود اما در مراحل خطی ترس بازی بهتر و پویا‌تر می‌شود. البته، همان‌طور که در بالا اشاره کردم مناسب نبودن و بدقلق بودن گیم‌پلی بازی به برنامه‌ریزی و استراتژی مخاطب آسیب می‌زند و بعضا بیشتر از ترس و وحشت القا شده باعث رنجش و اعصاب خرد‌کنی می‌شود. تنوع دشمنان با پیشروی در بازی افزایش پیدا می‌کند و چالش‌های متفاوتی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهند. وجود برخی مرحل که با آهنگ خاصی همراه است و شخصیت منفی بازی از موسیقی به‌خصوصی در مواقع حضور خود جلوه می‌کند باعث می‌شود تا ترسناک بودن به فضا و اتمسفر انتقال پیدا کرده و حالت روانی پیدا کند. ترکیب خوب سایه‌ها و رنگ‌بندی خاص محیط، فضا و اتمسفر کلاسیکی را نیز ترتیب داده است که یادآور دوران وحشت کلاسیک خواهد بود. این فضای کلاسیک در موسیقی بازی نیز تاثیر گذاشته و ما نه تنها به مراتب شاهد آهنگ‌های خاصی در مراحل مختلف خواهیم بود، بلکه در مکان‌های امن یا اتاق امن نیز موسیقی آرام و آشنایی نواخته خواهد شد. صداگذاری محیط و شخصیت‌ها نیز بسیار مناسب و قابل باور کار شده است.

گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)

Processor: Intel Core i5-2400 / AMD FX-8320 or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD 7970 3GB or better

Storage: 40 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)

Processor: Intel Core i7-4770 / AMD Ryzen 5 1600X or better

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 1060 6GB / AMD RX 480 8GB or better

Storage: 40 GB available space

راهنمای نصب

1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2. فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3. به نصب بازی بپردازید.

4. فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5. تمام.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 12 Oct, 2017
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : متغیر در هر نسخه!
  • پسورد: magbazi.ir
 

باکس دانلود
پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

*** توجه ***

برای ورود به سایت از VPN های معتبر استفاده کنید، بعد از دسترسی به صفحات گیم، لینک های مدنظرتونو سیو و سپس بدون فیلترشکن با IDM به دانلود بپردازید، هیج محدودیتی در سرعت دانلود از سمت ما وجود ندارد.

امتیاز دهید

5/5 - (4 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

  1. Gamer
    17 خرداد 1401

    بازی بشدت مسخره و خسته کننده ای هست
    پیشنهاد میکنم فقط از نسخه یک نهایت لذت رو ببرید

    • ERFAN
      23 مهر 1401

      گیم نمیفهمی چیه به حرف های این گوش نکنید عالی از نظر گشت و گذار، داستان،مکانیک جنگی،ترس،ابگرید، صدا و تصویر،شخصیت دیگه از یه بازی چی میخوای من سر سه پلتفرم بازی کردم ایکس باکس،پی اس فور،پی سی عالی الان دارم سر لپ تاب نصب میکنم هنوز هم سیر نشدم از بازی????