«کاربران عزیز»

برای ورود به سایت مَگ بازی، باید از فیلترشکن استفاده کنید.
برای دانلود بازیها، فیلترشکن رو خاموش کنید.

دانلود بازی Turning Point Fall of Liberty برای کامپیوتر

بازدید: 2,310 بازدید
دیدگاه: 0
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 18 تیر 1401
دانلود بازی Turning Point Fall of Liberty برای کامپیوتر

دانلود بازی Turning Point Fall of Liberty برای کامپیوتر

نقطه ای از آزادی در سال 1951 رخ می دهد در آن زمان تنش بین آلمان و آمریکا شکل گرفته است، اختلافی که ممکن است باعث شروع جنگ جهانی دوم شود. نیروهای آلمان با یکدیگر پیمان بسته اند تا نیویورک و کاخ سفید را فتح و نابود کنند. شما در نقش یکی از سربازان ایالت متحده هستید و باید ماموریت هایی که برعهده شماست با موفقیت به پایان برسانید اگه پیروز شوید مانع شروع جنگ خواهید شد و با این کار دنیا را از یک مشکل بزرگ نجات داده اید هر چه بتوانید مراحل بیشتری طی کنید رتبه شما بالاتر خواهد رفت و این باعث می شود شما نیروی خود را رهبری کنید. Turning Point Fall Of Liberty در سبک اکشن می باشد که توسط استودیو Spark Unlimited طراحی شده است و کمپانی Codemasters آن را برای ویندوز منتشر کرده است.

Turning Point Fall of Liberty-R.G.Mechanics

گیم پلی Turning Point با دیگر بازی های اول شخص کمی تفاوت دارد. همانطور که گفته شد دن کارسون تجربه ای در استفاده از اسلحه ندارد اما به اقتضای شغل خود ، بدن ورزیده ای دارد و با استفاده از نیروی بدنی خود می تواند به خوبی با نازی ها درگیر شود. همچنین او می تواند از دشمنان به عنوان سپر استفاده کند که در این حالت دوربین بازی ، از حالت اول شخص به سوم شخص تغییر می کند. این قابلیت در برخی صحنه های شلوغ که با تعداد زیادی از سربازهای نازی مواجه می شوید کاربرد دارد. همچنین یکی دیگر از قابلیتهای جالب که Instant Kill نامیده می شود ، از بین بردن دشمن در زمانی بسیار کوتاه با فشار دکمه ی مخصوص است که از محیط اطراف برای انجام آن می توانید استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید دشمنان را از پنجره به بیرون پرتاب کنید. این قابلیت ها هنگامی که در شرایط سختی گرفتار شوید و مهمات یا زمان کافی برای تعویض خشاب نداشته باشید به شما کمک می کنند.

یکی از مراحل بازی Turning Point در شبی مه آلود ، پایین یکی از برج های لندن آغاز می شود و تا انتهای آن برج و رسیدن به بالون نازی ها ادامه دارد که در این مرحله با انواع ماشین های جنگی از قبیل تانک ها ، خودروهای زرهی و بالون های بزرگ روبرو می شوید. علاوه بر لندن و نیویورک ، یکی از بخش های بازی در ویرانه های کاخ سفید در شهر واشنگتن جریان دارد که در نوع خود جالب است. در کل ، بازی از 8 مرحله تشکیل شده و مدت زمان به اتمام رساندن آن بسیار کوتاه است. دشمنان بازي شامل شورشيان، افراد امنيتي، افسران و فرمانده بالون هاي جنگي مي شود که مسلح به انواع تفنگ هاي نيمه خودکار و موشک اندازها هستند. در طول بازي تقريبا همه ي شخصيت ها شما را که يک کارگر ساختمان هستيد مي شناسند! هوش مصنوعي ياران و دشمنان ، افتضاح است. در جاهاي مختلف گير مي کنند ، مسير را به درستي تشخيص نمي دهند ، اگر پشتشان به شما باشد و با سر و صداي زيادي نزديکشان شويد هم متوجه حضورتان نمي شوند!

گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), Windows 7
CPU: Intel Core 2 Duo or Athlon 64 x2
RAM: 1 GB
Video card: GeForce 8800 GTS or Radeon X1950 XTX
Hard disk space: 9 GB

راهنمای نصب

1. ابتدا آنتی ویروس و ویندوز دفندر خود را به طور کامل غیرفعال نمایید.

2. سپس فایل دانلودی از مگ بازی را با نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید.

3. حال بازی را با فایل نصبی setup نصب کنید.

4. کرک بازی به صورت خودکار اعمال میشود.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 2008
  • فرمت : rar - exe | iso
  • حجم فایل : 2.7 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

باکس دانلود

دانلود بازی Turning Point: Fall of Liberty-R.G.Mechanics:

دانلود با لینک مستقیم

پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

5/5 - (3 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.

کانال تلگرام ما