دانلود بازی DYNASTY WARRIORS 9 برای کامپیوتر

بازدید: 3,615 بازدید
دیدگاه: 0
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 30 تیر 1401
دانلود بازی DYNASTY WARRIORS 9 برای کامپیوتر

دانلود بازی DYNASTY WARRIORS 9 برای کامپیوتر

کمپانی Koei از دیرباز عناوین مختلفی درباره برهه‌ای تاریخ چین موسوم به عصر سه قلمرو (Romance Of Three Kingdoms) یا عصر هرج و مرج (Sengoku period) و دوره تاریخی نوبوناگا ادا در ژاپن ساخته و تقریبا سر به اکثر ژانرهای گیم زده است. در بین عناوین این کمپانی محبوب‌ترین آن در جوامع بین‌المللی سری Dynasty Warriors نام دارد که گیمرهای قدیمی‌تر آن را به عنوان افسانه سه برادر می‌خوانند. این سری بازی قدمتی 20 ساله دارد و جدیدترین نسخه آن که اولین نسخه نسل هشتمی این سری هم محسوب می‌شود، چندی پیش بعد از مدت‌ها انتظار وارد بازار شد.

نسخه فشرده FitGirl اضافه شد

DYNASTY WARRIORS 9-FitGirl

در نگاهی کوتاه داستان این دوره تاریخی (که در حقیقت بخشی از آن در همان سریال انیمه افسانه سه برادر که در کشور خودمان هم بارها پخش شده روایت می‌شود) درباره شورش کلاه زردها و حوادث پیش از آن است. این شورش‌ها باعث آشنایی سه برادر می‌شود و اولین عملیات نظامی سائو سائو و خیلی از افراد مهم دیگر از همینجا شروع می‌شود. ماجرا به اواخر سلسله هان برمی‌گردد که در طی یک دوره صد ساله مملکت چین رسما به فساد کشیده شده و در همین بحبوحه مردی فالگیر با نام ژانگ ژیائو ادعا می‌کند که از طرف خدا مامور است تا در برابر ظلم به مردم بایستد. سبکی که Dynasty Warriors برای خود ابداع کرده به یک مهر و امضای کمپانی Koei و سازنده وفادار و همراه او یعنی Omega Force تبدیل شده و بسیاری از فرنچایزهای دیگر را وارد این سبک کرده است. عناوینی چون One Piece،Gundam،Fire Emblem،Dragon Quest و حتی Zelda به دنیای سبک و سیاق بازی‌های این شرکت سرک کشیده‌اند و عناوین نسبتا موفقی را تولید و عرضه کرده‌اند.

اساسا در Dynasty Warriors شما باید به تنهایی در مقابل یک لشگر مبارزه کنید. این را هر بازیکنی که تنها یک بار یکی از نسخه‌های این فرنچایز را تجربه کرده باشد خیلی خوب می‌داند. فرض را بر این می‌گذاریم که اصلا تاکنون حتی اسم Dynasty Warriors را هم نشنیده‌اید و ابتدا فضای بازی را برایتان توصیف می‌کنیم. شما یک شخصیت را انتخاب می‌کنید و با آن پا به میدان مبارزه می‌گذارید. سابقا به این شکل بود که در همان ابتدا بازی از شما می‌خواست که به نقطه‌ای رفته و کسی را بکشید و یا از کسی محافظت کنید. بعدا بدین شکل شد که شما هر وقت که دوست داشتید می‌توانستید پا به میدان نبرد بگذارید و قبل از شروع مرحله اصلی، می‌توانستید در کمپ نظامی بچرخید. Dynasty Warriors 9 یک بازی جهان باز است که از المان‌های نقش آفرینی استفاده می‌کند، هرچند نتوانسته است از این عناصر به اندازه کافی بهره ببرد. شما در مبارزات به همراه خود یک لشکر خواهید داشت که شامل سربازان پرشمار و فرمانده‌هانی با درجات نظامی مختلف می‌شود ولی شما هیچ موقع نمی‌توانید روی سربازان خود حساب کنید.

گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8.1/10 64bit

Processor: Core i5 2400 or over

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 or over

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 50 GB available space

Sound Card: 16 bit stereo, 48KHz WAVE file can be played

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8.1/10 64bit

Processor: Core i7 3770 or over

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or over

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 50 GB available space

Sound Card: 16bit 5.1ch Surround, 48KHz WAVE file can be played

راهنمای نصب

1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2. فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و سپس فایل setup.exe را اجرا کنید.

3. در ابتدای نصب تیک گزینه های DirectX و Visual C++ را حتما بردارید (غیرفعال کنید) و در صورت نیاز، بعدا جداگانه آن ها را نصب کنید. سپس اقدام به نصب نمایید.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 13 Feb, 2018
  • فرمت : rar - exe
  • حجم فایل : 17.3 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.
کانال تلگرام ما