دانلود بازی Ori And The Blind Forest Definitive Edition برای کامپیوتر

بازدید: 2,896 بازدید
دیدگاه: 1
نویسنده: امیرحسین
تاریخ انتشار: 20 تیر 1401
دانلود بازی Ori And The Blind Forest Definitive Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Ori And The Blind Forest Definitive Edition برای کامپیوتر

قبل از هر چیزی باید اعلام کنم که Ori حاصل عشق و دغدغه‌ی ارزشمند Moon Studios می‌باشد. استودیویی ماهر و خوش قریحه که زیر نظر مایکروسافت شاهکاری فوق العاده را به دنیای بازی‌های ویدیویی معرفی کردند. در سال 2015 بود که در میان عناوینی بزرگ، عنوانی کوچک ظهور کرد و به قلب‌های بسیاری راه یافت. Moon studios با خلق Ori یک اثر هنری را از خود بر جای گذاشت. هنری که در لابه لای ناخالصی‌های مدیوم، درخششی خیره کننده داشت. اثری شاعرانه که هنر خویش را در قالب ژانر مترویدوانیا با هنر دوستان به اشتراک گذاشت. خالقان به این ژانر کلاسیک به طرز عاشقانه‌ای ادای احترام کردند و با هوشمندی هر چه تمام، آن را به درجاتی بالاتر رساندند.

Ori And The Blind Forest Definitive Edition-GOG

گیمر در Ori and the Blind Forest، در نقش روحی محافظ به نام Ori ظاهر می شود که تنها امید برای بازگردانی جان به طبیعت لوکیشن Forest به حساب می آید؛ محیطی که پیش از این نابود شده و مورد هجوم انواع و اقسامی از موجودات وحشی قرار گرفته است. از همین ابتدا باید گفت که داستان بازی، چندان پرمحتوا نیست و به هیچ وجه نمی توان آن را غنی دانست. اما تفاوت بزرگ داستان Ori and the Blind Forest با دیگر عناوین، در شیوه روایت آن نمایان می شود که به جرئت، بسیار زیبا محقق شده است. Ori and the Blind Forest فرمول های خاصی در روایت داستان دارد و همواره استانداردهای خود را حفظ می کند. داستان ساده بازی، به شدت با گیم پلی و فضای هنری خیره کننده آن گره خورده و نتیجه حاصله، روایتی بی نظیر است که در همان 20 دقیقه ابتدایی، بدون حتی یک دیالوگ واقعی، می تواند سبب شود تا اشک در چشمان تان حلقه زند. از همان ابتدای گیم پلی، به نموداری درختی دسترسی خواهید داشت که از آن برای ارتقای مهارت های مختلف استفاده می شود. در این نمودار درختی، در مجموع سه نوع مهارت قرار گرفته که هرکدام زیرشاخه های خاص خود را دارند و چیزهایی مانند سرعت، دقت و میزان پرش های Ori را دستخوش تغییر می کنند.

نسخه Definitive Edition بازی، تفاوت چندان فاحشی با نسخه معمولی که سال گذشته عرضه شد ندارد. با این حال، در صورت تهیه این نسخه متوجه می شوید که بخش های جدیدی به محیط بازی افزوده که امکان گشت و گذار در آنها وجود دارد و البته، برخی از مهارت ها و قدرت های شخصیت Ori هم دستخوش تغییر شده اند. ضمنا درجه های دشواری جدیدی هم به بازی عرضه شده که حتی حرفه ای ترین گیمرها را هم به چالش خواهد کشید و برای تنوع هم که شده، تجربه بازی روی این سطوح دشواری می تواند جالب باشد. همچنین باید خاطرنشان کرد که نسخه Definitive Edition بابت تغییرات کوچک خود، انتظار پرداخت مبلغ چندانی از سوی گیمر ندارد و در صورتی که نسخه معمولی Ori and the Blind Forest را در اختیار داشته باشید، تنها با پرداخت 5 دلار می توانید بازی را به نسخه Definitive ارتقا دهید. المان های بازی به قدری ساده طراحی شده اند که حتی گیمرهای خردسال هم می توانند از تجربه آن لذت ببرند و در عین حال، گیمرهای حرفه ای تر هم از یاد نرفته اند و چالش های خاصی برای آن دسته از افراد تدارک دیده شده است.

گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core 2 Duo E4500 @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 5600+ @ 2.8 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce 240 GT or Radeon HD 6570 – 1024 MB (1 gig)

DirectX: Version 9.0c

Storage: 11 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i5 2300 or AMD FX6120

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 550 Ti or Radeon HD 6770

DirectX: Version 11

Storage: 11 GB available space

راهنمای نصب

1. فایل های فشرده را اکسترکت کرده و فایل ستاپ را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

2. اقدام به نصب بازی کنید. بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 27 Apr, 2016
  • فرمت : rar - exe
  • حجم فایل : 4.1 گیگابایت
  • پسورد: magbazi.ir
 

باکس دانلود

دانلود بازی Ori and the Blind Forest: Definitive Edition v1.0-GOG:

دانلود با لینک مستقیم – پارت 1

دانلود با لینک مستقیم – پارت 2

پسورد: magbazi.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود بازی ها حتما از IP ایران استفاده کنید، لطفاً هنگام ‌دانلود V.P.N خود را خاموش کنید، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.

امتیاز دهید

4.5/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
  • برای رفع مشکلات خود به گروه تلگرامی ما مراجعه کنید.
  1. Nima
    16 خرداد 1402

    بی نظیر و سرگرم کننده،

کانال تلگرام ما